#1 Skrevet Juni 14, 2004 Passer stabstag og krengningshemmer fra UrS4en over på Audi 100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2004 Nedre stabilisatorstag passer, men du må skifte de foringene som holder stabilisatoren til bærebroen. Uansett skifter man jo alle når man først er igang. Den øvre passer også, men brakettene på støtdempertårnene er punktsveiset, så disse får man ikke av en evt. donorbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2004 Går vel an å bore ut punktene som er sveiset, og så få sveiset i disse når man setter de på igjen, eller...? Har også lyst på dette øvre staget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2004 Det kunne jaggu jeg og tenkt meg, øvre "krengninshemmer" altså! Noen som vet om disse selges "overalt" eller ei? Det er vel noe OMP greier det da såfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2004 Spangen, ja det var to forskjellige dimmer på de originale krengningshemmerene ikke sant? 37mm for biler med originalt sportsunderstell? Noe slikt jeg siktet meg ut. Nåvel, stabstag høres nesten like greit å få tak i noe Sparco/Eibach/OMP saker da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2004 Nytt spørsmål da en HAUG med forstillingsdeler er bestilt og jeg går over det meste i fronten der; jeg kan fortsatt bruke de foringene som sitter i endene på krengninghemmeren på 100en over på S4 28mm staget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...