Anbefalte innlegg

ja leit når folk ikke gir beskjed.selv hadde jeg ikke meldt meg på. hadde tenkt å komme men p.g.a. arbeidsulykke på torsdag kom jeg hjem fra sykehuset igår: gråter : men er klar neste gang.

Ja, jeg blir litt småirritert når jeg skal kjøre over 2timer tur/retur for å komme meg på dette treffet. Også forventer jeg at det kommer ca 15 biler. Blir litt skuffa da når det kommer 5 da! Hehe..

 

Går det bra med deg eller? Alvorlig skade?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går greit... fikk såpe(lut) inn på øyet.. ble gode 5 timer med linsedrypp pluss gode to timer med skylling selv... og krem på øyet annenhver time noen dager. øyet er sånn tålig men fryktelig hoven rundt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går greit... fikk såpe(lut) inn på øyet.. ble gode 5 timer med linsedrypp pluss gode to timer med skylling selv... og krem på øyet annenhver time noen dager. øyet er sånn tålig men fryktelig hoven rundt....

Det hørtes ikke helt bra ut! Du får ha god bedring da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde det hvertfall trivelig vi som møtte opp!:D

 

Stemmer bra det ja. Takk for sammenkomsten :)

 

Dessverre var det litt for mange som falt fra etterhvert. Det er jo synd, men samtidig ikke alle som har 5 timer av lørdagskvelden ledig. Derimot var det ikke helt bra at at under halvparten av de påmeldte ikke møtte opp i det hele tatt. :fy:

 

Skjønner du blir litt frustrert av sånnt Kjøs, men ikke gi opp enda....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer bra det ja. Takk for sammenkomsten :)

 

Dessverre var det litt for mange som falt fra etterhvert. Det er jo synd, men samtidig ikke alle som har 5 timer av lørdagskvelden ledig. Derimot var det ikke helt bra at at under halvparten av de påmeldte ikke møtte opp i det hele tatt. :fy:

 

Skjønner du blir litt frustrert av sånnt Kjøs, men ikke gi opp enda....

Nei, men vi må organisere det på en annen måte, med bindende påmelding. De som melder seg på og ikke kommer blir svartelista! Hehe..

Jeg har full forståelse for de som må dra pga andre planer, men de kan hvertfall møte opp når de har sagt de kommer!

 

Skal få lagt ut bildene jeg tok i parkeringshuset etter hvert.. Blei ikke sånn veldig bra men.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at dette er synd at folk ikke møter opp. Hadde selv håpet på og rekke dette men p.g.a uventet stor kø i sverige og sånt og dette tok tid så derfor møtte ikke jeg opp.

 

Men når det gjelder ting som blir prøvd og gjort i stand i Telemark Lokallag er det ikke stort og skryte av. Selv på lokallagsmøter 1 gang i mnd. har vi problemer og runde tallet 5 medlemmer tilstede. Dette er veldig synd at det skal være slik. Men håper på og se dette på en ny side nå når vi kommer inn i 2007 med litt mer interesse for ting som blir planlagt og at folk kan gi litt innspill i tråder når det blir startet på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom noen av Larvikskara Øyvind ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom noen av Larvikskara Øyvind ?

Kim Åge var innom for å snu! Hehe.. De andre såg jeg ikke noe til.. Men de hadde vel vært på Gatebilmessa så det blei vel sent på de tenker jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når det gjelder ting som blir prøvd og gjort i stand i Telemark Lokallag er det ikke stort og skryte av..

Det forundrer meg ikke egentlig. Blir ikke så motivert til å dra igang noe når ingen møter opp.

Nå skal det sies at dette var en lørdagskveld samme helga som Gatebilmessa, så timingen var vel litt dårlig. Men når det ikke møter opp fler da det var gitt beskjed om det så lang tid i forveien mister man liksom litt motet for å prøve å få til noe i lokallaget.

 

Vi får heller prøve å dra igang noe til våren! Se om det blir noe bedre oppmøte da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er bare og prøve. Jeg hjelper deg gjerne jeg og få til noe.

 

Har selv prøvd dette og starte opp noe felles for lokallaget. Bare og gi opp. Har prøvd og få til noe sammenkomst med vestfold lokallag med go cart kjøring tidligere iår. God respons fra Vestfold lokallag mens i Telemark lokallag må man drive og tvinge folk... Dette er synd.

