#51 Skrevet Desember 16, 2006 BBS RS 16x9 Med daytonagrå perlemor senter og polert kant Ellers so er det vel disse her fra wolfrace som eg skulle ønske fatter'n ville kjøpe til a6'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 16, 2006 disse ville jeg ha hatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 16, 2006 Compomotive MO Eller som tidligere nevnt, BBS LM, men jeg tror ikke de passer like bra på 90n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 22, 2009 Drar igang en go gammel tråd! Har forandret litt syn siden jeg la inn mine favoritter sist, men ikke mye BBS LM i R versjon er ikke stygg; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 23, 2009 BBS LM i R versjon er ikke stygg; Det kan man vel trygt si! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 23, 2009 BBS RS GT er drømmefelgen her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 23, 2009 BBS RS GT er en hærlig felg:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...