#601 Skrevet Mai 27, 2007 Noen grunn til at TS sin A3 ikke kjørte ? Jeg var der fra 12 til 1530 og så ingen A3 extreme på banen ?? Robert Hørte noe om at det var pga. støynivået, bilen hans bråker vel for mye til de trasige naboene til banen.. Så det er anntagelig vis db. regler der .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet Mai 27, 2007 Takk for ett bra treff. Var en vellykket helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Mai 27, 2007 Slenger meg på i rekken her jeg også Dette var super morsomt: rock : Masse hyggelige mennesker og fine biler. Kjempe god innsats fra de involverte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet Mai 27, 2007 Takker og bukker jeg også. Som flere har nevnt er jeg også rosa i nakken og panna svir etter solen. Retter en stor takk til alle som har fått dette til å bli det det ble. Kjipt det ikke ble så mye kjøring på meg på banen men det kompaserte jeg med Go-Cart. Har som alle andre treff fått annsikt å sette til navnene jeg kjenner fra forumet. Har bare 1 ting å klage på. Var blant de siste som dro fra campingen. Der sto det hvertfall 4 store søple kasser som jeg så bare jeg tittet rundt meg. Men fremdeles så plenen ut som en søppel fylling. Hadde tatt dere 5 min å samle sammen dritten etter dere og kastet i søpla istede for å bare la alt ligge. Skjerpings til neste gang folkens!!!! Men igjen takk for ett supert treff. Og takk til alle som har hjulpet meg med div ting iløpet av helgen. Både for frakt av deler. Trekking av henger opp og ned og skru hjelp når bilen ikke ville være sammarbeids villig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet Mai 27, 2007 Takker alle for et kjempetreff, jeg hadde det skikkelig moro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet Mai 27, 2007 Takker og bukker jeg også. Som flere har nevnt er jeg også rosa i nakken og panna svir etter solen. Retter en stor takk til alle som har fått dette til å bli det det ble. Kjipt det ikke ble så mye kjøring på meg på banen men det kompaserte jeg med Go-Cart. Har som alle andre treff fått annsikt å sette til navnene jeg kjenner fra forumet. Har bare 1 ting å klage på. Var blant de siste som dro fra campingen. Der sto det hvertfall 4 store søple kasser som jeg så bare jeg tittet rundt meg. Men fremdeles så plenen ut som en søppel fylling. Hadde tatt dere 5 min å samle sammen dritten etter dere og kastet i søpla istede for å bare la alt ligge. Skjerpings til neste gang folkens!!!! Men igjen takk for ett supert treff. Og takk til alle som har hjulpet meg med div ting iløpet av helgen. Både for frakt av deler. Trekking av henger opp og ned og skru hjelp når bilen ikke ville være sammarbeids villig. Ikke rart du er lettere rosa i nakken med den oksenakken på bildet der:) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet Mai 27, 2007 Nå er jeg hjemme igjen også etter å ha slått gnister på e6 på vei hjem Vil rette en stor takk til styret og alle andre som var involvert i avviklinga av det som er ett av de beste treffene jeg har vært på!!! Alt gikk knirkefritt og jeg koste meg glugg ihjel! Campinga på wålengen funka helt ok, men neste år kan vi kanskje forsøke å samle oss litt på den store plassen? VIl også si at dette var over all forventning. Campingen var helt topp,var tilnærmet "overnatte på banen feelingen" og det fungerte greit. Strøm var det vel helt opp ved toalettet men som notis til neste gang bør det kanskje ordnes strøm til resten av plassen også. Går inn som en av de beste klubbtreffene jeg har vært på med både vær og mye bra biler. Takk til alle i styret og andre frivillige som har stått på for å få til dette (vet hvor mye jobb det ligger bak) Som vanlig glemte man både solkrem og nyrebelte så man er knall rød og har lettere omorganiserte indre organer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet Mai 27, 2007 Vil også takke hovedstyre(med