#576 Skrevet Mai 25, 2007 Kunne man ha på show skilter på banen? Takk for påminnelsen, Henrik. De hadde jeg glemt å pakke, men nå er de lagt klar. For å svare på spørsmålet ditt, så har jeg aldri noen gang blitt nekta å kjøre med utstillingsskilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#577 Skrevet Mai 26, 2007 jeg hva skjer om jeg ikke har nedlemskort, men er medlem? skal bestile det idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#578 Skrevet Mai 26, 2007 jeg hva skjer om jeg ikke har nedlemskort, men er medlem? skal bestile det idag? sikkert ikke så mange som vet det som svarer før treffet er over... Logg deg inn på hoved sidene og skriv ut siden,så ser de ihvertfall at du er medlem! Bare mitt tips... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#579 Skrevet Mai 26, 2007 vil tro dem har liste, så ikke noe å være redd for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#580 Skrevet Mai 26, 2007 Av en eller annen syk grunn har jeg nå fått en dullion vakumlekkasjer overalt i motorrommet. Det er helt villt. Har funnet 2 og det er fortsatt fler. Bilen går som en bøtte møkk. Utrolig kjipt, jeg som hadde lyst til å komme meg til våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#581 Skrevet Mai 26, 2007 Er nå hjemme igjen etter en lang dag og mange mil på veien En usedvanlig fin dag på Vålerbanen, med mange utrolig flotte biler! Banekjøringa fikk jeg dessverre bare se på fra sidelinjen, men det ble satset friskt fra enkelte som gjorde at det ble ganske gøy likevel! Alt fra gammel Derby til RS4 var utpå, og det var spesielt artig å se gamle einsere bli pisket rundt banen Neste år må jeg nok ut på banen selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#582 Skrevet Mai 26, 2007 Er TS racing der slik at en kan få chippet bilen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#583 Skrevet Mai 26, 2007 Er TS racing der slik at en kan få chippet bilen?? jepp de er på plass h bs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#584 Skrevet Mai 26, 2007 Noen grunn til at TS sin A3 ikke kjørte ? Jeg var der fra 12 til 1530 og så ingen A3 extreme på banen ?? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#585 Skrevet Mai 27, 2007 Ble igrunn skuffet over treffet i dag. Var ikke mye aktivitet. Og var jo nesten ikke kø for å kjøre på banen. Hvor i all verden var alle grombilene? Sikkert moro for de som kjørte på banen. Ble jo mye kjøring på hver allikevel. Blir forhåpentligvis bedre i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#586 Skrevet Mai 27, 2007 Ble igrunn skuffet over treffet i dag. Var ikke mye aktivitet. Og var jo nesten ikke kø for å kjøre på banen. Hvor i all verden var alle grombilene? Sikkert moro for de som kjørte på banen. Ble jo mye kjøring på hver allikevel. Blir forhåpentligvis bedre i morgen. Syns nå treffet var bra jeg da men:) (Blir hva man gjør det til vel. ?) Syns det var like sosialt og trivelig som det alltid er, og det var MYE flott å se på for mine øyne hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#587 Skrevet Mai 27, 2007 Tiltredes - synes treffet var bra jeg! Mange bra biler, og kanskje er det ikke alltid det "grommeste" som folk blir opptatt av.. Rostfrei-einseren til Joachim tiltrakk seg en god del oppmerksomhet både på og utenfor banen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#588 Skrevet Mai 27, 2007 Tiltredes - synes treffet var bra jeg! Mange bra biler, og kanskje er det ikke alltid det "grommeste" som folk blir opptatt av.. Rostfrei-einseren til Joachim tiltrakk seg en god del oppmerksomhet både på og utenfor banen.. Det er der du tar feil min gode mann, det ER de grommeste bilene som får mest oppmerksomhet... Det er bare det at det er ikke de dyreste bilene med de største felgene som nødvendigvis er de grommeste Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#589 Skrevet Mai 27, 2007 jeg syntes det var et bra treff jeg men jeg savnet di råååå ur quattro bilene som var der i fjor som virkelig kjørte hardt.syntes bilen til Joakim var tøff og den tiltrakk seg masse oppmerksomhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#590 Skrevet Mai 27, 2007 Vil takke for ett strålende treff! syns det var bra oppmøte og artig og få hilst på folk "live" også samt turen på bana. håper det blir like bra neste år, forhåpendligvis med egen bil:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#591 Skrevet Mai 27, 2007 Ja, slenger meg på her. Takk for en kjempehelg. lettere solbrent og sliten nå. sofaen er god å ha i dag kjapp komentar anngående campinga. ålreit plass men neste år burde vi få til en løsning så vi får strøm der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#592 Skrevet Mai 27, 2007 Takk for et utrolig bra treff Sier som rolf bare at jeg er ikke lettere,men ordentlig solbrent. Så min konklusjon er: Utrolig fint vær,masse fine biler,artig at så mange kom og takk til alle som laget show for oss uten en bil som kjøres på bane Gleder meg til neste treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#593 Skrevet Mai 27, 2007 Et meget bra treff (fikk bare med meg søndagen). Fikk piska dieseldyret rundt banen til både bilen og jeg vare MER en svett. Setter ekstra pris på at det var kjøre instruktører man kunne ha meg seg slik at ferdighetene ble bedre. Meget godt tiltak! Kunne det være en ide å leie ut hjelmer på banen? 