#526 Skrevet Mai 24, 2007 Litt OT i denne tråden, men siden det kun er dager til treffet så er dette et lite tilbakeblikk... Det jeg lurer på er hvor og når dette er filmet. EDIT: La til denne også... Siste er vel fra 10års jubileumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet Mai 24, 2007 takker for svar men må man melde seg på for og stille ut bilen på søndag? mvh tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet Mai 24, 2007 takker for svar men må man melde seg på for og stille ut bilen på søndag?mvh tommy Neida, ikke noe påmelding der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet Mai 24, 2007 Kordan er programmet for de forskjellige dagene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet Mai 24, 2007 Kordan er programmet for de forskjellige dagene? http://www.vwaudi-club.no/?s=event&event=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet Mai 24, 2007 Blir den bane kjøring fra kl 10 til 17 på lørdagen eller blir banen stengt når det er go-cart? Kommer til å bli kjempe bra dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet Mai 24, 2007 Ser ikke noen grunn til at den skal stenges... sikkert åpent... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet Mai 24, 2007 Blir den bane kjøring fra kl 10 til 17 på lørdagen eller blir banen stengt når det er go-cart?Kommer til å bli kjempe bra dette!! Tviler på at de stenger banen pga go-cart, det er jo to seperate baner! Så det går nok samtidig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet Mai 24, 2007 Da stenger jeg ned for å dra på Hovedtreff! Vi sees på årets begivenhet... klubb-vognen er pakket og klar. PS: Banen stenges ikke pga. go-cart nei. Disse kjøres samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet Mai 24, 2007 Da stenger jeg ned for å dra på Hovedtreff! Vi sees på årets begivenhet... klubb-vognen er pakket og klar. PS: Banen stenges ikke pga. go-cart nei. Disse kjøres samtidig. Du er vel på nett i vogna:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet Mai 24, 2007 Når er du der oppe i morgen Andreas? Er det åpent,slik at vi kan komme opp på baneområdet i morgen ettermiddag eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet Mai 24, 2007 Noen som kan forklare meg hvor våleengen ligger?.... Er det sånn ca ved der de hadde hoved-camp`n på gatebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet Mai 24, 2007 Ja,det er rett ved siden av banen. Kjører inn til høyre rett før du kommer til avkjøringa opp mot banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet Mai 24, 2007 Når er du der oppe i morgen Andreas? Er det åpent,slik at vi kan komme opp på baneområdet i morgen ettermiddag eller? Er der fra 13-14 og utover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet Mai 24, 2007 Noen som kan forklare meg hvor våleengen ligger?.... Er det sånn ca ved der de hadde hoved-camp`n på gatebil? Våleengen ER campen der gatebil hadde camp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet Mai 24, 2007 OG.... Det vil bli utført alkotest (blåseprøve) for de som skal kjøre på banen. Følg med på klokken kvelden i forveien, så slipper vi kjedelige episoder påfølgende morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Mai 24, 2007 Men hva skjer hvis man stryker på promille test? Får man bare beskjed om å vente ett par timer eller er det politiet som står og tar test så hvis vi kjører til pitt lane og blåser rødt så ryker lappen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Mai 24, 2007 Men hva skjer hvis man stryker på promille test? Får man bare beskjed om å vente ett par timer eller er det politiet som står og tar test så hvis vi kjører til pitt lane og blåser rødt så ryker lappen? Er man i tvil så går man og blåser før man setter seg i bilen uansett om det er politiet eller andre som har kontrollen. Det gjelder egen og andres sikkerhet....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Mai 24, 2007 Så du mener at om man har 0,3 i promille så går det utover din og min sikkerhet? Kan ikke si meg enig der ass. Har man 1.0 i promille er jeg enig men da VET man også at man stryker så da er det ikke vits i å prøve engang. Spørsmålet mitt gjaldt de som ligger på grensa og er usikker på om man er over eller under 0,2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Mai 24, 2007 Er det utslag utover lovlig grense 0,2 (rødt/gult) får man ikke man ikke kjøre. Enkelt og greit. Er det i orden f.eks 3 timer senere får man kjøre. Er du i tvil kommer du til fots for å blåse. Vi kan ikke ha berusede sjåfører på et slikt treff. Jeg kan ikke erindre at det noensinne har vært problemer av slik art på treffene, så dette er kun begrunnet i "føre var"-prinsippet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Mai 24, 2007 Er det utslag utover lovlig grense 0,2 (rødt/gult) får man ikke man ikke kjøre. Enkelt og greit. Er det i orden f.eks 3 timer senere får man kjøre. Er du i tvil kommer du til fots for å blåse. Vi kan ikke ha berusede sjåfører på et slikt treff. Jeg kan ikke erindre at det noensinne har vært problemer av slik art på treffene, så dette er kun begrunnet i "føre var"-prinsippet. Nå har jeg spart i tre uker, så nå har jeg en hundrelapp til deg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Mai 24, 2007 Ja nå er det bare 7-8 timer til vi kjører fra Bodø! Gleder meg som en unge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Mai 25, 2007 Ja nå er det bare 7-8 timer til vi kjører fra Bodø! Gleder meg som en unge! når kommer dere fram da? Jeg er framme om 24 timer ca.. vil tro at jeg er på våler i morra på dette tidspunktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Mai 25, 2007 Litt usikker på hvor lang tid vi kommer til å bruke, men blir vel mellom 2200 og 0000:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet Mai 25, 2007 Litt usikker på hvor lang tid vi kommer til å bruke, men blir vel mellom 2200 og 0000:) Da er jeg akkurat ferdig på jobb,så da kommer dere før meg Men da er dere kanskje oppe da jeg kommer hehe eller kanskje slitne etter en lang bil tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...