Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Jeg håper alle som syter og klager ikke stiller.

Da blir det mere plass til meg på banen. :)

 

: rock : Det jeg har tenkt også: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man betaler 200 kroner for bil og en person. Da trenger man ikke å betale noe mer for å kjøre på banen da ell?

 

: klø : JO. 100 for bil. 100 for person. Husker ikke hva det er for banekjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pleid å være 300 for kjøring hvis jeg ikke husker feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. VACN-TV på bane

Hvis noen ønsker å komme på video er det også aktuelt for meg å sitte på i ulike biler for å filme -og- intervjue samtidig. Dette trenger IKKE være råskinn av biler, men heller mer "vanlige" biler.

 

Du er hjertelig velkommen i Rallyen min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lisensbiler

Vi har MULIGHETEN til å sleppe ut lisens-biler på banen, men disse får ikke lov å kjøre i heat med andre biler. Er det lisens-biler som vil ut vil vi -prøve- å få det til..

 

Når vil det bli gitt beskje om disse bilene får kjøre eller ikke..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det gratis å parkere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vil det bli gitt beskje om disse bilene får kjøre eller ikke..!

 

Fort som mulig håper jeg.. Vil se dere på banen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det gratis å parkere?

 

Skal du innenfor "portene" så må du betale 100 kr for bil og 100 kr for deg sjøl. Uansett om du bare skal parkere på grusplassen rett innenfor der sikkert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har grov sett igjenom denne tråden nå å leta litt på forumet, kan ikke finne noen info om tidene for treffet, når det kjøring og når førermøter å slikt er, kan noen opplyse meg litt, blir utrolig stramt tidskjema til helga men må jo få med meg mest mulig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har grov sett igjenom denne tråden nå å leta litt på forumet, kan ikke finne noen info om tidene for treffet, når det kjøring og når førermøter å slikt er, kan noen opplyse meg litt, blir utrolig stramt tidskjema til helga men må jo få med meg mest mulig

 

Hva fant dere ut på møtet?

Og kommer det noen program snart? Bare 2 uker igjen nå. :)

 

Lenge siden jeg har spurt etter det å.... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt er det innkjøring kl 0800 lørdag morgen. Førermøte rundt 0900 og kjøreing etter det evt. fra kl 1000

Er sikkert noen andre som bekrefte dette eller komme med nye tider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk, hadde ikke oversett dette da, bare ikke fått med meg at flere har spørt, ca samme på søndag også da, tro ikke jeg får muligheten til å rekke før det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok takk, hadde ikke oversett dette da, bare ikke fått med meg at flere har spørt, ca samme på søndag også da, tro ikke jeg får muligheten til å rekke før det

 

Var ikke sånn ment mot deg. :)

Men synes det er på tide med litt informasjon her. Ei uke igjen liksom. Og ble sagt styret skulle ha møte 7/5....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke sånn ment mot deg. :)

Men synes det er på tide med litt informasjon her. Ei uke igjen liksom. Og ble sagt styret skulle ha møte 7/5....

 

hehe.. tok det ikke sånn heller:)

gleder meg utrolig, å så skjer det så mye annet denne helga så må begynne nå å planlegge helgen i detalj så det blir mest mulig banekjøring, må jo få prøvd hvordan denna s3`n gjør seg i forhold til a3 på bane også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca samme på søndag også da, tro ikke jeg får muligheten til å rekke før det

 

På søndag er det kirketid og da får vi ikke lov til å kjøre før kl 1300

Førermøte regner jeg med er ca 1245

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På søndag er det jo kirketid og kjøringa begynner ikke før 13.00, førermøtet er kanskje litt før da.. 12.30 ellerno. Utstillinga er vel først på søndagen.. Husker ikke når bilen må være der for å bli bedømmet, men lurer på om det ihvertfall er før 12.. meget mulig at det er tidligere.

 

Men det burde da være et treffprogram her snart?

 

 

Hmm.. Treg jeg var til å skrive da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. tok det ikke sånn heller:)

gleder meg utrolig, å så skjer det så mye annet denne helga så må begynne nå å planlegge helgen i detalj så det blir mest mulig banekjøring, må jo få prøvd hvordan denna s3`n gjør seg i forhold til a3 på bane også

 

S3 er morsomt på bane. :tilber:

Vet ikke om du har gjort noe med understellet ditt men det gjorde mye på min iallfall. Men gøy uansett. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spm ang prisene.. 100 kr for pers å 100 kr for bill inn på området ja?

og på banekjøring er det ca 300kr???? og er det en engangs sum for både lørdag og søndag?

 

beklager visst det står her fra før...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spm ang prisene.. 100 kr for pers å 100 kr for bill inn på området ja?

og på banekjøring er det ca 300kr???? og er det en engangs sum for både lørdag og søndag?

 

beklager visst det står her fra før...

300 for banekjøring lørdag OG søndag, 200 for banekjøring lørdag ELLER søndag.

 

inngang 100 kr pr prs + bil så vidt jeg har fått med meg, håper det hjelper :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

300 for banekjøring lørdag OG søndag, 200 for banekjøring lørdag ELLER søndag.

 

inngang 100 kr pr prs + bil så vidt jeg har fått med meg, håper det hjelper :)

 

for å gjøre det vanskelig (skål)..

 

Hva blir prisen hvis man skal kjøre på bane lørdag og søndag, men ikke stille ut og setter fra seg de tre søte damene før man kommer inn på området? Og er det strøm på toalettene på campingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja. vel sånn ca 400 kr totalt tror jeg. hvis ikke pilsen min juger til meg :P *skål*

 

EDIT: de damene kan parkeres i telt aka rolf cazaplaza :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ikke ut til at jeg klarer å komme på lørdag, men det er vel folk her på søndag også? eller blir søndagen kortere enn lørdagen? som Anders nevner her, program er ønskelig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten noen som veit om TS kommer oppover, med mulighet for å få chippa bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten noen som veit om TS kommer oppover, med mulighet for å få chippa bilen?
Vet ihvertfall at TS avd. Molde kommer dit.......;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som mange andre her spør etter, hvor er programmet for helgen??????

På hovedsiden så står det kun fra lørdag kl9 til søndag kl17 men det må da vel være mulig å kommunisere litt mer info. Er sikkert flere enn bare klubbmedlemmer som er interessert i å komme og se som også er innom å titter på hovedsiden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.