Offisiell informasjon: VACN Hovedtreff Våler - 19-20 Juni - Banekjøring

Anbefalte innlegg

Her er vilkårene for banekjøringen, dette er krav som NT (utleier) stiller til oss, og ikke noe vi kan påvirke.

 

Banekjøringen koster 200kr, og en kan da kjøre begge dagene.

Ikke medlemmer må melde seg inn i klubben på treffet for å kunne kjøre.

 

BB

kjørevilkår-våler.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ber samtlige sjåfører å lære seg flaggregler på banen. Blir også gjennomgått på førermøte:

 

flaggregler.jpg

 

Takk!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jeg undertegne på at støyen i bilen min ikke overskrider 90 db?

 

Eller får jeg beskjed etter å ha kjørt litt.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt

Må jeg undertegne på at støyen i bilen min ikke overskrider 90 db?

 

Samma spør jeg om... Og hva blir evt reaksjon om en overskrider støygrensa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må undertegne vilkårene for å kjøre, vet ikke hva som skjer hvis en overskrider, kan prøve å finne det ut.

(Tror forøvrig det samme gjaldt i fjor, hvis det gikk bra da så går det vel kanskje bra i år også)

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster vel 5000 kr å overskride den grensen, HVIS du fortsetter å kjøre etter att du har blitt svart flagget.. men man kan også få sjekka om den går igjennom før man kjører utpå banen.

 

 

lite triks er å ikke ha full gass i enden av den første sletta ved de 2 høyre svinga, tror det er der den ene micen står, også hender det att det står noen ifra NTS akkurat ved kantina der, mener jeg å huske ifra der hvor når jeg var å kjørte der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det stemmer at det er 5000 kr i bot en risikerer, men jeg vet ikke hvordan det fungerer i praksis, om du får advarsel først etc.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Ja, det stemmer at det er 5000 kr i bot en risikerer, men jeg vet ikke hvordan det fungerer i praksis, om du får advarsel først etc.

 

BB

 

Må vel få advarsel først..... :rolleyes:

 

Jeg vet jo ikke hvor mye db jeg har... :rolleyes:

 

Og gidder ikke måle for så å bli nekta, vil heller ta et par runder og bli svartflagget.

Men er jo ikke sikkert da... :)

Er jo alltids biler som låter fælt og regner med det ikke blir gjort forskjell på folk.... :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om forhåndspåmeldinga:

 

Er det ingen bekreftelse på at en er påmeldt, eller er det noe som klikka her hos meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke om det skal komme bekreftelse, men du er registrert for banekjøring med en stk Corrado.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om forhåndspåmeldinga:

 

Er det ingen bekreftelse på at en er påmeldt, eller er det noe som klikka her hos meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.