Frontfanger til A4 B5 - valgetskval.

Anbefalte innlegg

Skal bytte ut den org frontfangeren med leppe i vinter,men sliter litt med valg av fanger. : klø :

 

S4 fanger blir det ikke pga av pris,har sett litt på disse:

 

Singelframe:

CarLine_Audi_A4_CI_AUA4A003FC_2.jpg

 

Men med den må jeg vell kappe bort org grill og støpe i glassfiber? : klø :: bh :

 

GT-Race:

GT%20race%20framme%20a4.jpg

 

eller

 

Rieger RS4 med carbon diffuser under,jeg heller mer og mer over til denne.... :rolleye:

prs62_rieger_frntwCFsplttr_Z.jpg

RSR_splitter_KAZB5_06CF_Z_03.jpg

 

Hva mener dere andre? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 med catkiller er det absolutt peneste alternativet, etter min mening: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg måtte valgt en av de hadde jeg UTEN TVIL valgt de nederste.. Synes ikke de andre passer noe bra inn på resten av bilen.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for innspill folkens! :tilber:

 

Ser at http://www.quality-autoimport.no selger S4 fangere,men siden jeg har Rieger plastikk på resten av bilen blir det ikke S4 front på den.

Vurderte om jeg skulle gå for komplett S4-look når jeg skulle kjøpe styling men da var det KUN Møller som solgte S4 fangere og med en pris på over 10K + grøftelys droppet jeg det. : rolleyes

 

Synes Rieger sin "vanlige" RS4 fanger blir myyyyye brukt men synes den er grom oxo,men kom over denne fangeren,synes den er hakket råere enn Rieger sin.

 

rsr_fullfront_loaded_Z.jpg

: rock :

 

Skal jeg ha den blir det RS4 netting i grillen min oxo. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var rå! Stemmer for denne ;): rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne var rå! Stemmer for denne ;): rock :

 

Da stemmer vi likt,ente Rieger sin eller den over,spørs hvor vanskelig den er og få tak i + passformen.. ;)

Men carbon catkiller SKAL jeg ha på uansett. :D

 

Ut i fra dette bildet ser ikke passformen veeeeeldig bra ut,liker ikke fangere som ikke "sitter" perfekt.. :(

RSR_splitter_KAZB5_06CF_Z_04.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en fin, liten oppfinnelse som heter sparkel ;) Alt går med makt og vaselin!: rock : Grei pris å måtte jobbe litt for å få en skikkelig fet fanger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte den øverste med singleframe, selv om d hadde blitt en del jobb med panser så passer den veldig godt inn. Da kjøper du hvertfall noe som ikke mange har:) Men ellers så var også den blå pen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har en fin, liten oppfinnelse som heter sparkel ;) Alt går med makt og vaselin!: rock : Grei pris å måtte jobbe litt for å få en skikkelig fet fanger ;)

 

Joa,du sier noe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg likte den øverste med singleframe, selv om d hadde blitt en del jobb med panser så passer den veldig godt inn. Da kjøper du hvertfall noe som ikke mange har:) Men ellers så var også den blå pen!

 

Hehe,tenkte det samme selv,er det noen i Norge med Singelframe på A4 B5 ennå da tro? : klø :

Synes den er litt grom,skal høre med Quality hva de sier.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med denne da. Den syns jeg er ganske pen :D Ikke så værst pris.

 

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00055054&vg=&vgpath=

 

Absolutt en grom fanger,men synes de "hullene/rillene" foran på fangeren blir litt for mye. :D

 

Men får se hvilken det blir blir ikke kjøpt inn før i Februar-Mars,lakkereren min har så sinnsykt mye og gjøre nå når "crash-sesongen" er på sitt beste.. : bh :

 

Sjekket pris på carbon DTM leppe i fra Utlandet,2600kr + frakt og mva... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så fint at du skal selge leppa di til meg da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ser veldig "feil" ut med KUN RS4-frontfangeren, og ikke noe annet RS4.. Ser så feildimensjonert ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det ser veldig "feil" ut med KUN RS4-frontfangeren, og ikke noe annet RS4.. Ser så feildimensjonert ut :P

 

Jeg har jo RS4 sideskjørt og RS4 add-on på bakfangeren,så på min blir det ikke feildimensjonert.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så fint at du skal selge leppa di til meg da! ;)

 

Du kan få kjøpe leppa mi du vettu,send en PM hvis du er int i den! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut info om passformen etc på S4 fangeren da,men tviler på at jeg kjøper den.Må ha en fanger som bygger lenger ned i og med at resten gjør det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du spørre Kim om hvordan han gjorde det på cab`en sin ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du spørre Kim om hvordan han gjorde det på cab`en sin ;)

 

Ehh,hæ?

Sette på catkiller mener du? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim Aas, altså. Ja, catkiller, men nedbygd med egentilvirkede klosser av alu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim Aas, altså. Ja, catkiller, men nedbygd med egentilvirkede klosser av alu.

 

Hmm,nei takk du. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble faktisk ganske kult på den bilen, men det er jo selvsagt du som bestemmer ang. din bil ;) Men jeg er enig i at det ser dumt ut hvis fangeren ikke bygger like langt ned som resten... Stå på!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.