Anbefalte innlegg

Priser for treffet:

 

Inngang pr. person: kr. 50.-

Inngang pr. bil: kr. 50.-

Banekjøring: kr. 200.-

 

Eksempel:

Er du 2 mennesker i èn bil og ønsker å kjøre på banen blir regnestykket slik:

 

2 x person = 100.-

1 x bil = 50.-

1 x banekjøring = 200.-

SUM: 350.-

 

Er du 1 person i èn bil:

 

1 x person = 50.-

1 x bil = 50.-

SUM: 100.-

 

 

Velkommen til treffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke at det er snakk om store summer, men jeg synes det er litt på kanten å måtte betale for å kun parkere bilen (ikke stille ut) og så gå rundt og bare titte og se - på noe som arrangeres av en klubb man er medlem og har betalt medlemsskap i..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster jo en del å leie banen da, og det blir en avveining på hvordan en skal gjøre betalingen.

 

Hvis det skulle vært gratis for medlemmer å komme inn så vil jo alle medlemmer i klubben betale for hele treffet selv om det er langt fra alle som kommer.

Det blir kanskje litt mer rettferdig slik det er nå ved at noe kommer fra felleskassa (alle medlemmene), og noe av betalingen kommer fra de som deltar på treffet.

 

Hvordan synes du fordelingen skal være?

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er helt fint slik det er nå. Gatebil treffa koster jo 450,- bare for å komme inn og banekjøring koster 300,- De opererer kanskje med litt andre budsjetter men for min egen del trives jeg mye bedre på klubbtreffa til vacn. Hadde jeg bare hatt no bil som funka :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra priser da, for mye for penga:) nå er det bare ¨gjøre klar bilen til helga:) bedre å måtte betale 50 kr for å parkere en å måtte betale120 kr bare for å parkere på gatebil treffa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og Gatebil tar 300,- pr dag for å kjøre.... :mad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil er jo sinnsykt dyrt. På plakaten fra Våler 2004 står det som følger:

 

Inngang publikum, deltakere: 150,-

Bil på treff: 150,- Kjøring på bane: 300,-

 

Det som ikke står oppgitt der er at det er prisen pr. dag. Førsta gatebiltreffet jeg dro på fikk jeg meg en kraftig karamell da vakta skulle ha mye mer enn det jeg regnet med. Men nå er det på tide å pakke sakene og håpe på at været holder seg :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, som sagt er det ikke beløpene som er problemet uansett, det er bare litt med prinsippet. Har ikke noe problem med å betale en hundrings, men etter min mening måtte det vært bedre å heller øke kontigenten litt for å heller la medlemmer få komme inn gratis som tilskuere. Å betale for å kjøre er helt greit.. Men hvis man gjør det slik vil vel de som aldri drar på noen treff av diverse årsaker klage, så det er ikke enkelt... Man klarer aldri å gjøre alle tilfreds uansett, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klager ikke på prisene i det hele tatt jeg! :)

Helt topp!

 

Dem som ikke vil ha inn bilen sin kan jo bare parkere på utsiden.. Alle har godt av litt trim.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.