Anbefalte innlegg

Passer stabstag og krengningshemmer fra UrS4en over på Audi 100?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nedre stabilisatorstag passer, men du må skifte de foringene som holder stabilisatoren til bærebroen. Uansett skifter man jo alle når man først er igang.

 

Den øvre passer også, men brakettene på støtdempertårnene er punktsveiset, så disse får man ikke av en evt. donorbil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel an å bore ut punktene som er sveiset, og så få sveiset i disse når man setter de på igjen, eller...? Har også lyst på dette øvre staget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kunne jaggu jeg og tenkt meg, øvre "krengninshemmer" altså!

 

Noen som vet om disse selges "overalt" eller ei? Det er vel noe OMP greier det da såfall?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spangen,

 

ja det var to forskjellige dimmer på de originale krengningshemmerene ikke sant? 37mm for biler med originalt sportsunderstell?

 

Noe slikt jeg siktet meg ut.

 

Nåvel, stabstag høres nesten like greit å få tak i noe Sparco/Eibach/OMP saker da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytt spørsmål da en HAUG med forstillingsdeler er bestilt og jeg går over det meste i fronten der;

 

jeg kan fortsatt bruke de foringene som sitter i endene på krengninghemmeren på 100en over på S4 28mm staget?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.