Anbefalte innlegg

Neste treff er Våler.

Som nevnt på forrige møte så er vi en gjeng som reiser bort på treffet fredag 18 juni.

Vi treffes i krysset til Gullbotnen kl 12 00 for felles kjøring til våler.

 

Legge gjerne igjen en beskjed på denne tråden hvis du ønsker å henge med. Eller send meg en SMS på 982 67 902.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir konge.. Endelig er helga i sikte..!

Litt usikker på om jeg rekker å henge meg på kl 1200 i år. Skal ha med meg en som kanskje ikke kan gå tidlig fra jobb...

 

Håper mange henger seg på, var jo en fin gjeng i fjor som kruste over fjellet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bare en uke til nå så er vi der. klarer ikke å stille med bil i år heller.men neste år (kansje) Se nøye hva som står her Thomas vi skal kruuuse over fjellet IKKE fly.he he. Vi er tre som stiller klokken 1200 med en bil på gullbotnen på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: :tilber: Gutte tur betyr ingen sikring. så vi skal fly ja heheheh:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kl 1200 høres bra ut!! Eg e med..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Øystein Wilthil

Håper mange henger seg på, var jo en fin gjeng i fjor som kruste over fjellet!

 

Hadde ikke sognefjellet vært åpent så kunne vi her fra Indre Sogn ha hengt på også.

Nådde igjen et følge med Bergensere som Kruset over filefjell på vei hjem i fjor....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Kenneth Sandnes fra Sogn, så han og en gjeng henger seg på på veien!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.