Anbefalte innlegg

Hva er dine drømmefelger?

 

Hvis pris ikke spillte noen rolle og felgene kom på døren i morgen, hvilke felger ville du hatt?

 

Eneste kriteriet er at de måtte passe en av bilene du har idag uten drastiske mods av karrosseri eller hjuloppheng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan gjerne begynne.

 

Klare ikke bestemme meg for bare en felg, men tre på topp for meg er:

 

Superstar Rowel (Silver/Polish) (9,5x20)

rowel_spolish.jpg

 

BBS GT (9,5x19

gt_2.jpg

 

OZ Leonardo III

oz_leonardo_pol_ci3_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

steffan 5-stern chrome 9 x 14

felgen_chrom_gfx.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porsche felger laget spesielt til en 993 ClubSport utgave. Smidd magnesiumsenter og 3 delte felger såklart. Fås kun i 8,5 og 10x18.....har sett kun ET sett til salgs på Ebay i Tyskland....sjeldne saker : eek : EDIT: De er så sjeldne at jeg faktisk ikke finner bilder av de. Men de er laget av Speedline. Står et fint merke på felghornet "Made for Porsche by Speedline" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høyglanspolerte HTN Rennsport i dim 8,5*13 med 24 karat gullskruer...

OH sweet Jeus!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronal R8 7x15 med boltsirkel 4x108.

 

Ikke umulig å få tak i, men pinadø ikke langt unna heller :(

 

audi_80_quattro_9.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på Anders Dambo, bare i 8x14 og 9x14 HTN Rennsport, høyglanspolerte med 24 karats gull skrues!

Sikler godt etter de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Compomotive "helst hvite" :tilber:

tyre_008w.jpg

 

Eller som nevnt før: BBS LM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar gjerne et sett Oz Opera 19" .. Er det så mye å be om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS LM 9x20 rundt bilen.

bbs-lm_s.jpg

 

mee want too: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS LM 9x20 rundt bilen.

 

Fås i 8,5x20, 9,5x20 og 10,5x20. Sistnevnte med hankook 265/25 20 tror jeg hadde vært litt småtøft...

 

Har forsåvidt drømmefelgene i hus, spør meg heller om drømmedekk :evil:

 

Ellers har jeg alltid hatt sans for Techart-felgene til Porsche...

Merce CLS med BBS LM 2!.jpg

techart 20 zoll.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borbet BS 9x16" pent kledd i 215/35-16 dekk :evil:

big.jpg

 

Hadde en bare driti penger.... : gråter :

 

: haha :

 

 

Mvh : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm drømmefelg...: klø : dette er hvertfall et godt alternativ..

 

Geneva813.jpg

 

 

Disse er bestillt i 9,5X20. kommer i februar..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm drømmefelg...: klø : dette er hvertfall et godt alternativ..

 

Geneva813.jpg

 

 

Disse er bestillt i 9,5X20. kommer i februar..: rock :

 

Tøft! Så amerikanske ut, men kunne ikke finne akkurat det designet. Skal du ha 9,5x20 rund baut på Passat 3B? Oi... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fås i 8,5x20, 9,5x20 og 10,5x20. Sistnevnte med hankook 265/25 20 tror jeg hadde vært litt småtøft...

 

Har forsåvidt drømmefelgene i hus, spør meg heller om drømmedekk :evil:

 

Ellers har jeg alltid hatt sans for Techart-felgene til Porsche...

 

Da 9,5/10,5x20 selvfølgelig. :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft! Så amerikanske ut, men kunne ikke finne akkurat det designet.

 

Enig! Det er vel disse:

GenevaBlack.jpg

Arelli Wheels med det ikke så kompliserte navnet "Type 813 Geneva Black with Chrome Lip"

Ser de selges på customwheelsdirect.com

 

Forsvinner ikke i mengden med de hjula der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronal Turbo kommer til å kle Einseren min (igjen)

 

ronal%20turbo2%20300.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft! Så amerikanske ut, men kunne ikke finne akkurat det designet. Skal du ha 9,5x20 rund baut på Passat 3B? Oi... ;)

 

 

Det blir 9,5 rundt hele ja....: klø : hmm mon tro om det går uten massasje av skjermer??: rock : tror ikke det.. men kjørte med 8,5X20 i sommer med ET26, det gikk "fint": flau : og de nye er ET40 så det bør gå, hvis det er plass innover da vel og merke...:rolleye:

 

Arelli Wheels med det ikke så kompliserte navnet "Type 813 Geneva Black with Chrome Lip"

Ser de selges på customwheelsdirect.com

 

Forsvinner ikke i mengden med de hjula der.

 

 

: klø : tanken er jo at de ikke skal forsvinne i mengden da.... Må jo dra strikken enda litt lenger til neste år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Htn Rennsport

 

8x15, enten mørk grått senter, polert eller carbon(denne må jeg se før jeg tror det er bra)

disse kan fåes med sentermutter, så setter det på lista og.

 

HTN-Rennsport-hochglanz.jpg

 

HTN-Rennsport-Carbon-Look.jpg

 

 

en dag : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette synes jeg var noe av det gromeste

TowerFive.jpg

N5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir 9,5 rundt hele ja....: klø : hmm mon tro om det går uten massasje av skjermer??: rock : tror ikke det.. men kjørte med 8,5X20 i sommer med ET26, det gikk "fint": flau : og de nye er ET40 så det bør gå, hvis det er plass innover da vel og merke...:rolleye:

 

: klø : tanken er jo at de ikke skal forsvinne i mengden da.... Må jo dra strikken enda litt lenger til neste år...

 

Prøvde OZ Opera 9,5x20 ET43 foran og det butta innover med AP gewinder, men kan hende det går akkurat med ET40... En 5mm spacer holder nok i "worst case" men 9,5x20 ET35 foran er ikke akkurat bolt on. Spørs litt på senkinga og dekk selvsagt.

 

Hadde selv 8,5x20 ET35 foran og 9,5x20 ET43 bak med BF Goodrich 225/30 20. Ca 70mm senk gir deg nok problemer både foran og bak. Foran fordi hjulet subber i skjermen under dump og sving samtidig, mens bak subber felgen direkte i skjermen fordi dekket er så strekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde OZ Opera 9,5x20 ET43 foran og det butta innover med AP gewinder, men kan hende det går akkurat med ET40... En 5mm spacer holder nok i "worst case" men 9,5x20 ET35 foran er ikke akkurat bolt on. Spørs litt på senkinga og dekk selvsagt.

 

Hadde selv 8,5x20 ET35 foran og 9,5x20 ET43 bak med BF Goodrich 225/30 20. Ca 70mm senk gir deg nok problemer både foran og bak. Foran fordi hjulet subber i skjermen under dump og sving samtidig, mens bak subber felgen direkte i skjermen fordi dekket er så strekt.

 

: vinke : hehe den som lever får se....... i sommer har jeg prøvd litt diverse hjul:

 

8,5+10*19 et 35+30 med 235/35 og 265/30 dette gikk fint. Nå skal de sies at skjermene er valset nesten 2cm bak.

 

8,5X20 et26 235/30 Dette gikk nesten helt strøken. Hjulet foran har tatt med seg skjermen litt innover. sikkert ved sving og dump.

 

Så jeg tror at med litt mere massasje av skjermene foran skal dette gå greit.: vinke :

 

hvordan dekk det blir vet jeg ikke helt enda men.....: klø : muligens Hankook som jeg brukte i sommer.. synes de var veldig bra: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.