Troms: Hva feiler denne byen?

Anbefalte innlegg

håhå.. dåkker sku kjørt etpar runda her i byen.

Det mest utrulie skjer jo her...

 

Harstad sentrum e jo utruli rart... korsen dem har fått en så liten by til å bli så rotat skjønne æ ikkje... hvertfall det æ fikk inntrykk av når æ va der.. Også så stygt som det e! : haha : Og enkelte av de bakkan e jo helt sinnsyk, og med lyskryss midt i (stemme det? mene bare å huske det :P )! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdag møtte æ ei kjerring i rundkjøringa i breivika, æ kom ut av tunnellen og rett frem opp tverrforbindelsen. Og kor kom ho? I MIN kjørebane - mot trafikken - feil vei! I RUNDKJØRINGA! Sku ha slette lappen ifra de krokate gamle giktfingran hennes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harstad sentrum e jo utruli rart... korsen dem har fått en så liten by til å bli så rotat skjønne æ ikkje... hvertfall det æ fikk inntrykk av når æ va der.. Også så stygt som det e! : haha : Og enkelte av de bakkan e jo helt sinnsyk, og med lyskryss midt i (stemme det? mene bare å huske det :P )! : eek :

 

Ja, d e nåkka kaotisk. Å komme sæ gjønna byen i 4-5 tia e faktisk ganske så utmattanes.... Lyskryss i bakka har vi ikkje. Men i tillegg e d jo en vistandard som får Senja tel å virke som autobahn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en lastebil i min kjørebane her om dagen, på Slettaelva... Han kom i 60-70, jeg måtte hive bilen inn på ei busslomme for så å bremse ned bortover fortauet. Mens jeg kjente vinden fra lastebilen tok tak i bilen i det jeg smatt inn fremfor den=( Var maks snakk om 1 meter unna og smelle

Er ganske enkelt mattestykke

1stk VW Lupo VS Forbanna lastebil = Lastebil, overlegen seier:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, d e nåkka kaotisk. Å komme sæ gjønna byen i 4-5 tia e faktisk ganske så utmattanes.... Lyskryss i bakka har vi ikkje. Men i tillegg e d jo en vistandard som får Senja tel å virke som autobahn.

 

Hmm, hukommelsen min som spiller meg et puss da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.