Våler - Kolonne fra Sørlandet

Anbefalte innlegg

Til info for de som vil henge på.

 

Noen av oss fra Sørlandet skal oppover til Våler og ruten er som følger:

 

Kristiansand, Oddemarka - 12.00

Arendal, Harebakken - 13.00

Telemark, Statoil Eidanger - ?

Drammen, Shell Kjellstad - 16.00

 

Vi kjører oppover fredag 18. juni

 

Vi regner med at det blir en liten pause i Drammen for å strekke litt ekstra på beina...og sikkert litt på bukskinnet også, det skal holdes stramt til enhver tid... :D

 

Tror dette skal stemme nogenlunde med tidene, kommer jo litt an på trafikken selvfølgelig.

 

Dere kan evt. ringe til Per eller meg på følgende nr:

Per Lindgren - 91 73 41 44

Lars-Inge Andresen - 91 56 31 79

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har fått med meg blir vi vel 4-5 biler fra Drammen, men håper på at flere melder interesse i løpet av uka som kommer nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Etter hva jeg har fått med meg blir vi vel 4-5 biler fra Drammen, men håper på at flere melder interesse i løpet av uka som kommer nå.

Jeg kommer, men ikke før lørdag (tror jeg): klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel mulig at jeg blir med i fra Drammen, ja.

 

Blir vel fullstendig bestemt til treffet på uka :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leif-Helge da... Pakk bilen på torsdag og bli med oss på fredag :) Førstemann til mølla får sove lengst unna FGL! Kjenner jeg dem rett blir det mye "lyd" fra campen deres!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha..

 

Kanskje jeg leier meg inn på hotell?? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk heller penger på bilen, hvordan er det du prioriterer? :eek:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være fæl, men kan vi holde oss til tema kanskje.

 

Det var ment som en tråd for de som vile henge seg på kolonnen...avtale tider og slikt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenkte nettopp på det samme. Det finnes jo en egen tråd for overnatting på Våler hvis jeg ikke husker helt feil.

Fikk hjem Audien fra eu-kontrollen i dag, deilig å sette seg inn og vri om nøkkelen og høre det fine hveset fra femmern min. Alt MÅ være klart til fredagen 16:00 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrekk og gru!!! :eek:

Død og pine!!! : faint :

 

Det deilige hveset fra femmern min har nå blitt til et magert hyl om hjelp! :(

What to do, what to do! How to get to Vålerbane and the kollonnedriving! Must see if i can overtall my mother so that i can drive hennes Golf in the place.

 

Den Audien ass, makan til uflaks har jeg aldri hatt før. 4 måneder etter jeg kjøper den må jeg fikse en masse tulball med kjølesystemet. Slanger sprekker i vildens sky. En måned etterpå kom eu-kontrollen, med en antatt prislapp på 13.000. Når jeg endelig fikk fikset "nesten" alt kom det et fint lite tre i veien for en rebelsk henger på frifot med Audi på toppen som smalt fronten på den. Og nå blir det altså ikke noe banekjøring på meg på Våler i år heller : bråk :

 

Har noen tips på hvordan man oppdrar uskikkelige 17'åringer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har tenkt å kjøre oppover på lørdag morgen?rekker aldri dere andre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sørgelige greier, Kenneth. Det er ikke måte på motgang du har hatt :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan man si?? Shit happens! Bil er og blir en fet kostnad :D

Det ordnet seg allikevel. Må se om jeg får lagt om til litt fetere hjul på mammagolfen så blir det sikkert digg å kjøre allikevel. Og få installert en CD spiller... Blir litt å gjøre i morgen allikevel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Lysebo

Er det noen som har tenkt å kjøre oppover på lørdag morgen?rekker aldri dere andre

 

Lurer på om jeg må endre planene mine, og dra oppover lørdag morgen jeg også! Kunne jo isåfall hatt en "mini kolonne" med etternølere da kanskje!?

 

Ringer Lars-I og gir beskjed om jeg henger meg på i morgen på statoil telemarksporten, eller om det blir lørdag morgen, litt uvisst enda!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.