Anbefalte innlegg

hvem kjører fra kr.sand slik jaeg kan ta med et par øyl ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem kjører fra kr.sand slik jaeg kan ta med et par øyl ?

 

Jeg gjør blant annet om jeg får ordnet meg fri, men håpte på å pilse selv da =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører å! blir 90en,da coupen står på verksted ,25k i takst på innbrudd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg / vi kommer hvis vi ikke snør ned i år også da! Vi kom bare 1km fra Lillesand i fjor;)

 

Og før noen kommer med quattro komentarer.

Det hjelper ikke med quattro når trafikken står i begge retninger og det er autovern på begge sider så du ikke kan kjøre rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg / vi kommer hvis vi ikke snør ned i år også da! Vi kom bare 1km fra Lillesand i fjor;)

 

Og før noen kommer med quattro komentarer.

Det hjelper ikke med quattro når trafikken står i begge retninger og det er autovern på begge sider så du ikke kan kjøre rundt.

 

Du har jo slepetau også hvis jeg ikke husker helt feil... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har telt riktig så er det nå 13 personer som har sagt de kommer (eller sannsynligvis kommer), dvs mange ledige plasser enda!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får hive meg på, jeg også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hevet meg på, men jeg skal på julebord på danskebåten... Men bra at det skjer ting her. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan ikke komme.. den "#¤%&s jobben !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da nærmer det seg jo:) samlet kjøring fra kr.sand folkens?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan ikke komme.. den "#¤%&s jobben !!

 

Så kjedelig :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i morgen dessverre. Bilen er fortsatt ikke som den skal så møller får rydde opp etter seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke i morgen dessverre. Bilen er fortsatt ikke som den skal så møller får rydde opp etter seg!

 

Trenger vel ikke bilen vel : klø : Holder med deg, ikke plass rundt bordet til en A3 liksom, selv om den er liten :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vel ikke bilen vel : klø : Holder med deg, ikke plass rundt bordet til en A3 liksom, selv om den er liten :D:D

 

høhø.. Er i Larvik med bilen. Og møller i larvik er ikke kjente for å jobbe rask , ellers hadde jeg håpet på å komme meg nedover på ettermiddagen , men det ser mørk ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høhø.. Er i Larvik med bilen. Og møller i larvik er ikke kjente for å jobbe rask , ellers hadde jeg håpet på å komme meg nedover på ettermiddagen , men det ser mørk ut!

 

Nei da så, tenkte du var her i Arendal jeg vøtt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, da var julebordet unnagjort. Pizza, øl og brus ble fortært som om folk ikke hadde sett hverken tørt eller vått på lange tider, og skrytehistoriene satt løst over bordet som vanlig. Tusen takk til alle fremmøtte for at det ble en særdeles hyggelig kveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grrrrr... Snakk om fiskehukommelse. Jeg var helt sikker på at julebordet skulle være neste fredag, 8.desember. Hadde t.o.m ordnet meg fri fra jobben. Ja,ja... Får heller komme sterkere tilbake til neste år.

 

Det ble iallfall flotte mekkelokaler på meg og en liten gjeng igår. Flytter inn imorra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at du rotet med datoen, vi savnet deg der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.