Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Det er mange år siden jeg stilte ut på treff, så jeg har ett par spørsmål.

 

Hvorfor er golf II/III og IV/V slått sammen? Og hvor er det blitt av Golf I?

Skjønner at Golf I skal stille i Classic, men har du f.eks en 1991 Golf Cab, skal denne stilles i Classic?

 

Det begynner vel å bli såpass menge biler i de forskjellige klassene at det må gå ann å ha en klasse på hver?

 

Her er hverfall VW klassene.

 

 

 

Classic

Golf II/III

Golf IV/V

Polo

Jetta/Vento/Bora

Passat

Passat >2001

Caravelle/Transporter/Caddy

Touran

Andre VW

 

Jeg skulle gjerne hatt en klasse for hver biltype jeg, men det blir altfor mange klasser. Vårt mål er at ca en tredjedel av bilene skal bli premiert, sånn at det skal henge litt høyt å få en premie.

Skulle det for eksempel dukke opp bare 3 biler i en klasse, vil kun en av disse få premie, mens vi returnerer de andre.

 

Jeg har valgt å la alle Golf 1 gå under classic, siden det er et classic-"utseende" på den. Så ja, Golf 1 1991 går under Classic.

Golf II og III har det etterhvert blitt færre av, så jeg har valgt å slå sammen disse også. Det skal som sagt henge høyt å få en premie.

Golf IV og V var jeg litt i tvil om, men valgte å slå dem sammen.

A3 er også etter hvert en veldig stor klasse som kunne vært delt opp, men også denne har jeg valgt å beholde som en klasse.

Erfaringsmessig så har det de siste par åra vært A4 og Passat som har vært de største klassene, og disse har derfor blitt delt opp.

 

Fint med sånne tilbakemeldinger, og jeg håper du har fått litt forståelse for mine avgjørelser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor var det inndeling vw golf 1/2/cab/caddy/jetta1/2/scirocco. den klassa er jo helt sinnsyk.

 

klager ikke jeg altså. (fikk 3 plass) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om det er no dekksjapper i nærheten av banen? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiretrade holder til like i nærheten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

christer kvalheim kommer jo på treffet med en haug av dekk, omleggings - og balanseringsmaskin.. det var iallefall det han sa sist gang jeg snakket med han.. ejg skal handle dekk der oppe.. ta kontakt med han på forumet du, så kan han sikkert ta med det du trenger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om det er no dekksjapper i nærheten av banen? : klø :

 

Dekkskift som har banner her over kommer til å ha stand med dekkmaskin, står info på siden hans.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi

Classic

80/S2/RS2

Coupe/Cab/S2 Coupe

 

 

hva går 90 under da..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi

Classic

80/S2/RS2

Coupe/Cab/S2 Coupe

 

 

hva går 90 under da..?

 

Det går sammen med 80

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å kjøre på bane hvis jeg kommer i ett tiden på dagen? El må jeg være med på det førerkurset? Noen som vet.? Send gjerne pm om svar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å kjøre på bane hvis jeg kommer i ett tiden på dagen? El må jeg være med på det førerkurset? Noen som vet.? Send gjerne pm om svar

 

Da kan du kjøre ja. Vil bli arrangert fler førermøter og du kan gjennomgå førermøte med en av funksjonærende (f.eks undertegnende).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott:) Da er det frem med slicsa;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor god kapasitet det er på overnattingsmulighetene ?

 

Gleder meg til ett supert sommertreff !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

christer kvalheim kommer jo på treffet med en haug av dekk, omleggings - og balanseringsmaskin.. det var iallefall det han sa sist gang jeg snakket med han.. ejg skal handle dekk der oppe.. ta kontakt med han på forumet du, så kan han sikkert ta med det du trenger..

 

ah, dette høres bra ut! tipper jeg vil ha rimelig utslitte dekk når jeg har kjørt noen runder så det hadde vært ypperlig! da skal jeg kontakte han! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor god kapasitet det er på overnattingsmulighetene ?

 

Gleder meg til ett supert sommertreff !!

 

Hva tenker du på da? Vållerengen eller hotel eller hytter eller hva?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor god kapasitet det er på overnattingsmulighetene ?

 

Gleder meg til ett supert sommertreff !!

 

Dette lurer jeg og på. Noen som vet om noe ledig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror framdeles det er noe ledig på haslemoen.. Vi fikk iallefall et dobbeltrom uten bad igår..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra, får satse på en liten fest på Vålengen da...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra, får satse på en liten fest på Vålengen da...: smil :

Joiner en "liten" fest : smil ::full: :full:

Vurderer å kjøre litt på bane på lørdagen hvis 50`n blir ferdig, men noen som vet hvordan blir det med evt "promillemåling", slik at man ser at man kjører lovlig ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor god kapasitet det er på overnattingsmulighetene ?

 

Gleder meg til ett supert sommertreff !!

 

Tips, ring halsemoen om det var der du tenkte på. :) Det var ledig der på Tirsdag, virket ikke som det var snakk om at det var noe i nærheten av fullbooket da iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra, får satse på en liten fest på Vålengen da...: smil :

 

Fest??? Tor du det? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer klubben til og ha en "stand" hvor dere selger div vw-audi effekter på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Camping vogna kommer til å være på treffet der det blir salg av klubb effekter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT i denne tråden, men siden det kun er dager til treffet så er dette et lite tilbakeblikk... Det jeg lurer på er hvor og når dette er filmet.

 

 

EDIT: La til denne også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT i denne tråden, men siden det kun er dager til treffet så er dette et lite tilbakeblikk... Det jeg lurer på er hvor og når dette er filmet.

 

 

EDIT: La til denne også...

 

Den første der ser ut til å være filmet på Gardermoen under et Autoslalom-arrangement, men jeg aner ikke når.

 

Det andre, fra Våler, må være ganske mange år gammelt, siden Vidar kjørte den firkantete Audi 80? 2002 eller 2003 kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fest??? Tor du det? : rolleyes

 

Frykter det ja:) bare vi får strøm til stereanlegget vårt så: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.