eller uten t på t-skjorten ) for et fantastisk treff Og ikke minst takk til alle som tok seg turen for å hjelpe med å gjøre treffet så sinnsykt bra Veldig moro at så mange meldte seg inn i klubben på treffet, og flott å se campingvognen i funksjon, samt ikke minst å ligge i kolonne etter vogna på veien hjem i dag! Herlig når folk tuter på oss når de kjører forbi, ikke fordi vi kjørte sakte, men for å hilse Eneste jeg vil "klage" på var alle de fine bilene overalt Var jo komplett umulig å bestemme seg for peoples choice!! Men vil si at alle som vant i dag hadde fortjent det, og mange av de som ikke vant hadde nok fortjent det de også! Fantastisk mangfold i klubben som både motiverer og inspirerer til å fortsette denne hobbyen! Veldig koselig å få satt ansikt på folk og få sett biler "live" som man ellers kun leser om her Men nå får jeg ta et bad i after-sun lotion og få meg litt søvn. Sees forhåpentlig på Rudskogen til september 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet Mai 27, 2007 Her ser dere hva som skjer med nakken til en stakkar Nordmøring som glemmer alt av solfaktor når det er så mye VW Audi å se på....... damn!!!! Takker ALLE for ett kjempe treff. Som vanlig bare hyggelige fjes. Og gratis GO CART var fantastisk bra =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet Mai 27, 2007 Her ser dere hva som skjer med nakken til en stakkar Nordmøring som glemmer alt av solfaktor når det er så mye VW Audi å se på....... damn!!!! Takker ALLE for ett kjempe treff. Som vanlig bare hyggelige fjes. Og gratis GO CART var fantastisk bra =) Du er ikke alene Foran har solen også gjort sitt.. Så ganske så varm i toppen nå. Men fort gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet Mai 27, 2007 hehe =) Nesen min er rød den å =) Uff, førstereis til syden nesten dette =) PS : Kult medlemsnummer du hadde =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet Mai 27, 2007 hehe =) Nesen min er rød den å =) Uff, førstereis til syden nesten dette =) PS : Kult medlemsnummer du hadde =) hehe.. ikke bare nesen min som er rød, kinn og panne også.. Og ja,glemmer ikke det medlemsnummeret der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Mai 27, 2007 Takk for et hyggelig treff..! maaaaaaasse fine biler..=) ligger oversikten over vinnere ute?! Måtte dra før 1500 pga jobb, så fikk ikke med meg premieutdelinga! Hvem vant liksom?! ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Mai 27, 2007 Må takke alle som organiserte og jobbet på treffet. Kjempe bra jobbet, dykk står verkeleg på for av vi andre kan leike oss Veldig bra treff og fint vær. Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet Mai 27, 2007 Da var jeg hjemme jeg også. Et sinnykt bra treff uten en ting og klage på Fikk kjørt masse denne helgen og ble litt solbrent: smil : Takker for et kjempe bra treff. Ps ang de som savner "grombiler" så har dette vært diskutert opp og ned i mente. Klarer man ikke å holde seg under 90db får man ikke kjøre,sånn er det bare. Idiotisk ja,men det er vålerbanen som bestemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet Mai 27, 2007 konge bra treff. takker også instruktørene. Sandberg karen lærte meg noe som jeg aldri vil glemme... hva det var '?? ops glemt det hehe... noen som gidder å sende meg linken til bildene dersom det er en'??