ønsker bilder av audier med ringer på panseret

Anbefalte innlegg

har du et bilde liggende på maskinen, legg ut her eller send på mail til meg her :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du mekke deg audi ringer på panseret nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått landet en liten avtale med et bilreklamefirma til våler så jeg tenkte å leke meg litt. Ringer på panseret er både kult og teit, hvis jeg får det gratis er det jo bare å prøve så kan jeg bare ta av igjen hvis ikke det var noe særlig, men trenger litt inspirasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian bjerga

har du et bilde liggende på maskinen, legg ut her eller send på mail til meg her :cool:

 

På det gamle panseret til TS var det vel sånne ringer... Ligger vel noen bilder på nettet av det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker på folie-ringer, sånne som bretter seg litt nedpå forskjermen, hvet jeg har sett det mange ganger men har ikke funnet igjen noen bilder av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, det var en litt annen sak. :) Kjøpte det hos http://www.tuning.no Kostet 300,- da for et stort et.

Er vel noen på klubbvideon 2003 som har sånn merke på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en her; hvis det var dette du mente da....

 

475792-bilde1-dscf0009.jpg

475792-bilde6-100-0006_img_2.jpg

475792-bilde5-dscf0010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.