#26 Skrevet Mai 23, 2007 Er det noen måte jeg kan måle på, sånn at jeg finner ut om jeg må senke mest forann eller bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 23, 2007 nei.. kanhende at fjærene dine er mykere forran(eldre) eller lignende og da siger mer. eller samme tingen bak. så er vanskelig og måle seg fram til... Men justerbart løser jeg det problemet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 24, 2007 Har bytta den ene fjøra forann, så de er ikke så veldig signe, men hva med 45-40? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 26, 2007 Hva med 45-40? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 26, 2007 Hva med 45-40? skal du opp på 19" vil jeg anbefalle 50-40.. bilen kan fort bli høy med 19".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 26, 2007 ja, men jeg skal nok ha 18". hvordan blir det med 45-40 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 26, 2007 med 18" får du jo ikke så "høy" bil så kan funke bedre da.. men jeg tror alikevel bilen vil se bittelitt baktung ut.. har drivi og justert mitt senkesett her og for at den skal være jevn i hjulbuene så må den være 1cm lavere framme. Hva med 40/30? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 26, 2007 40-30 synes jeg kansje blir litt lite, eller? Hva med 45-35? hvordag blir det? 50-40 blir vel litt snøplog? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 26, 2007 har du en cm lavere forran så vil du få bilen jevn i hjulbuene. den blir bare lavere jo mer du senker.. normalt er jo 40/40 men jeg tror 50/40 blir mye penere selv hvis du ikke skal ha justerbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 26, 2007 jepp, skal vel bli mer senk forann for å få det jevnt, men hvordan blir det på vintern, er en del snø her, og må jo sladde litt også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 28, 2007 Bump, skal strax bestille, hadde vært fint å høre hvordan det ville funket med den senkingen på vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 28, 2007 har en a4 b5. senka 35-50. med 19" felger nye dekk bak og gamle fram. satte på feil når det var klart for dekksift i år og tok i som fan framme på venstre sia.. skrapa faktisk av en 3-4 mm av dekket på sia.. fant fort løsninga for denne subbinga. 19" felger 8" passer med 2-4 mm klaring til ytterkant av sjermene. å ingen av innerskjemene er like på noen sider og ikke på noen biler. må huske på at e bil er bygget opp som en båt. ser det greit ut er det bra mener bilfabrikkene forskjellen fra høyre til venstre side var 3 mm på innerskjermen i plast.. enkelt og greit: løsne på skruen som er skrudd fra stålskjermen til plast innerskjermen. drag innerskjermen så langt mot ytterskjermen du kan og bor et nytt hull i plasten og skru fast. voila: ja : ingen subbing eller noe som helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 31, 2007 Okey, da veit jeg hva jeg skal gjøre om det subber.. Men på vinteren, hvordan blir 50-40 på vinteren? Det er det eneste jeg mangler av info nå ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 31, 2007 Jeg kjørte med fk 60/40 senk på min gamle, ikke noe som helst problem det... men pass på når det er mye tung slaps på veien og plata under motoren blir liggende nedpå... Da fyller bilen motorrommet med snø gjennom ventilasjonen i plata... Hvis du fjerner den for vinteren er det ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 31, 2007 Takk:) Da blir det kansje 50-40, hvis ikke 60-40 subber for mye i understellet og i hjulbuer, så blir det sistnevnte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 3, 2007 Tenkte på at bilen har gått 300 000, hvordan takler demperne senking da? spesielt 60-40 senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 8, 2007 Tenker på å kjøpe justerbart, men hva koster et greit sett til meg som har quattro? (helst billig og grei kvalitet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 15, 2007 jeg har kjøpt fk silverline X til 9000 dette er justerbart i høyde og stivhet .... veldig fornøyd med det men du får billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 15, 2007 Ja. er lommeboka som styrer her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 17, 2007 Men ingen som har noe erfaring med 300.000km og senk, bilen har gått ganske mange mil på grusvei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 19, 2007 Bumps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...