Ålesund: Nytt lokallagsstyre!

Anbefalte innlegg

Har fått i oppdrag å lage til en tråd med kandihidden til nytt lokal-lagsstyre. Så har du lyst på å gjøre litt for lokallaget så si di meining. Si litt om de sjøl og din bakgrunn osv osv. Så blir det laga til en avstemmingstråd etterhvert når vi har fått opp en del kandihidden. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vel også at denne tråden kan brukes til at de som pr. i dag sitter i styret kan si hvorvidt de stiller til gjenvalg eller ikke og for alle medlemmer til å komme med forslag til medlemmer man mener vil passe i det nye styret.

 

Jeg synes heller ikke man trenger å avklare med dem man foreslår som kandidater på forhånd, de aller fleste klarer å si takk, men nei takk jeg er ikke intressert, hvis det er tilfelle.

 

Jeg har jo allerede sagt meg villig til å stille som kandidat ved neste lokallagsvalg siden jeg både har meninger om det meste og en visjon ang. lokallaget vårt.: smil :

 

Hvis noen føler at de trenger å vite mer om meg, min bakgrunn, mine standpunkter eller noe annet relevant til valget, er det bare å hyle ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sitter i styret pr. dags dato og mener at lokallaget burde legges ned...

Evt slå det sammen med et annet lokallag.

 

Foreslår vi heller tar en avstemning om det emnet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass børge....er de mange i lokallaget som føler det samme??!!!! har ikkje vert medlem så lenge i lokallaget men legge de ned??: klø : de er vell vert å prøve å danne ett nytt styre med folk som har stor ønske å bidra med nokke i lokallaget..???? ej synst vertfal de:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal ikke vi klare å ha et eget lokallagsstyre når langt flere og mindre lokallag klarer det tilsynelatende helt fint? Syns du kan komme med litt mer saklig argumentasjon, istedet for å slenge sånne småkommentarer ut i lufta.

 

Jeg har/hadde i likhet med Terje en visjon for dette lokallaget med salg, stands, treff, aktiviteter mm., men dette ble det veldig lite av, og det har jeg bare meg selv å takke for. For lite tid/engasjement den siste perioden gjør at jeg ikke stiller til gjenvalg ved dette valget, men jeg mener 100% at det skal ikke mye drivkraft til for å få til et skikkelig lokallag, så får heller du også Børge ta et skritt ned fra tronen og sleppe nye, yngre og bedre krefter til.

 

Mvh

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Børge sier her er jo faktisk et poeng da, selv om det her er fremstilt i ytterste konsekvens. Det er i dag lite engasjement i lokallaget men det er tross alt småsaker det er snakk om så folk gidder ikke "legge seg opp i det".

 

Dette som Børge nå sier er ikke en småsak, men en sak som angår ALLE i lokallaget og hvis det finnes engasjement igjen i lokallaget er dette tiden å plukke den frem på.

Dette bør som sagt alle mene noe om,hvis ikke betyr det jo at det er en dritt om vi har et lokalllag eller ikke.

 

Jeg synes vel at Ålesund Lokallag har livets rett. Det trenger kanskje litt blodoverføring og pustehjelp i ny og ne og da er det om å gjøre å gi det det og ikke bare kaste laknet over det og erklære det dødt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for terje i styre! en meeeget pratsom og hyggelig mann!

 

Noe avvikling av lokallaget er vel ikke noe aktuelt! er jo masse ivrige medlemmer her!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nu anser vel ikke ja mej som en fullverdig lokallagsmedlem, ser mej sjöl mer som en "prospect" medlem:), men har en åsikt likevel. Har veldigt lite innblikk i vad som skjer i lokallaget, men trudde ikke det var så her galet. Ska Ålesund lokallag anordne VACN Nordvest treff så må vel det finnes ett styre som fortsatt vil ha liv i lokallaget. Eller hvem tar disse beslut? Hva ja har förstått så var det vel ett stort intresse för dette og mange som ville hjelpe til. Og får vi til Nordvest treffet så bra som ja tror det blir, så ger det sikkert "nytt blod på tanden" og flere medlemmer som vil drive ett lokallag. Kanskje like greit att denne diskutision togs opp no, så att alle lokallags medlemmer skjönner att engasjement trengs.

