Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som kan anbefalle et firma som driver med bilpleie her i østfold? Tenkte på vasking, polering og rubbing..Bor selv i Moss og Varnaveien Bilpleie skal nesten ha 3000kr for dette. Sinnsvak pris spør du meg..lest at man kan få det ned i 1000kr på det billigste andre steder i landet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller så kan man jo bare gjøre det selv...

Da betaler du bare for det du bruker:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jonas Fekjær

Eller så kan man jo bare gjøre det selv...

Da betaler du bare for det du bruker:-)

 

joa, men er et ork..synes ikke resultatet blir så bra da jeg gjør det selv heller. måtte jo nesten kjøpe nytt panser etter et forsøk med lakkrens i fjor sommer:p rubbing har jeg dessuten 0 peil på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Sant nok at det er et ork men jeg synes alikevel det er best og gjøre det selv jeg da..

Jeg synes 1000kr er litt dyrt å jeg, men 3000 er jo helt lattlig pris!

Får jeg 3000 for å vaske en bil tror jeg jammen jeg skal begynne med det gitt! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, kan fort tjene raske penger da ja=) får se om jeg får noen svar her, eller så får jeg slite ut armene litt i år igjen! Tenkte iaf at jeg skulle prøve produkter fra Meguiars denne gangen..skal visst være bedre enn Autoglym..helt sikkert dyrere også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok det.

Men husk å vask bilen godt før du gjør noe sånt! Hvis ikke får du garanter masse riper!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, har en flaske autoglym shampoo fra i fjor. den i en bøtte med vann og en svamp bør vel gjøre jobben før jeg starter på polering/rubbing? forresten, møtt deg på innfarsveien i moss et par ganger..utrolig clean/fet bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det burde vel holde det. Men hvis du skal være ekstra snill så tar du en høytrykk spyling først:-)

Møtte meg sier du? kjørte du corra di da eller? Takk for det foresten:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverte inn bilen idag, for fjerning av riper, og lakkbehandling med royal shine hos bilpleie expressen.....

 

Er spennt på resultatet av teflonbehandlingen..., skal visst holde i 1,5 år, før etterbehandling trengs..er så lei av og polere..., og lakkrens vet jeg lite om.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leverte inn bilen idag, for fjerning av riper, og lakkbehandling med royal shine hos bilpleie expressen.....

 

Er spennt på resultatet av teflonbehandlingen..., skal visst holde i 1,5 år, før etterbehandling trengs..er så lei av og polere..., og lakkrens vet jeg lite om.... : rolleyes

 

Hvor ligger dette Frank?? Lang ventetid?? Trur dette hørtes ut som noe for meg også! Eller bilen min da...... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger ved UnoX, når man kjører over brua mot gamlebyen og tar opp mot sarpsborg. I samme bygg som pizza expressen.

 

Du får titte på min bil da til helga, får du jo se hvordan det ble, snakkes...

 

Hjemmesiden deres: http://www.bilpleieexpressen.no/

 

Han var interessert i og bli nevnt her, medlemmer kunne få litt rabatt sa han..., de har jo tilbud på det nye produktet nå...

 

Venter i spenning....,, skal bli godt og ikke tenke på polering framover/bør etterbehandles etter 18mnd), og bilvask skal gå MYE lettere, bare spyle av skiten stort sett, mente han.... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring ketil hos sarpsborg poleringsverksted (Bakgården til dahles auto)

Tror han er rimelig i pris.. Hvis ikke så skal jeg prøve å få til noe siden d er typen til søstra mi.

 

Tlf: 91629373

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forøvrig MEGET godt fornøyd med resultatet.

 

Skiten setter seg ikke, blir ikke Skollete!? i lakken etter regn heller, like blank.

 

Monica; tror han har ca 1 uke ventetid, jeg var heldig og kom inn "på timen" grunnet en avbestilling

 

Knut Richard skal snakke med han denne uken tipper eg, så blir de enige om en rabatt avtale til klubb medlemmer....

 

Forøvrig god service og en hyggelig fyr han der....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se HER dere som er interessert i bilpleie ;) Takker for nummeret Frank, veldig trivelig kar ja : ja :

 

Skal ned iløpet av de neste dagene og skrive en formell kontrakt, men avtalen gjelder fra og med nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Noen som kan anbefalle et firma som driver med bilpleie her i østfold? Tenkte på vasking, polering og rubbing..Bor selv i Moss og Varnaveien Bilpleie skal nesten ha 3000kr for dette. Sinnsvak pris spør du meg..lest at man kan få det ned i 1000kr på det billigste andre steder i landet.

 

 

Prøv Sarpsborg Poleringsverksted

Spør etter Ketil

Tlf 69157702

tlf 91629373

 

HEr får du bra pris og rask utført

Ligger i samme bygg som vw i sarpsborg.

Har brukt han flere ganger med passaten og boran før treff og det har fungert utmerket. har ikke vært i nærehet av 1000kr engang

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.