Troms: Noen som kjenner til den her? (A6 2,7T)

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke til den jeg, men ring og snakk med karen, så kan sikkert noen av oss stikke å se på den. Personlig synes jeg førersetet så noe slitt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld språkbruken min, men : den ser ut som ett dass!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld språkbruken min, men : den ser ut som ett dass!

 

tja litt TLC så kanskje den kommer sæ. D e jo ikke akkurat som om d e overflod av 2.7T på markede t den prisn....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke til den jeg, men ring og snakk med karen, så kan sikkert noen av oss stikke å se på den. Personlig synes jeg førersetet så noe slitt ut.

Eni i at d ser litt slitt ut, men d hadde kanskje vært verdt å se på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja litt TLC så kanskje den kommer sæ. D e jo ikke akkurat som om d e overflod av 2.7T på markede t den prisn....
Vanskelig å bedømme noe ved bare hjelp av bilder ja.

 

Lykke til! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å bedømme noe ved bare hjelp av bilder ja.

 

Lykke til! :)

 

Takk førr d. Får nu se ka som skjer, men æ må jo innrømme at den motorn friste...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unnskyld språkbruken min, men : den ser ut som ett dass!

 

Hvordan språkbruk? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan språkbruk? : rolleyes

Den du kommenterte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ikke den så så ille ut....fin bil egentlig - trenger litt TLC innvendig først og fremst, men litt skinnpleie og en grundig vask så ser den straks bedre ut!

Vet ikke om disse bilene har noen åpenbare svakheter hva motoren angår, mener jeg har hørt om en del av dem hvor ene turboen har røket - men det kan jo være tilfeldig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den du kommenterte.

 

Vi bor i Nord Norge. Ikke så veldig sterkt det du sa akkurat ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bor i Nord Norge. Ikke så veldig sterkt det du sa akkurat ;)

Nei, det er jeg enig i - men om man tenker på disse fine østlendingene, så bør man passe sin språkbruk her inne:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis har en 00` A6 2.7BiTurbo Quattro,han e forsåvidt medlem i klubben her og (Mads Norberg). Det e ei vare-vogn da og den har triptronic, men det e jo samme bilen : rolleyes . Han har ikke hatt noen problem med sin (enda hvertfall) og den e chippa av TS-racing, + at den e gått over 200 000km. Virke enda tight og fin og virke på ingen måta som det e en 6år gammel bil! Og den går bra og e meget behagelig og fin å kjøre.

Vet ingenting om den bilen det e snakk om her da, men 250 000 e jo slettes ikke mye for en 5-seter! Som sagt over her, litt TLC så e den der bra bil, på bakgrunn av det man ser på bildan da! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis har en 00` A6 2.7BiTurbo Quattro,han e forsåvidt medlem i klubben her og (Mads Norberg). Det e ei vare-vogn da og den har triptronic, men det e jo samme bilen : rolleyes . Han har ikke hatt noen problem med sin (enda hvertfall) og den e chippa av TS-racing, + at den e gått over 200 000km. Virke enda tight og fin og virke på ingen måta som det e en 6år gammel bil! Og den går bra og e meget behagelig og fin å kjøre.

Vet ingenting om den bilen det e snakk om her da, men 250 000 e jo slettes ikke mye for en 5-seter! Som sagt over her, litt TLC så e den der bra bil, på bakgrunn av det man ser på bildan da! hehe

 

hmmm...trur æ må ta en litn telefon i mårra. Får i grunn bare mer å mer løst på den biln...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm...trur æ må ta en litn telefon i mårra. Får i grunn bare mer å mer løst på den biln...

 

Den så jo bra ut den, løp å kjøp... Fin farge å...

Men ikke kjøp sotspray:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig deilige biler å kjøre dette. Far solgte sin for ca. et år siden for 330k. Den var gått litt mindre og var sort og senket og 2001 modell. Var litt småproblemer med den, som dørlåser som tappet strøm og noen sensorer her og der, men fort gjort å fikse og noen tusenlapper fattigere.

 

Tiptronicen er jo litt skummel om den skulle rase, ihvertfall kan dette risikeres med chip.

 

Ellers har jo denne bilen (som trådstarter er interessert i), i motsetning til mange av 2,7t, sportsinteriør og sportsratt (selv om det ikke er de gromeste setene, er disse bra). Eneste jeg stusser litt på er at airbagen er en annen farge enn rattet... kan dette tyde på kollisjonsskade og at den er byttet ut?

 

Disse bilene kan være litt kjipe å selge, og finner du ikke rette kjøperen kan den være et tapsprosjekt. Det er jo også veeldig dyrt å få turboras på disse.

 

Men dette er uten tvil den råeste og deiligste bilen jeg har kjørt. Den er rolig, men likevel rå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kara på TS-Racing sa det at den TripTronic kassa skulle holde fint til den effekten de chippa den til (omlag 300hk). Var vel en chip på motor og en chip på girkasse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kara på TS-Racing sa det at den TripTronic kassa skulle holde fint til den effekten de chippa den til (omlag 300hk). Var vel en chip på motor og en chip på girkasse.

 

Blir væll sikkert dyrt d,men må man så må man: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka me selgern i går, å derfor lure æ på om d e nån av dåkker i Tromsø som kan tænke sæ å fære å se på biln førr mæ?mandag, tirsdag å onsdag passa vesst nok best..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fri både på mandag og tirsdag. Så jeg kan godt dra å se på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fri både på mandag og tirsdag. Så jeg kan godt dra å se på den.

 

d hadde vært digg... nr'e dett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det noe her eller? Ser bilen er fortsatt til salgs...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det noe her eller? Ser bilen er fortsatt til salgs...

Ting e på gang, må bare få ordna d praktiske først, å når man e borte på jobb, så e ikke d så lætt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.