Lokallagssamling førstkommende søndag, 3/12

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

 

Førstkommende søndag, 3/12, er første søndag i neste måned. Skal vi satse på å ta en lokallagssamling igjen?

Jeg foreslår at vi kan møtes der vi "alltid" møtes, på cafe 'Onkel'. Eller har dere andre forslag? Hvordan passer det med 19.00 som klokkeslett?

 

Kom gjerne med innspill til saker vi kan diskutere! :)

Jeg vil anta at det kanskje vil bli diskutert litt rundt det om vi skal arrangere treff i vinter, noe alla' slik som vi arrangerte i Malmedalen i februar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her såg det ut som det var lite interesse. Begynner å bli lite aktive medlemmer:o Men vi møte opp å se om det dukker opp et par sjeler. Bare for å si det en gang til, så er ikke dette et styremøte, men et møte for alle medlemmer for nettopp å diskutere aktiviteter i lokallaget + en del andre ting. Å ikke minst bare for å vere litt sosiale:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kommet hjem jeg også nå, så "I'll be there"

Må vi ikke ha et drekka møte også snart da, ble jo ikke noe sist gang jeg var hjemme....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vi ikke ha et drekka møte også snart da, ble jo ikke noe sist gang jeg var hjemme....

 

Joda, for all del!

Jeg går da ut ifra at du tar deg av det praktiske vedrørende dette? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvet ikke om jeg tør stole på at Svein skal arrangere noe. Han stikker da bare av: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dermed hadde Bjørn Even tatt på seg absvaret for dette: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med førstkommende Lørdag Bjørn Even? Du fikser den?

 

Jeg tar det som ett ja.

 

Og ja, jeg kommer på møte/treff/sosialt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En aldri så liten påminnelse...

 

Ser dere kl. 19.00 i kveld da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.