Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Litt OT i denne tråden, men siden det kun er dager til treffet så er dette et lite tilbakeblikk... Det jeg lurer på er hvor og når dette er filmet.

 

 

EDIT: La til denne også...

 

Siste er vel fra 10års jubileumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar men må man melde seg på for og stille ut bilen på søndag?

mvh tommy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar men må man melde seg på for og stille ut bilen på søndag?

mvh tommy

 

Neida, ikke noe påmelding der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kordan er programmet for de forskjellige dagene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir den bane kjøring fra kl 10 til 17 på lørdagen eller blir banen stengt når det er go-cart?

Kommer til å bli kjempe bra dette!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke noen grunn til at den skal stenges... sikkert åpent...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir den bane kjøring fra kl 10 til 17 på lørdagen eller blir banen stengt når det er go-cart?

Kommer til å bli kjempe bra dette!!: rock :

 

Tviler på at de stenger banen pga go-cart, det er jo to seperate baner!

Så det går nok samtidig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stenger jeg ned for å dra på Hovedtreff! Vi sees på årets begivenhet... klubb-vognen er pakket og klar.

 

PS:

Banen stenges ikke pga. go-cart nei. Disse kjøres samtidig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da stenger jeg ned for å dra på Hovedtreff! Vi sees på årets begivenhet... klubb-vognen er pakket og klar.

 

PS:

Banen stenges ikke pga. go-cart nei. Disse kjøres samtidig.

 

Du er vel på nett i vogna:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er du der oppe i morgen Andreas? Er det åpent,slik at vi kan komme opp på baneområdet i morgen ettermiddag eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg hvor våleengen ligger?:P.... Er det sånn ca ved der de hadde hoved-camp`n på gatebil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,det er rett ved siden av banen. Kjører inn til høyre rett før du kommer til avkjøringa opp mot banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er du der oppe i morgen Andreas? Er det åpent,slik at vi kan komme opp på baneområdet i morgen ettermiddag eller?

 

Er der fra 13-14 og utover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan forklare meg hvor våleengen ligger?:P.... Er det sånn ca ved der de hadde hoved-camp`n på gatebil?

 

Våleengen ER campen der gatebil hadde camp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OG.... Det vil bli utført alkotest (blåseprøve) for de som skal kjøre på banen. Følg med på klokken kvelden i forveien, så slipper vi kjedelige episoder påfølgende morgen

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva skjer hvis man stryker på promille test? Får man bare beskjed om å vente ett par timer eller er det politiet som står og tar test så hvis vi kjører til pitt lane og blåser rødt så ryker lappen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva skjer hvis man stryker på promille test? Får man bare beskjed om å vente ett par timer eller er det politiet som står og tar test så hvis vi kjører til pitt lane og blåser rødt så ryker lappen?

 

 

Er man i tvil så går man og blåser før man setter seg i bilen uansett om det er politiet eller andre som har kontrollen. Det gjelder egen og andres sikkerhet.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du mener at om man har 0,3 i promille så går det utover din og min sikkerhet? Kan ikke si meg enig der ass. Har man 1.0 i promille er jeg enig men da VET man også at man stryker så da er det ikke vits i å prøve engang. Spørsmålet mitt gjaldt de som ligger på grensa og er usikker på om man er over eller under 0,2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det utslag utover lovlig grense 0,2 (rødt/gult) får man ikke man ikke kjøre. Enkelt og greit.

 

Er det i orden f.eks 3 timer senere får man kjøre.

 

Er du i tvil kommer du til fots for å blåse. Vi kan ikke ha berusede sjåfører på et slikt treff.

 

Jeg kan ikke erindre at det noensinne har vært problemer av slik art på treffene, så dette er kun begrunnet i "føre var"-prinsippet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det utslag utover lovlig grense 0,2 (rødt/gult) får man ikke man ikke kjøre. Enkelt og greit.

 

Er det i orden f.eks 3 timer senere får man kjøre.

 

Er du i tvil kommer du til fots for å blåse. Vi kan ikke ha berusede sjåfører på et slikt treff.

 

Jeg kan ikke erindre at det noensinne har vært problemer av slik art på treffene, så dette er kun begrunnet i "føre var"-prinsippet.

 

Nå har jeg spart i tre uker, så nå har jeg en hundrelapp til deg... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå er det bare 7-8 timer til vi kjører fra Bodø! Gleder meg som en unge!:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå er det bare 7-8 timer til vi kjører fra Bodø! Gleder meg som en unge!:D

 

når kommer dere fram da? Jeg er framme om 24 timer ca.. vil tro at jeg er på våler i morra på dette tidspunktet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hvor lang tid vi kommer til å bruke, men blir vel mellom 2200 og 0000:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på hvor lang tid vi kommer til å bruke, men blir vel mellom 2200 og 0000:)

 

Da er jeg akkurat ferdig på jobb,så da kommer dere før meg :P

Men da er dere kanskje oppe da jeg kommer :P hehe

eller kanskje slitne etter en lang bil tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.