Nye bilder med litt nye ting :)

Anbefalte innlegg

Etter mye %¤¤, så er endelig bakfanger og nytt listverk i front og side på plass! Synes det ble bra jeg :)

 

Først den gamle fronten:

g-front.gif

 

Ny front:

n-front.gif

 

Ny fanger bak:

n-bak.gif

 

Lakkerte lister på dørene:

lister.gif

 

Lister og ny sideblinker:

side-front.gif

 

Ny antenne:

antenne.gif

 

 

Ting begynner å falle på plass, men det kommer mer hele tiden :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra!

Men personlig ville jeg valgt sort netting med litt større masker, og lakkert kanalene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok trolig sort netting når dette skal skiftes igjen. Er jo forbruksvare det :)

 

Lakkerte kanaler eller sideskjørt er også på vei....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

yes, det er gutten som har bilen.... sinnsykt bra erik. stor kreditt for den. hehe gleder meg til å se den i real life...... stå på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aaah!!

 

NYDELIG bil!! Men sort netting hadde gjort seg ja.

Hva med grøftelys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for fine kommentarer :) Alltid kjekt med skryt!

 

Arve: Blir kult å treffes på Gatebil i sommer ja ;) Kommer til å bli kult å stå med bilene parkert ved siden av hverandre... (drar forøvrig bortover etter jobb 8.juli)

 

Tommy: Grøftelys er også under planlegging. Må finne noen som er små nok, som samtidig gir greit lys.

 

Det som kommer i nærmeste fremtid er:

- Klare hjørneblinkers foran

- lakkerte kanalskjørt

- komma enderør bak

- TT-pedaler

- aluringer i dashbord

 

i tillegg planlegger jeg da grøftelys, og bakluke-spoiler (som sitter nederst på bakluka)

 

Bare vente til pengene begynner å rulle inn litt, så skjer det nok raskt ting her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer seg...husk å ikke gjøre den for "blodharry" da..hehe

 

grøftelys har de på tilbud på møller..orginale såklart..fine fra hella..3500kr her i Bodø. Ikke noe å si på prisen hvis man ser seg råd til det..8)

 

Har du tenkt på klar-optikk forran? gjør seg meget på min..må vurderes vettu..koster 6000 el noe.. 8)

 

lykke til med prosjektet ditt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett så smått etter en ny antenne - går det an å spørre hvor du har fått tak i den?

Trenger en kort en - grunnet takspoileren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Tore Inderberg

kommer seg...husk å ikke gjøre den for "blodharry" da..hehe

 

grøftelys har de på tilbud på møller..orginale såklart..fine fra hella..3500kr her i Bodø. Ikke noe å si på prisen hvis man ser seg råd til det..8)

 

Har du tenkt på klar-optikk forran? gjør seg meget på min..må vurderes vettu..koster 6000 el noe.. 8)

 

lykke til med prosjektet ditt..

 

Blodharry er ikke et alternativ nei ;)

 

Da det er ganske så trangt bak gitteret foran, må det bli noen små, nette lykter. Tenkte på linselykter.

 

Klaroptikk er også vurdert. Evt bytte til xenon-lykter. Men da jeg har panserlista, er jeg litt usikker om det blir like bra med linselykter i hovedlysa. Og det er jo de fleste av klaroptikk-lyktene... Tror uansett jeg kommer til å merke bra forskjell bare nå når jeg får de klare frontblinkersene... Så får jeg heller se hva det blir ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella Micro De skulle vel være små nok, dessuten gir dem bra lys!

Koster noe under 1000.-!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føyer meg til overtallet, og planlegger nå å skifte/lakkere gitteret i fronten. Men da følger det jo med en annen ting også... Nemlig gitteret i bakfangeren... Må jo nødvendigvis skifte dette også, og vil ikke det da ødelegge litt av effekten bak?

 

Er det evt noen som har mulighet til å photoshoppe dette inn? Foran og bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåkelys er kjøpt inn, og monteres så snart som mulig.

 

Sort gitter er på vei.

 

Ny bakre eksospotte med doble ovale DTM-rør.

 

Er på full leting etter klar-optikk foran nå. Veldig lyst på FKs Angeleyes-lykter, men de er jo helt fullstendig håpløse på levering. Noen gode forslag? Noen med erfaring som evt kan hjelpe med å finne noe slikt på ebay?

 

*snart sommerferie og Gatebil!!!* Weeeeeeeh! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.