#1 Skrevet November 14, 2006 Jeg har bestilt meg felger for Jons dekk og felg, også lurte jeg på om det er noen som skal eller kjenner noen som skal oppover mot Bø, Notodden på Onsdag, Torsdag eller Fredag denne uken? Hadde vært vanvittig bra visst det er noen her som kunne gjøre meg en kjempetjeneste å ta med disse felgene oppover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2006 Jeg har bestilt meg felger for Jons dekk og felg, også lurte jeg på om det er noen som skal eller kjenner noen som skal oppover mot Bø, Notodden på Onsdag, Torsdag eller Fredag denne uken? Hadde vært vanvittig bra visst det er noen her som kunne gjøre meg en kjempetjeneste å ta med disse felgene oppover! Vinterhjul du har kjøpt deg av Jon eller? Jeg skal til Notodden på fredag. Kan jo ta de med da. Blir vel utpå ettermiddagen engang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2006 Ja, det er vinterhjul.. Fredag ettermiddag blir litt seint, jeg skal til oslo på fredag skjønner du.. Kan du ikke si fra om du drar oppover før da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2006 Ikke umulig det blir en tur før fredagen også. Send meg tlf. nr ditt på PM så kan jeg si ifra...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2006 Kjempe bra Torstein! Har sendt deg PM! Visst det er noen andre her inne som skal oppover, må dere bare si fra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2006 Da kommer Torstein oppover med felgene mine i morra! Tråden kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...