AVLYST! Lokallagstreff 1. juli 2004 - GoCart

Anbefalte innlegg

Minner om:

 

Lokallagstreff på GoCart-banen i Andebu 1. juli kl. 18:00. For de som er interessert blir det grilling på terrassen til undertegnende etterpå. Vi sees på banen!

 

Informasjon om GoCart-banen:

http://region.hive.no/nfk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla...

 

 

Kommer hvis jeg ikke er i syden å soler meg ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne blitt med men er "airborne" kl 18...(England)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vingene......:eek:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Lysebo

vingene......:eek:

 

Huff ja.. de vingene ble skikkelig møre sist!!! :D

Får se om vi rekker det, ellers kommer vi _sannsynligvis_ til grillings, men har 'endel' å gjøre med huset til vi skal ha bryllupsfest.. Beise, bygge 50kvm. terrasse, grave litt i hagen, sette opp lister inne.. Urrk! Må ha ferie NÅ!!

 

Apropos: Flere enn meg som syntes de 9 minuttene gikk aaaaltfor fort??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du gifte deg?????????

Jeg var litt stor i kjeften på NBS da jeg sa at jeg skulle komme på carten 1. pga jeg skal jobbe den natta..........

Så det ser ut som et skrallt oppmøte...men jeg MÅ få kommet seinere......kan vi ikke ta en dag i uke 31 da????

Petter...god tur og fly pent(privat-jet ikke sant?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konebil....nå stemmer faktisk dette....HAR du gifta deg????

GRATULERER da!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Konebil....nå stemmer faktisk dette....HAR du gifta deg????

GRATULERER da!!!!!!!

 

Hehe.. Takker!

Jepp, 28. mai, i Paris, uten at noen av familien eller vennene våre (bortsett fra foreldre og forlovere) visste noe, det var jo tross alt vår egen dag! (noen ble litt sure, men det har sikkert gått over nå..)

Så vi skal ha en uhøytidelig fest på ny terrasse 7. august, og da bør den lisom være ferdig.. ;)

 

Eh.. Thomas? Unger sover hjemme i sengen sin om natta.. Eller driver dere på med noe heelt annet enn jeg forestiller meg i den barnehagen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult gjort!!!!!!!!!!!!!!!

Skjønner at du spør....i 2 uker nå jobber jeg med SFO barn(1-3 og noen 4 klasse) og de har en overnatting i uka fra Torsdag til Fredag hver uke.....

Så nei...ikke alle barn sover hjemme i senga si....og vi har arrangert overnatting for de vanelige bhg barna tidligere også(se for deg alenemødre uten spes mange tanter og besteforeldre har godt av en kveld fri og ungene STORKOSER jo seg.......ganske gøy faktisk(for de som er glad i unger da.....Lars?)

 

Men jeg er jo i en litt spes bhg da....vi er Vestfold,Buskerud og Telemarks største med 145 barn og over 30 ansatte....ikke mange som slår den.........og bhg har en grei økonomi kan du si.........Jeg er ikke i tvil hvor mine evt barn skal/skulle gått for å si det sånn.......

 

Ang festen 7.aug.........kjipt å ha festen i en jordhaug hvis ikke du blir ferdig.....eller du kan leie traktortilhengeren min som terrasse....eh?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Ang festen 7.aug.........kjipt å ha festen i en jordhaug hvis ikke du blir ferdig.....eller du kan leie traktortilhengeren min som terrasse....eh?

 

Eh.. Er ikke den full av søppel, da? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh................

Den er faktisk full av kvist.........for øyeblikket.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Store dagen i morgen... Lars sviker, men resten kommer ja? Værforbehold, som sier at det -ikke- blir noe hvis det regner. Vi sees på banen kl. 18:00!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry.. Må feige ut jeg også.. Har litt for mye annet å gjøre, men skal prøve å komme sterkere tilbake etter den 7. august!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der faktisk igår! Måtte sette noen arb.kollegaer på plass... :D

Men jeg er fortsatt airborne imorgen, så jeg kommer ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øhhh... Da var det ikke mange igjen gitt :\

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sommer'n, vet du!

 

Petter: Hvor kjøpte du den 7mm umbrakoen du brukte på støtdemperen? Finner ikke på Feiltema!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feiltema har de da:D

Men dog bare i pipe utgave

7mm har art nr 10-191 36.9.-

10-190_l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Petter: Hvor kjøpte du den 7mm umbrakoen du brukte på støtdemperen? Finner ikke på Feiltema!

 

Kjøpte den på Sogn Maskin i Sfj(på Pindsle rett ved Biltema). Kjøpte en med litt lenger skaft som det er lettere å holde igjen med. Lars'ern har den modda pipa, så prater du med han kan du bare låne den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Den fant jeg, Christian! Tok med en sånn en, (må ha løs en bolt for å bytte termostaten også!) og en lang pipe i går, (var innom ifm. Giovani-salget) men fant ikke 'løs' umbrako! Får se om ikke jeg kan ta en tur innom Sogn Maskin en eller annen gang også..

Takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avlyst grunnet 0-oppmøte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke finne en dag i uke 30-31 som vi kan møtes da??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.