 

Men over til en litt annen sak siden jeg først legger en post her. Kan vi ikke sette et "meeting point" for VW AUDI folk hver lørdag lissom? Si lørdag kl. 23.00 møttas de som føler for og møte noen VAG folk og komme til et sted vi setter? syntes det hadde vært artig jeg da.. Si foreksempel, Hver lørdag kl. 23.00 på gamle esso`n ved down town. For de VAG folka som er ute og kjører en Lørdag ta turen innom lissom. Er jo mange VAG folk ute og kjører på lørdagskvelden. Er selv ute og kjører og ser en del fra lokallaget. Så derfor, kanskje vis vi hadde satt et sted som folk veit at, ja ikveld kl. 23.00 kan det hende det er folk på esso`n ved down town.

 

hadde vært kult og satt et slikt sted syntes jeg. hadde hatt et sted og gå til istede for og klenge seg med dissa riskokerene i skien sentrum.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men over til en litt annen sak siden jeg først legger en post her. Kan vi ikke sette et "meeting point" for VW AUDI folk hver lørdag lissom? Si lørdag kl. 23.00 møttas de som føler for og møte noen VAG folk og komme til et sted vi setter? syntes det hadde vært artig jeg da.. Si foreksempel, Hver lørdag kl. 23.00 på gamle esso`n ved down town. For de VAG folka som er ute og kjører en Lørdag ta turen innom lissom. Er jo mange VAG folk ute og kjører på lørdagskvelden. Er selv ute og kjører og ser en del fra lokallaget. Så derfor, kanskje vis vi hadde satt et sted som folk veit at, ja ikveld kl. 23.00 kan det hende det er folk på esso`n ved down town.

 

hadde vært kult og satt et slikt sted syntes jeg. hadde hatt et sted og gå til istede for og klenge seg med dissa riskokerene i skien sentrum.

Jeg vet ikke om dette er noe suksess, siden det ikke møtte opp fler enn 4-5 når det var arrangert møte der. Men det går jo ann å prøve!

 

Men tror det er en del som foretrekker å sitte hjemme og drikke øl på lørdagskveldene, hvertfall på denne årstiden. Men det går jo ann å prøve!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LØRDAG 2 DESEMBER

Gamle esso`n i Porsgrunn! kl. 23.00

 

Hvem kommer? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noen bilder fra Streetmeetn!

Streetmeet 25.11.06 001.JPG

Streetmeet 25.11.06 003.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LØRDAG 2 DESEMBER

Gamle esso`n i Porsgrunn! kl. 23.00

 

Hvem kommer? :D

 

Kan nok ikke ikveld..har andre planer, så ikke dette før nå.

Men lørdags kvelder er den dagen som passer dårligst for meg..

 

Men seff, er jeg ute og kjører i kveld, kan jeg jo ta turen innom :)

 

Mvh Fredrik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det no biler på stripa i går da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var en utrolig grom 240 stv. med revehale og saker: smil : Skulle tøffe seg når han skulle dra fra plassen også fikk litt mye sleng og tok felgen bak i fortauskanten: haha :

 

men ellers var det bare meg av folk med sunne interesser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der fem over elleve.. men så ingen andre der:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der fem over elleve.. men så ingen andre der:confused:

: klø : Var du innom da jeg tok en runde rundt i byen du da.... Sto der fra 5på 11 til litt over. Og tok en runde rundt i byen for og se om det var noen rundt også var tilbake kvart over eller noe iden duren.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var nok det da: eek : men får prøver igjen neste gang det er noe sånt jeg:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si jeg gir full pott for innsats og oppmøte her i Telemark!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si jeg gir full pott for innsats og oppmøte her i Telemark!:P

Er ikke helt enig idet innlegget ditt der Øyvind. Innsats er det her i lokallaget. Men oppmøtet er noe annet. Når vi mangler oppmøte for god innsats synker selfølgelig innsatsen som har skjedd nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vinter nå gutter ikke høysesong for streetmeets. De fleste har parkert bilene sine å bygger videre for neste sesong. Men når våren kommer og sommeren er innen rekkevidde tenker jeg det blir sus i serken;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner det.. Men den streetmeeten vi hadde var det 16-17 påmeldte, også kommer ikke halvparten engang..

Men men.. Vi får prøve å få til noe til våren. Da er ikke jeg her lenger, men vi må jo prøve å samle en gjeng og dra på treffet i Valdres. Jeg kommer fra Valdres og skal oppover hvertfall. Hadde vært kult om vi kunne samla en gjeng og kjørt i følge oppover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.