Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Det som står nevnt om gocart-kjøring i programmet, er det kun med egen gocart?

Eller får en låne / leige gocart ved banen?

Noen som veit??: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som står nevnt om gocart-kjøring i programmet, er det kun med egen gocart?

Eller får en låne / leige gocart ved banen?

Noen som veit??: klø :

 

Gratis gocart!

Ja, alle medlemmer kan kjøre gocart på lørdag og søndag helt gratis. Eget personell står å hjelper våre medlemmer med å kjøre go-cart disse dagene. Se program for tider. PS: Her er det kun åpent for betalende medlemmer av klubben.

 

Er gocarter der som stilles til klubbens disposisjon så man trenger ikke ta med egen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratis gocart!

Ja, alle medlemmer kan kjøre gocart på lørdag og søndag helt gratis. Eget personell står å hjelper våre medlemmer med å kjøre go-cart disse dagene. Se program for tider. PS: Her er det kun åpent for betalende medlemmer av klubben.

 

Er gocarter der som stilles til klubbens disposisjon så man trenger ikke ta med egen

 

Da må jeg kjøre litt :)

 

Blir knall dette treffet !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratis gocart!

Ja, alle medlemmer kan kjøre gocart på lørdag og søndag helt gratis. Eget personell står å hjelper våre medlemmer med å kjøre go-cart disse dagene. Se program for tider. PS: Her er det kun åpent for betalende medlemmer av klubben.

 

Er gocarter der som stilles til klubbens disposisjon så man trenger ikke ta med egen

 

Supert!

 

Da må det prøves!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dropper nok innom iallefall på søndag en tur.. :) Men det er ikke helt sikkert enda..

Trenger jeg melde meg på da, eller går det an å bare møte opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dropper nok innom iallefall på søndag en tur.. :) Men det er ikke helt sikkert enda..

Trenger jeg melde meg på da, eller går det an å bare møte opp?

 

Det er bare å møte opp det vet du. Ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten kommentar til utstillinga.. Er det nødvendig med en egen Touran klasse da? Er det så mange Touran'r i klubben?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut :)

 

Det er bare å møte opp det vet du. Ikke noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare en liten kommentar til utstillinga.. Er det nødvendig med en egen Touran klasse da? Er det så mange Touran'r i klubben?

 

Det har erfaringsvis vært en del, men det er litt vanskelig å si. Men nå kommer jeg til å dele inn i grupper for å finne ut hvor mange biler det er i hver klasse. Så vil det lagres i hiddenbasen, slik at vi har noe å gå etter i framtidige treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har erfaringsvis vært en del, men det er litt vanskelig å si. Men nå kommer jeg til å dele inn i grupper for å finne ut hvor mange biler det er i hver klasse. Så vil det lagres i hiddenbasen, slik at vi har noe å gå etter i framtidige treff.

 

Eneste måten å få tilnærmet perfekt klasse inndelinger er ved å ha forhåndspåmelding til ustilling.

Da får man oversikten på forhånd,slik det er nå må man bare gjette....

Og det med å bruke erfaringer fra ifjor kan også slå feil ut som for ett par år siden da det var endel polo 2 ene året og året etter når det var egen klasse så stilte det 2 biler.

Samme var det med polo 6N ifjor og året før.

 

Til lags alle kan ingen gjera

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste måten å få tilnærmet perfekt klasse inndelinger er ved å ha forhåndspåmelding til ustilling.

Da får man oversikten på forhånd,slik det er nå må man bare gjette....

Og det med å bruke erfaringer fra ifjor kan også slå feil ut som for ett par år siden da det var endel polo 2 ene året og året etter når det var egen klasse så stilte det 2 biler.

Samme var det med polo 6N ifjor og året før.

 

Til lags alle kan ingen gjera

 

Dette er veldig sant. Det blir nesten umulig å spå, til og med for oss. ;)

Det er jo derfor vi har bestemt at vi ikke deler ut for eksempel tre premier hvis det er tre biler. Er det tre biler så deles det ut en premie, er det 6 biler deles det ut 2 premier og er det 9 eller flere biler så deles det ut tre premier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra, får satse på en liten fest på Vålengen da...: smil :

 

Fest??? Liten?????? Hallo...

Blir nokk en stor en på Camp Frøya ja.... : rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer søndagen, men må man melde seg på for og stille ut bilen?

noen som kan finne kart for meg da jeg ikke får gulesider til å funke.

Rjukan-Vålerbanen

 

gleder meg! mvh tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer søndagen, men må man melde seg på for og stille ut bilen?

noen som kan finne kart for meg da jeg ikke får gulesider til å funke.

Rjukan-Vålerbanen

 

gleder meg! mvh tommy

 

 

Den sida her skulle funke trur jeg. Men fant ingen kjørerute står det. Men du ser hvertfall hvor Rjukan ligger i forhold til Våler. Ser vel sånn ca hen det er best og kjøre også.

Bare å zoome hvis du skar ha mer detaljert kart. ;)

http://www.internettkatalogen.no/kart

 

EDIT: Uhum...funka ikke slik jeg hadde tenkt. Bare å fylle inn Rjukan som startsted og Våler som stoppsted så bør det gå bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk at det er flere forsjellige våler'e;)

Hvis du har GPS, så finner du banen med disse GPS koordinatene:

N 60*42*196

E 011*48*598

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stedet heter Norsk trafikksenter ikke vålerbanen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stedet heter Norsk trafikksenter ikke vålerbanen.

 

Tull på deg... Vålerbanen heter, helt korrekt, Vålerbanen.. Vålerbanen går RUNDT Norsk Trafikksenter, som videreutdanner yrkessjåfører og trafikkskoler (derav glattkjøringsbanen, lyskryssene osv).. Men ja, det ligger på samme anlegg som Norsk Trafikksenter.. rett skal være rett :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det heter da vel visserligen Vålerbana ;)

Og Norsk Trafikksenter er de som driver bana.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kun for å spikke enda mere flis, så heter det da vitterlig vitterligen og ikke visserligen.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere spikke mere flis så gå bort til Forestia 150 meter bortenfor Vålerbanen som drives av Norsk Trafikksenter! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..men uansett så gleder alle seg til helgen?

 

Har hørt at Kontorstol Racing stiller med egen stand i år! Her er et bilde fra hjemmesiden deres http://www.kontorstolracing.com

 

nett.sized.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere spikke mere flis så gå bort til Forestia 150 meter bortenfor Vålerbanen som drives av Norsk Trafikksenter! :P

 

Skal dere spikke mere, så ta med kniv og tre så spikker vi sammen i helga på løypa i hedmark i skogen mot svenskegrensa, der det er asfalt med sand i svingene, og en stripe med rød og hvit annenvær gang.

 

Husk mat og drikke folkens :) Dette blir bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mat og drikke ja, det var godt du sa...! : eek :

Jeg har kun tenkt på olje, bensin, bremsevæske og kjølevæske jeg...

 

Gleder meg som en liten hund : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sendte mail til autofil igår å tipsa dem om treffet,å fikk svar om at det skulle de absolutt prøve å få med seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.