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Mai 27, 2007 JA, da var vi endelig hjemme igjen etter 10t i bil! Å det var vel 3-4 værste timene jeg har kjørt bil, fyllesjuk å overfjellet med humper å hull å alt mulig dritt var ikke noen gylden kombinasjon. Men jeg vil også medele en stor takk til styret og folkene rundt treffet for ett meget bra helg!! Var også enormt morro å snakke me folk face to face som du kun kjenner gjennom forumet. Å så blir jo alt så mye enklere med litt alkohol attåt. Jeg sier bare: VI SEES PÅ RUDSKOGEN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg skulle gjerne hatt en klasse for hver biltype jeg, men det blir altfor mange klasser. Vårt mål er at ca en tredjedel av bilene skal bli premiert, sånn at det skal henge litt høyt å få en premie.Skulle det for eksempel dukke opp bare 3 biler i en klasse, vil kun en av disse få premie, mens vi returnerer de andre. Jeg har valgt å la alle Golf 1 gå under classic, siden det er et classic-"utseende" på den. Så ja, Golf 1 1991 går under Classic. Mulig jeg har misforstått her nå, men var det virkelig så få einsere på treffet at dere bare delte ut en premie? Jeg telte ihvertfall 9-10 einsere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet Mai 27, 2007 Hørte noe om at det var pga. støynivået, bilen hans bråker vel for mye til de trasige naboene til banen.. Så det er anntagelig vis db. regler der .. Takk. Får ta meg en tur på neste treff på Rudskogen. Der skal det vel være 100 db og da kommer det nok flere "grom" biler tenker jeg..... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet Mai 27, 2007 Sjekket kalenderen nå.. og slik det ser ut nå pr.dags dato så er det en oddetalls uke og da har jeg fri fra jobb.. så hvis det ikke skjer noe så kommer jeg til Ruudskogen også! GLEDER MEG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet Mai 27, 2007 Flott treff, med masse kjente, masse nye biler, mye sol, mye øl, grilling osv osv. Vi kom hjem nå for 1 1/2 time siden (flott tur), stor respekt for arbeidet som ligger bak treffet. Ett av de aller beste om ikke Det beste treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet Mai 27, 2007 Mulig jeg har misforstått her nå, men var det virkelig så få einsere på treffet at dere bare delte ut en premie? Jeg telte ihvertfall 9-10 einsere... Må også si jeg er overasket over at bare 1 einser. fikk premie. var jo mange fine einsere både med og uten lakk. Edit: Men må også takke for det beste Treffet jeg har vært på i Norge sålangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet Mai 27, 2007 Får mann campe på go cart banen på rudskogen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet Mai 28, 2007 Heh, flere som er svidd ser jeg, her banker det i hele huet, grusomt. Men det var definitivt verdt det! Dette er helt klart det beste treffet jeg har vært på, akkurat slik et ordentlig treff skal være, og stemninga, folkene og selvfølgelig bilene var topp! Det er faktisk første gang jeg har campet på treff, og dette blir ikke siste gang, campen var knallbra, man kunne jo bare gå rundt å snakke med hvem man ville uten å havne i bråk eller noe slikt. Må jo si jeg var litt skuffet over at Drammen lokallag hadde dårlig oppmøte på campen, såvidt jeg vet så var vi vel bare tre stykker. Så da havnet vi over til naboen Vestfold, og der var det kjempestemning! Vil også takke de hyggelige menneskene jeg kom i kontakt med, og ikke minst den gode responsen jeg fikk på bilen, helt over all forventning. Det ga meg et skikkelig løft! Nå er det bare å lade opp til neste treff, da skal solkrem være med i baggen.. Og kanskje et større telt, Biltema's 2-manns telt var ikke mye å skryte over til en pers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet Mai 28, 2007 Mulig jeg har misforstått her nå, men var det virkelig så få einsere på treffet at dere bare delte ut en premie? Jeg telte ihvertfall 9-10 einsere... Burde ha vært top 3 på classic vag, og det er vel på tide med en egen Golf 1 klasse siden det er så mange som stiller ut og bygger slike biler om dagen... Og 91 cab er IKKE en classic for de som må ha dette inn med teskje... Kommende ja, men ikke pr.idag. Ellers så hadde jeg det kjempefint på treffet, mye hyggelige folk å prate med. Vi fikk testet det aller meste inkl. sandfella. Bra vær, men siden det er litt tidlig på året så blir det litt kaldt på kveldene... Takk for vaffel Thomas... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...