Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Jeg klarer faktisk ikke å finne noe påmelding til banekjøringen jeg.: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg heller:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ikke dukket opp noe enda.. skulle komme med de nye sidene men mangler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer nok snart men regner med at Andreas har litt andre ting å ta tak i også.

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer iallefall:):):)dette blir artig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje dumt spm. men trenger man noe spes for å kjøre på banen på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje dumt spm. men trenger man noe spes for å kjøre på banen på treffet?

 

Bilen må gjennom teknisk; bremsevæske, batteri og generell tilstand.

Du må ha hjelm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje dumt spm. men trenger man noe spes for å kjøre på banen på treffet?

 

Bilen skal ha skilter og være i god teknisk stand.

Det som sjekkes på teknisk kontroll pleier å være følgende:

 

-Kokepunkt på bremsevæske

-mønsterdybde på dekk

-bremseskiver og klosser

-batteri forsvarlig festet

-lekkasjer fra motor

-ingen løse deler i bilen (verktøy,basskasser osv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg jobbes det med å få tak i utstyr for promillekontroll av førerene, for å ivareta sikkerheten på best mulig måte.

 

Det har aldri vært noe problem tidligere, men heller føre var.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk fa... ikke bilen klar, tror eg dauer!!"")/)"/)()4=)//%U%

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk fa... ikke bilen klar, tror eg dauer!!"")/)"/)()4=)//%U%

 

14 dager igjen ennå....... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIKTIG INFORMASJON

 

Det er IKKE tillatt og overnatte på banen/depotet i år. Nærmeste mulighet for å campe er "Wålengen" som er på andre siden av banen. Her vil det være vakter. Det vil også være vakthold på selve baneområdet hvor camping og overnatting er forbudt.

 

Baneområdet blir stengt frem til treffet åpner lørdags morgen.

 

Bakgrunnen i dette er gjentagende problemer de siste årene med fyll og bråk på banen. I år er vi derfor nektet overnatting av Norsk Trafikksenter.

 

Vi ber om forståelse rundt dette og spørsmål kan rettes undertegnende på e-post andreas.skotner@vwaudi-club.no eller telefon 450 26 600.

 

EDIT:

Har lagt til et kart som viser cirka hvor Wålengen er.

 

Kan vi få en litt oppsummering av hva som er kommet fram ang. campingen uten å måtte lese gjennom ørten sider med diskusjon?

 

Sitter igjen med to spørsmål. Du skriver at det blir vakter der, er det hele helgen, døgnet rundt eller må vi pakke med oss telt osv lørdagsmorgen, for så å slå alt opp igjen lørdagskvelden?

 

Toalett og dusj?

Om dette bare er et jorde, er det parkeringsmuligheter der? Ikke alle senka biler som funker som jordebil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Jeg kjørte inn på P-plassen i dag og hadde 0 problem. Ikke anntydning til å slå nedi. Toalett er det der. Vann så jeg ikke men mulig jeg gikk glipp av det. Telt kan settes opp fredag kveld og det kan stå til søndag.

Angående vakter så skal vel de passe på bilene på natten når vi er på campen. Hvem som passer på campen når vi er ved bilene vet jeg ikke. Håper hvertfall det hjalp på noen spørsmål?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm. Jeg kjørte inn på P-plassen i dag og hadde 0 problem. Ikke anntydning til å slå nedi.

 

Det at du kom deg inn på jordet hjelper enkelte i klubben lite. Jeg veit nesten 100% at jeg kommer til å slå nedi, men det er vel bare slik det er? Vi får håpe på bra vær, så man slipper å stå fasti gjørmen på campen: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toalettene, var dette slike utleie-utedasser eller fast installasjon? Utleie kunne jo vært Gatebil sitt opplegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toalettene, var dette slike utleie-utedasser eller fast installasjon? Utleie kunne jo vært Gatebil sitt opplegg.

 

Uten å ha vært bortpå der i går vil jeg tro det er overveiende sannsynlig at det er Dixier (altså utleiedasser) vi må sette vår lit til. Alternativt velge "øvelsesmodellen" og holde seg til garderobene ved go-karten åpner dagen etter:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, jeg har prøvd å lese gjennom store deler av tråden her :D Men kan noen si hvordan dette fungerer i praksis? Hva skjer når man kommer lørdags morgen og vil inn på området med bil? Er det mulig, eller MÅ man komme fredag om man skal ha noen sjanse til å parkere Einser'n? Hvor tidlig bør man møte opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, jeg har prøvd å lese gjennom store deler av tråden her :D Men kan noen si hvordan dette fungerer i praksis? Hva skjer når man kommer lørdags morgen og vil inn på området med bil? Er det mulig, eller MÅ man komme fredag om man skal ha noen sjanse til å parkere Einser'n? Hvor tidlig bør man møte opp?

 

På lørdag er det null problem å komme. Etter min husk pleier det å være førermøte rundt kl. 10, så det er liv på området rundt baneanlegget fra 9 om morgenen. Området er meget stort så det er ikke noe problem å få plass til å parkere bilen inne på anlegget. På søndag er det trangere pga. utstilling og fordi man må vente til etter kl. 13 med å kjøre på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par spørsmål her..

 

En kompis som vurderer å komme for å kjøre litt på bane , han er ikke medlem så hvordan blir det rundt dette?? (han kjører en TT forsåvidt)

 

Og hvordan blir det i tilfelle med kostnadene for de som ikke er medlem kontra oss andre!

(Får bare skyte meg hvis jeg ikke har brukt søkefunksjonen nok)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkemedlemmer får dessverre ikke kjøre på banen. Den er reservert for medlemmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis som vurderer å komme for å kjøre litt på bane , han er ikke medlem så hvordan blir det rundt dette?? (han kjører en TT forsåvidt)

 

Og hvordan blir det i tilfelle med kostnadene for de som ikke er medlem kontra oss andre!

(Får bare skyte meg hvis jeg ikke har brukt søkefunksjonen nok)

 

Det er riktig det JAM sier, men kan legge til at han er velkommen til å melde seg inn i klubben på treffet og da får han kjørt på banen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toalettene, var dette slike utleie-utedasser eller fast installasjon? Utleie kunne jo vært Gatebil sitt opplegg.

 

Toalettet er fast instalasjon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurer på en liten ting. Vi som kjører langveisfra, fra hvilket klokkeslett på fredag er det folk der.

Samles vi oppe på området først, eller er det campingen som gjelder fra børjan av?

 

Tenkte jeg skulle kjøre herfra slik at jeg er på Våler i 17tida ca. Begynner på morgenen/formiddagen og tar meg god tid nedover Østerdalen, sikkert mye fine hopp nedover der enda.

 

Gleder meg nå.

 

BTW, er det mulighet for vasking av bil på området eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har styremøte mandag 7. mai hvor dette blir avgjort. Kan informere om dette etter styremøtet.

 

 

Hva fant dere ut på møtet?

Og kommer det noen program snart? Bare 2 uker igjen nå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan bilr det med støybegrensningen i år???

 

Samme som ifjord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.