Bodø: Ny streetmeet før jul?

Anbefalte innlegg

Skal vi prøve å dra i gang årests siste streetmeet før jul kanskje?

Vet om mange som er hypp på et siste lite treff før julenissen kommer innom med masse ny styling og bilene blir pakket bort :)

 

BJØRN: Hvis du trenger noe hjelp med å dra i gang dette så er det bare å slå på tråden. Jeg har som kjent fri annenhver uke, så jeg har nok tid til å hjelpe til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med vettu;)

 

Men, jeg hadde helst sett at noen andre enn meg hadde tatt kontakt med City Nord(Jeg har kontaktinformasjonen), grunnen til dette er omstendighetene rundt forrige møte. Såfremst vi skal være der da..:)

 

Ellers kan jeg prate med Bodø Gatebil, Opel Motorsport osv, kjenner en og annen her og der. Kan sikkert prate med Politiet også..:P

 

Men, det er en hake her, hvis vi skal bruke City Nord som arena så må vi passe på de søndagsåpne dagene, og hvis det skal være to slike søndager hvis jeg ikke tar feil, 10 og 17 Desember. Altså må det logisk nok bli den 3/tredje isåfall.

 

Et annet alternativ kan være utenfor Nordlandshallen, parkeringen til Rapp på Burøya osv.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med vettu;)

 

Men, jeg hadde helst sett at noen andre enn meg hadde tatt kontakt med City Nord(Jeg har kontaktinformasjonen), grunnen til dette er omstendighetene rundt forrige møte. Såfremst vi skal være der da..:)

 

Ellers kan jeg prate med Bodø Gatebil, Opel Motorsport osv, kjenner en og annen her og der. Kan sikkert prate med Politiet også..:P

 

Men, det er en hake her, hvis vi skal bruke City Nord som arena så må vi passe på de søndagsåpne dagene, og hvis det skal være to slike søndager hvis jeg ikke tar feil, 10 og 17 Desember. Altså må det logisk nok bli den 3/tredje isåfall.

 

Et annet alternativ kan være utenfor Nordlandshallen, parkeringen til Rapp på Burøya osv.:)

 

Som sagt så hjelper jeg gjerne til.

Har fri den uken her så jeg kan sikkert kontakte City Nord.

Kan også høre med Nordlandshallen om det er muligheter for å være der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte vi kunne prøve oss med litt grilling og greier denne gangen, og kanskje starte litt tidligere så vi får med oss litt dagslys og..

 

Noen som vet om en stor grill som vi kan låne, eller muligens en tønne som vi kan dele i to og bruke som grill? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, folkens.. Litt respons hadde vært noe, selv om dere ikke er interessert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få tak i daglig leder på City Nord hele uken, men han er tydeligvis en veldig opptatt mann, og veldig vanskelig å få tak i nå rett før jul.

Nordlandshallen skal også brukes veldig mye nå de nærmeste ukene, så det kan bli vanskelig å få det til der om vi ikke skal ha det veldig sent på kvelden.

 

Vi burde kanskje prøve en alternativ plass istedet?

 

Noen som vet hvem man skal snakke med for å få stå på parkeringa foran SAS?

Hvis ikke blir det vel mest sannsynligvis utfor RAPP.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig ingen interesse for dette blant de andre medlemmene i lokallaget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere kan jo ta dette opp på neste lokallagsmøte,er selv i Oslo den 3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med på det hvis jeg får meg bil før det..har solgt audien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.