Alle fra Skien/Porsgrunn, se her!

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg felger for Jons dekk og felg, også lurte jeg på om det er noen som skal eller kjenner noen som skal oppover mot Bø, Notodden på Onsdag, Torsdag eller Fredag denne uken?

 

Hadde vært vanvittig bra visst det er noen her som kunne gjøre meg en kjempetjeneste å ta med disse felgene oppover!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg felger for Jons dekk og felg, også lurte jeg på om det er noen som skal eller kjenner noen som skal oppover mot Bø, Notodden på Onsdag, Torsdag eller Fredag denne uken?

 

Hadde vært vanvittig bra visst det er noen her som kunne gjøre meg en kjempetjeneste å ta med disse felgene oppover!

 

Vinterhjul du har kjøpt deg av Jon eller?

 

Jeg skal til Notodden på fredag. Kan jo ta de med da. Blir vel utpå ettermiddagen engang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er vinterhjul.. Fredag ettermiddag blir litt seint, jeg skal til oslo på fredag skjønner du.. Kan du ikke si fra om du drar oppover før da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig det blir en tur før fredagen også. Send meg tlf. nr ditt på PM så kan jeg si ifra......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra Torstein! Har sendt deg PM! Visst det er noen andre her inne som skal oppover, må dere bare si fra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer Torstein oppover med felgene mine i morra!

Tråden kan slettes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.