(Hvem selger Steffan felger?)

Anbefalte innlegg

hvor på nettet får jeg tak i steffan felger? annet en steffan.com? finnes det en norsk importør?

 

-Henning =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.dubmeister.co.uk Aner ikke om det fins Norsk importør.

Skal du først kjøpe de fra utlandet, er det jo dumt å kjøpe de fra England, og ikke direkte fra Steffan.de

 

De jeg vet om som har kjørt på Steffan har kjøpt de i Tyskland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du først kjøpe de fra utlandet, er det jo dumt å kjøpe de fra England, og ikke direkte fra Steffan.de

 

De jeg vet om som har kjørt på Steffan har kjøpt de i Tyskland

 

Godt poeng ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.daekimporten.dk selger til greie priser, har hørt mange som er førnøgd med kjøp derifra:)

 

Har du regnet på om de er billigere eller dyrere enn å kjøpe direkte fra Steffan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Hvorfor ikke Maxx Wheels....? Det er jo råe felger det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OT: Hvorfor ikke Maxx Wheels....? Det er jo råe felger det...

Hvor får man kjøpt de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt de?

 

Brukt på ebay.de Blir ikke laget lenger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg funnet meg felger:P hehe, ble ikke akkurat som planlagt men:P ble hvertfall 15" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir spennende å se;) Blir vel skodd med smale dekk med låg profil da regner jeg med?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, skal nok ikke se bort i fra at blir mest mulig strekk gitt, blir 8"bak og 7" forran, men vet ikke helt hvordan profil jeg skal bruke for å mest mulig strekk, 195/45 bak er nok greit, men forran så må jeg vel ha noe smalere? 165/50 kanskje? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet litt på det og tror ikke det vil være så gale:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet litt på det og tror ikke det vil være så gale:)

 

så du tror ikke jeg må opp i 175/50? hehe;) vet om folk som har dratt 165/50 over 7" brei felg før så, men skal jo gjerne ha det til å sitte fast også;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 165/50 på 7" men har ikke fått prøvd det på veien enda, det var et stress å få på felgen, men tror det skal gå bra uten at det faller av felgen uten videre;) Men jeg er ingen ekspert på dette bare så det er sagt, rart ingen flere har meldt seg ang denne saken.. hmm.. Hvordan felger blir det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

165/50-15 er ikke safe på 7-15, gå heller for 185/45-15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller 175/50=) det burde jo gå greit hvertfall:P men haddde vel sett best ut med 165/50 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var felger bestilt:P ble ikke steffan gitt:P ble noe litt billigere, får vel felgene i løpet av en måned håper jeg=) ble keskin kt n5 Schwarzpoliert, 7x15 et 25 og 8x15 et 20:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.