Haugesund: Import av bil her på haugalandet?

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen som drivr import av bil her på haugalandet?

Har snakka med Utvik autoservice og prøvd å få ta i ein Helge Fagerland. Men er det noen andre her idistriktet?

 

Mvh

Christian Våge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om det var noen som drivr import av bil her på haugalandet?

Har snakka med Utvik autoservice og prøvd å få ta i ein Helge Fagerland. Men er det noen andre her idistriktet?

 

Mvh

Christian Våge

Tjaa har jo han på "Ny Bil" ve siden Bilxtra,har ein kompiss så kjøpte seg ein 05mod Mondeo der fikk nå grei pris å Service sjå han,det var heller ingen probl me å hente ein eller anna Vag bil sa han,tror han henter ein del biler i Danmark også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Karmøy bilsenter på vea slettå , snakka med ein så hette Helge der grei kar.

 

helge@karmoybilsenter.no

Men de tar fort 20-30k iallefall hvis dei importer å selle an te deg ferdi regga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henge mg på denna eg o.. intressert i folk som hente bilar fra tyskland osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tr bil å utleie på vea rett itte innkjørselen t karmøy bilsenter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakka med ein hyggelig kar fra egersund i dag. Har hørrt mye skryt av han. Her er mail addressa hans: e-g-jac@online.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamerat av meg som importerer. Haugesund/Bergen. Ring og hør med han. Andreas Trones 91665375, hils fra meg.

Han har nå en Audi A8 3.0TDi Quattro (utstyr, utstyr, utstyr...), og en ny på vei fra Tyskland. Skaffer nok hva det enn måtte være.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei christian

 

helge fagerland tar 10 tusen for jobben, tar seg åv alt papirarbeidet utenom tollingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.