50 kr. turen. (kan være ikke alle har eller noen ønsker å ha med seg en passasjer som ikke har.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#594 Skrevet Mai 27, 2007 Veldig fornøyd etter mitt første klubb treff,trivelige folk,skikkelig opplegg med instruktører og sjåførkurs.Hadde mer utbytte av dette treffet enn gatebil ifjor(Rudskogen) vertfall(kø og atter kø og bare å drømme om å kjøre på banen.Go-carten var helt enkelt genial som avbrekk.Eneste jeg kan klage på var tempen(svetter som en gris over 15+ )Dessuten fikk jeg ut litt av koksen i Plusen også,så det blir garantert Våler på meg neste år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#595 Skrevet Mai 27, 2007 Ble igrunn skuffet over treffet i dag. Var ikke mye aktivitet. Og var jo nesten ikke kø for å kjøre på banen. Hvor i all verden var alle grombilene? Sikkert moro for de som kjørte på banen. Ble jo mye kjøring på hver allikevel. Blir forhåpentligvis bedre i morgen. Jeg lurte også på hvor alle "grom" bilene var ! Det var noen bra og forresten mange fine biler å se på. Men jeg savnet de alle råeste bilene. Da jeg var på Våler treffet i 2003 eller 2002, så var det mange rå biler og ingen av disse var det iår. Må si jeg var litt skuffet, da det å se "grom" biler betyr en del for meg. Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#596 Skrevet Mai 27, 2007 Da var søndagen kommet, og alle har dratt hver til sitt. Skulle egentlig ønsket å få satt tiden tilbake til fredag, for dette var et artig og innholdsrikt treff! Jeg lærte veldig mye på disse dagene, det jeg har lært mest er at det virkerlig er mye arbeid å få gjennomført et slikt treff. Her er det en god del mennesker i sving. Det er også verdt å tenke på at det ikke bare er arbeid disse dagene, men i lang tid i forveien med slike treff. Så all ære til alle som har vært med å få til et velykket treff, til og med værgudene spilte på lag denne helgen:) Til neste år er det kansje flere som vurderer å ta med solkrem (du også kjetil!) Jeg fikk hilst på masse folk ila hele helgen, artig! Så til dere som savner grombilene, hmm, alt var gromt for meg! Der var en del biler som gikk som fy, men det er sikkert bare meg som så de:) Som alltid er det en del som ikke blir helt fornøyd! Men som avsluttning vil jeg gi mine standard terningkast, og det blir dennegang en 5`er! Vi sees på Rudskogen regner jeg med! Til alle som lurer, nei jeg er ikke SAME... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#597 Skrevet Mai 27, 2007 Takk for et kjempetreff! Det har vært en flott helg, med mye moro, strålende vær og bil! Synes treffet var godt organisert og det virket som om alt gikk etter planen. Honør! Det var moro å prøve seg på banen for første gang.. Blir nok mer av det senere, men først skal jeg kjøpe inn en større hjelm. Ikke akkurat behagelig med skallebank og trang hjelm! He he.. Nå er det sofaen og discovery som gjelder.. Gleder meg til neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#598 Skrevet Mai 27, 2007 Takk for et bra treff! Utrolig hva som ligger bak for å få til et treff av denne kaliber. Jeg bøyer meg rett og slett i støvet! Været kunne vi ikke ha vært heldigere med, og som mange andre så har jeg også fått "litt" rosa hud da man ikke har tid til å tenke på og smøre seg når turboene plystrer på alle kanter til enhver tid. Det var også veldig hyggelig å hilse på nye mennesker med samme interesse og jeg har heller ikke opplevd så mange fine biler sammlet på VACN treff før. Bane kjørings ordningen fungere utmerket! INGEN ting upåklagelig. Dette var et supervellykket treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#599 Skrevet Mai 27, 2007 Kun én eneste ting jeg er svært misfornøyd med, og det er at jeg ikke fikk vært der! Dødskult å sitte her å se på alle de flotte bildene og høre hvor bra treffet har vært, mens jeg sitter med kjemibøker langt opp over ørene... (Hadde egentlig satt av dagen i dag, men klarte ikke å få vekt naboen og var ikke 100% kjørbar selv:( ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#600 Skrevet Mai 27, 2007 Nå er jeg hjemme igjen også etter å ha slått gnister på e6 på vei hjem Vil rette en stor takk til styret og alle andre som var involvert i avviklinga av det som er ett av de beste treffene jeg har vært på!!! Alt gikk knirkefritt og jeg koste meg glugg ihjel! Campinga på wålengen funka helt ok, men neste år kan vi kanskje forsøke å samle oss litt på den store plassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...