Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Ja ja. Litt svinn må man regne med da:)

 

Heh, du sier noe!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den, det skiltet reddet oss :)

Men jeg tenker på info i forkant, slik at flest mulig samles på campen, og ikke på campingplasser, hoteller, gjestegårder etc rundt om kring. Syntes campen er en del av treffet ....

 

For meg er det ikke treff uten å sove på bane/camp det er liksom "tradisjonen" det.... men vil tro at for bergen lokallag og endel andre er det like mye "tradisjon" å sove på campingen på støa/elverum... så å få samlet alle på wålengen er nok litt vanskelig.SKjønner godt de som vil sove på hotellrom/hytte o.s.v men for meg er liksom telt og camping tingen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting er som å våkne opp med skikkelig hangover, glodvarmt telt og Vestfold lokallag rett ved siden av som spiller full rulle med kongen av campingplassen... Tåler det en gang i året.. : smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting er som å våkne opp med skikkelig hangover, glodvarmt telt og Vestfold lokallag rett ved siden av som spiller full rulle med kongen av campingplassen... Tåler det en gang i året.. : smil : : smil :

 

Du må nok regne med å tåle det 2 ganger i året for vi stiller på Rudskogen også!!! : rock :: smil ::venner::glad:: cool :

 

Hilsen KONGENE av campingplassen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke noen overnattingshytter rett ved Wålengen da, borte ved det huset? : klø :

 

 

dette er hybler som tilhører det røde huset, dette er et hybel komplex har selv bod der i to år,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenke meg å sove på hotell men må si til alle som ikke sover på bane-campen: Der skulle prøve for mere sosialt får man det ikke!!! Gleder meg stort til å sitte småfrossen og småbedugget rundt grillen på rudskogen og snakke shit med folk mens G.T Strand underholder med diverse visesang!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenke meg å sove på hotell men må si til alle som ikke sover på bane-campen: Der skulle prøve for mere sosialt får man det ikke!!! Gleder meg stort til å sitte småfrossen og småbedugget rundt grillen på rudskogen og snakke shit med folk mens G.T Strand underholder med diverse visesang!!! :)

 

 

Hotell har jo ikke noe med ett treff og gjøre :P

Treff består av 3 ting:

1. Sosialt samvær

2. Latter og smil

3. Biler

 

Tar du med 4 som ikke alle gjør så er det og drikke og ha det morro med folk man ikke ser vær dag,men kanskje maks 2 ganger.

Er det noe rart folk har det morro?

Jeg for min del vil alltid ligge i telt/campingvogn på treff. Men på neste treff synes jeg folk skal være litt mer samlet. Jeg fikk med meg hele wålengen da jeg gikk meg en runde. Masse trivelige folk :)

 

Og ja! Vise sang fra G.T Strand (Cash) er et must på treff! Han må få med seg en gitar til rudskogen ;) Hvis han spiller og synger blir det mye bedre!

 

Så til hotell folket! Kom dere ut på camping! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hotell har jo ikke noe med ett treff og gjøre :P

Treff består av 3 ting:

1. Sosialt samvær

2. Latter og smil

3. BILDER

 

 

 

Så til hotell folket! Kom dere ut på camping! :P

 

 

 

;).....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hotell har jo ikke noe med ett treff og gjøre :P

Treff består av 3 ting:

1. Sosialt samvær

2. Latter og smil

3. Biler

 

Tar du med 4 som ikke alle gjør så er det og drikke og ha det morro med folk man ikke ser vær dag,men kanskje maks 2 ganger.

Er det noe rart folk har det morro?

Jeg for min del vil alltid ligge i telt/campingvogn på treff. Men på neste treff synes jeg folk skal være litt mer samlet. Jeg fikk med meg hele wålengen da jeg gikk meg en runde. Masse trivelige folk :)

 

Og ja! Vise sang fra G.T Strand (Cash) er et must på treff! Han må få med seg en gitar til rudskogen ;) Hvis han spiller og synger blir det mye bedre!

 

Så til hotell folket! Kom dere ut på camping! :P

 

Det er din mening. Jeg mener campingfolket burde komme seg på hotell.

1. Sosialt samvær

2. Latter og smil

3. Varmt og godt

4. Bar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitte å fise i en hotell bar på biltreff tar jeg når jeg blir 50år og jeg jeg ikke kan sove ute på grunn av gikta eller noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er din mening. Jeg mener campingfolket burde komme seg på hotell.

1. Sosialt samvær

2. Latter og smil

3. Varmt og godt

4. Bar

 

1:SOsialt samvær

V_ler07_093.sized.jpg

2:latter og smil

V_ler07_063.sized.jpg

 

3:varmt og godt

V_ler07_016.sized.jpg

 

4:ser man jo at alle har sin egen "bar"

 

men hver sin smak

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.