Asymetriske speil vs symetriske?

Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe speilkapper i chrome fra InPro til passaten. MEN, nå har jeg fått lyst på like stort speil på høyresiden som på venstre.... Tenkte derfor å "slå to fluer i en smekk".

 

Dermed dukker det opp en del spørsmål:

 

*. Hvor får jeg tak i stort høyrespeil?

*. Er det samme feste til dete som til det lille (altså; kan jeg bruke festet som allerede står på) eller må jeg skifte noe her?

*. Selger InPro slike "store" speilkapper til Passat høyrespeil?

 

Er det noen her som har gjort dette og kan gi meg litt info, eller fins det andre erfaringer/synspunkter på dette?

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.ebay.co.uk har sikkert slike speil, da det er omvendt der borte. Skaff deg derfor et høyrespeil, og vips: du har to like store! Speilkapper kan det hende du finner også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Møller i Trondheim igår. De selger originalt stort høyrespeil MED "innmat" til 1100.-! Da er innfestingen den samme som står på det lille speilet, dermed er dette "plug and play". Det eneste er at du må lakkerere speilhuset....

 

Nevner i samme slengen at de også selger InPro speilhus i chrome til Passat, Golf og Jetta til 1450.-.....

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Møller i Trondheim igår. De selger originalt stort høyrespeil MED "innmat" til 1100.-! Da er innfestingen den samme som står på det lille speilet, dermed er dette "plug and play". Det eneste er at du må lakkerere speilhuset....

 

Nevner i samme slengen at de også selger InPro speilhus i chrome til Passat, Golf og Jetta til 1450.-.....

 

Truls

 

Edit; InPro selger forresten store speilhus i Chrome til høyre speil, så man slipper å lakkere det nye originale store speilet fra Møller (hvis man ikke absolutt vil da..) Er jo bare å skifte speilhuset med det i Chrome fra InPro!

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.