Anbefalte innlegg

Lurte på åssen en a4 b5 quattro vil bli med 235-35-19" og en god senking...

noen som har erfaring lixm? skal ha et ganske godt senkesett, veit ikke hvor mange "mm" men noen har vel noe å annbefale...

 

Takker for svar....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har KW justerbart og er veldig fornøyd med det.. 19" skulle da gå bra på bilen din, ta en titt på b5`ene til de i klubben, flere der med 19" !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat nyvasket men...

8,5x19" med 235/35-19 og FK Silverline justerbart understell.

DSCN0907-lo.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på åssen en a4 b5 quattro vil bli med 235-35-19" og en god senking...

noen som har erfaring lixm? skal ha et ganske godt senkesett, veit ikke hvor mange "mm" men noen har vel noe å annbefale...

 

Takker for svar....

 

Går nå heilt greit.. Min subber med det framme.. har 8" felg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min med 35mm senking og 225,35,19" dekk på 8" felg med ET35,iiiingen antydning til subbing med full bil og ganske hard kjøring. :)

 

47064609145266dc7ba114.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har senka bilen 55-40 å kjører med 8,5x19" med 245-35-19 å d subber litt fremme:)

men det viktigste er jo hvordan det ser ut: rock :

HPIM0922.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bilde tilgjengelig men har senka bilen 55-40 å kjører med 8,5x19" med 245-35-19 å d subber litt fremme:)

men det viktigste er jo hvordan det ser ut: rock :

 

Nei det er slett ikke det viktigste. Kommer aldri til å skifte til 19" hvis jeg vet det kommer til å subbe. Subbing blir man dritlei av!:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min var det 8,5x19 ET35 med 235/35/19 og 60/40 senk, subba aldri der iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. takker for mange svar her... da kan jeg trygt senke en god del, og ha såpass store felger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, veit det, men vil ikke ha så mye større, kjett å kjøre med så lav profil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" er ikke stort lenger;)

 

Stort nok på veien vi har her,jeg ville ikke hatt mindre enn 35 profil.... :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er slett ikke det viktigste. Kommer aldri til å skifte til 19" hvis jeg vet det kommer til å subbe. Subbing blir man dritlei av!:o

 

subber litt på høyre side,men har funnet ut å rettet opp feilen nå:)

var en liten bulk i hjulbuen som tok ned på dekket men nå er det fryd å velstand så lenge d ikke er noen enorme humper i veien:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

subber litt på høyre side,men har funnet ut å rettet opp feilen nå:)

var en liten bulk i hjulbuen som tok ned på dekket men nå er det fryd å velstand så lenge d ikke er noen enorme humper i veien:)

 

D er bra: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos subbing og slikt, er det noe erfaring med å sette på ET35 8" breie felger og gidkjenning?

Er det bare å legge frem TÜV, og så er det godkjent, eller kreves det at en modifiserer plasten inni skjermen også slik som papirene sier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut at det blir nok disse felgene (om han har flere igjen da)...

 

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=9937649&sid=3abyFB6Bw263824&pos=10&tot=16

 

Spm blir da:

Hva burde jeg senke? Vil ikke at den skal bli en snøplog om vintern, og den burde helelr ikke subbe på en vanlig grusvei.

 

Hvordan blir 40-40?

Mulig jeg skal valse skjermer etterhvert også, om det blir knapt med plass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut at det blir nok disse felgene (om han har flere igjen da)...

 

http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=9937649&sid=3abyFB6Bw263824&pos=10&tot=16

 

Spm blir da:

Hva burde jeg senke? Vil ikke at den skal bli en snøplog om vintern, og den burde helelr ikke subbe på en vanlig grusvei.

 

Hvordan blir 40-40?

Mulig jeg skal valse skjermer etterhvert også, om det blir knapt med plass...

 

Justerbart er tingen.. Da slipper du å bekymre deg over hvor høy eller lav bilen blir.. Bare justere AKKURAT sånn du vil ha det.. Legger du i 2-3 lapper ekstra på et komplett 50-60mm sett med kortedempere så har du et helt ok justerbart et.. ;)

 

8,5" går nok relativt fint bare du ikke grisesenker den, og bør nok iallefall brette inn kanten på framskjermene om du har planer om å senke en del..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg hvertfall ikke anbefale deg å senke ca. 75 mm

senkaa4.jpg

 

Tror nok ikke jeg ville gått noe lavre en 40mm med tanke på de kravene du har satt over. Hadde den gamle a4en senka kanksje 45 mm på vinteren, var ikke kjempe praktisk det heller! Knuste _ALLE_ "snøball" som ligger i kjørebanen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det at jeg ikke har god nok råd til just. senkesett.

Så vil gjerne ha meg bare fjører, men holder 40-40 da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det at jeg ikke har god nok råd til just. senkesett.

Så vil gjerne ha meg bare fjører, men holder 40-40 da eller?

 

40-40 funker veldig bra det ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min mening er at bilen bør senkes 10mm lavere forran for og få den jevn i hjulbuene... men smak og behag.. kan fort bli "baktung" med 40/40...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min mening er at bilen bør senkes 10mm lavere forran for og få den jevn i hjulbuene... men smak og behag.. kan fort bli "baktung" med 40/40...

 

Kunne ikke blitt mer enig!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50-40 da eller? synes min er lavere forann jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du hatt rimelig flaks! Har fortsatt ikke sett en bil med senkefjærer med samme høyde som er lavere foran en bak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.