 

Håper det ordner sej til det possitive, så kanskje ja med får kjöpt mej en sån fin lokallagsgenser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor det ligge ann her? Stemmer på Terje jeg :) han har stor tro så burde vel få ditta til rimelig bra ;)

Og har lite tro på å legge lokallaget dødt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt tidligere, det er ikke nok engasjemang til å drive et lokallag her i ålesund...

 

Og til opplysning: Det gamle styret har trekt seg, så her er det fritt frem hvis noen ønsker å overta:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer her nå egentlig???

 

Hvorfor har egentlig det gamle styret trukket seg?

Syns vi bør prøve å få til noe her igjen, hvem som eventuellt blir i styre og stell tar jeg ikke så tungt, men mener absolutt at lokallaget har livets rett.

 

Håper å at både gamle og nye medlemmer vil bli med videre så får vi prøve å få dette her til å bli noe bra for alle...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt tidligere, det er ikke nok engasjemang til å drive et lokallag her i ålesund...

 

Og til opplysning: Det gamle styret har trekt seg, så her er det fritt frem hvis noen ønsker å overta:o

 

Er heilt enig med deg Børge!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...

Å si at det burde legges ned er en for dårlig grunn Børge...

Har alle trekt seg samtidig plutselig? Hvorfor? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer her nå egentlig???

 

Hvorfor har egentlig det gamle styret trukket seg?

Syns vi bør prøve å få til noe her igjen, hvem som eventuellt blir i styre og stell tar jeg ikke så tungt, men mener absolutt at lokallaget har livets rett.

 

Håper å at både gamle og nye medlemmer vil bli med videre så får vi prøve å få dette her til å bli noe bra for alle...

Bump:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For lite engasjement til å drive lokal-lag ?? Ka ligge til grunn for den uttalelsen egentlig ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette e bare for å trekke opp stemninga..

Men for å drive videre må de være flere i styre og noen som er engasjert for å holde på!

Fåreslår en avstemning på dem som kunne tenke seg å være med!

Kansje en avstemning her på forumet!

Men først må vi vite hvem som kunne tenke seg dette og bruke litt av fritida si til dette???

 

mvh

per ove

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For lite engasjement til å drive lokal-lag ?? Ka ligge til grunn for den uttalelsen egentlig ?

 

Er vel bare fyring regner jeg med. : dum :

Som leder i lokal-laget kan jeg i hvertfall si at det ikke skal legges ned,og styret ikke har trekt seg.

Men som Pål skriver så har han fått i oppdrag å lage denne tråden for å prøve å få tak i kandidater til nye styremedlemmer. Vi som sitter nå har vel satt der mer eller mindre i 7-8 år,og i hvertfall for min egen del har det vel blitt dårligere med tid til overs utover familie og jobb.

 

Så jeg foreslår,som Pål,at de som kunne tenkt seg å være med i nytt styre skriver det inn her så legger vi en plan på valg av nytt styre på neste pizza-møte på Peppes over nyttår.: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden ALLE virkelig står frem og melder seg her.. så kan jeg hive meg på her jeg og.

 

Kan godt være med litt i styre og stell, men vil være noe fraværende til tider da jeg jobber offshore og dette har en LEI tendens til å passe dårlig med treff, pizzamøter etc...

 

MEN kan unasett være med å hjelpe til når jeg er hjemme, har ihvertfall ikke lyst at vi skal legge ned.

Håper å at vi kan få med videre noen av "gamlegjengen" da vi trenger hjelp videre og dere sitter på endel grei erfaring.

 

Tobben, håper du fortsetter litt til... selv om du kanskje ikke vil sitte ved "rattet" lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.