Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å sote vinduene i bilen min. Er det noen som har en formeining om hvor det bør gjøres i stavangerområdet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Kelly(s) i luramyrveien driver litt med slikt. Har iallefall sett at de driver med noe vindusfilmer. Ellers så går det en eller annen reklame på lokalradioen (sandnes) om et firma som utfører slikt.

Vet ikke om noen spesielle jeg. Tar bare av taket når solen varmer jeg :):):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettop gjort det på min bil. Jeg valgte og benytte Ghost solskjerming på forus (tror det ligge i fabrikkveien).

 

Ble mildt sagt jævlig fornøyd med resultatet og prisen var rimelig mener jeg. De på Kelly's skilt og reklame tar ikke solskjerming på biler lengre, men henviser til Ghost. De som driver Ghost er tidligere ansatte i Kelly's.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka pris va det på herligheden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

komme heilt ann på ka bil du kjøre. tror kellys tog ein heile bil (alle vinduer utenom frontrute) for rondt 3500. spørs om du har 3 eller 5 dørs.. men ca rondt 3k å då e der garanti mot flassing i någen år. har eg hørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg gjorde det på audien for någen år siden, men nå nylig fekk eg gjort det på ein Ford Explorer som eg og har. Der snakke me begge viduene på frem dørene, begge vinduene på bak dørene + bakluken. 5 relativt store vindu det kom på 5000kr inkl moms. Og garanti.

 

Det e heil proffe film og heil profft arbeid. Mener selv at det var en fin pris på så bra arbeid. Altså GHOST Solskjerming

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har isje du 2 vinduer t på Exploreren bak bakdørene? bare lurte eg (flisespikkeri egentligt)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D stemme D Tore Egil. Det gjekk vist litt fort i svingane.

Me snakke faktisk 7 vinduer for den prisen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går an å få det meget bra om man gjør det selv også, bare man tar seg tid og gjør det skikkelig..

 

Ble jævlig bra på 90q'en min iaffal, om jeg så skal si det selv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det "kan" bli pent om man gjør det selv. Det blir sjelden perfekt man det kan bli pent. Sidevinduene er jo det beste om du tar ut selve vinduene og soter dem og lar dem tørke. Da burde dem bli tilnerma perfekte. Bakvinduet er jo mer slit igjen. Har slitt veldig med bakvinduer jeg ihvertfall fordi det ofte er litt bue i dem og det kryper seg litt til luftbobler og dette ser ikke pent ut. Skulle jeg gjort dette på min bil hadde jeg ihvertfall fått noen proffe til å gjøre vinduet bak og forvente ett perfekt resultat fra dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig foretrekker jeg gardin i bakruta, er så ekkelt å se ut når natta kommer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns ikke solfilm er så pent på alle biler jeg. Endel passer det godt på. Men du ser helt jævlig om natta. Sant det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg personlig synes at soting passer best på stasjonsvogner eller stasjonsvogn lignende biler og kassebiler.. alt annet enn sedaner.

 

 

Men hvis du har skikkelig film (type 3M) så ser du bedre ut igjennom dem om natta enn med en billig film fra biltema. Men så koster det jo deretter og da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med ny erfaring her? Var innom Forus i dag, men de hadde stengt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte Ghost solskjerming, kjempe bra resultat, betalte 4000kr

 

 

 

mvh

 

Tom Erik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.