Vestfold:Golf 3 stjålet fra sykehuset i Tønsberg 10.000 i dusør

Anbefalte innlegg

Det er bilen til en som akkurat har begynt på lageret på Sykehusetet er en rød i Tønsberg.. den ble stjålet fra syke hys parkeringa på Fredag 01.12.06

sannsynlig vis tidlig på dagen.. det er ut lovet en dusør på 10 000 raske blanke for tips som fører til at bilen blir funnet igjen urørt.. (lite sannsynlig med stereo til 110.000...)

Bilen er en Golf 3 med hvite fangere og skjørter og blått panser,og stor stereo..

Reg nr TL 15833,og i bakruta er det ett klistremerke hvor det står "Ikke tut,jeg kjører så fort jeg kan"

her er link til avis oppslaget med bilder av bilen.

 

http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/artic...020324/1085/AT

__________________

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er han heldig finner de kanskje bilen\restene av bilen.. I løpet av 6 år i tønsberg har jeg sett mange slike tilfeller, og ingen av de med "lykkelig" utgang.. Her er en advarsel til alle som leser: Har du anlegg som koster, så har du råd til skikkelig forsikring med en gang samt en skikkelig alarm..

 

Har hatt inbrudd i min gamle bil selv, mistet halvparten av et anlegg til "50.000.-" (ingen som oppgir sånne beløp har betalt så mye) og ingen forsikring.. Hadde alarm, men batteriet var "tilfeldigvis" tappet for strøm, mistenkte lenge at det var noen av de som prøvekjørte bilen når jeg skulle selge den som hadde tuklet med bilen, da innbruddet var 2 dager etter jeg oppdaget strøm tapet..

 

Men selvfølgelig, ser jeg bilen skal jeg gjøre det som trengs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hater sånne folk.. Og skjønner godt at folk overreagerer når de en sjelden gang får fatt i dem, selv om det igrunn oftest er bortkastet siden dette er "mennesker" som tydeligvis har missa ett og annet vi andre har fått med oss.. Holder utkikk! (hvordan kunne han 'miste' bilen av syne, forresten? : klø : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.