235/50-18 dekk på RS4 felger. ET 20

Anbefalte innlegg

235/50-18 har for stor rulleomkrets og vil subbe på alle Audi utenom Allroad og A8. De passer fysisk på en A4 og A6, men kan ikke kjøres med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg ville frem til jeg også. Har skrevet 3 mailer med selgeren, men han skjønner det ikke... Til og med sendt han sider fra ETKA med de forskjellige felgene (A6, RS4 og Allroad) og ET på disse. Selgern påstår at rulleomkretsen er perfekt på en vanlig A6...

 

Jeg tenkte kanskje det var skrivefeil og at det var 40 profil istedet for 50.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både profil og innpress gjør at det ikke vil passe på en A6 :) Men følte meg da rimelig sikker på at en RS4 ikke har den dekkdim så det er nok godt mulig at selger har skrevet feil, men innpress er alikevell feil selv om dekkdim skulle passe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Vil de passe på en orginal (med og uten sportsunderstell) A6?

 

http://www.finn.no/finn/car/object?id=4401141&sid=1026251410875325&pos=0&rub=6

 

Han skriver at de passer på Allroad og det tror jeg er riktig, sammen med Audi A8 og Volkswagen Phaeton og Tuareg. Når han sier dette passer på Passat og Golf, så er han rimelig langt utpå jordet ja... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står at det er forsterka dekk, kan de ikke passe på caravelle også da?

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.