#626 Skrevet Mai 28, 2007 Da kom jeg inn døra hjemme for en halvtime siden, ble kjøring hele natta. Det svir litt overalt etter at sola fikk herjet litt med nord-norsk vinterhud. Tre ting jeg vil bemerke ved treffet; 1. Del gjerne ut et program ved innkjøringen slik at man har litt oversikten. Dog var speaker veldig flink til å holde oss oppdatert. 2. Ha en mic ved premieutdelingen. Hadde ingen anelse hvilke biler det var som fikk premie. Men om det ble forklart litt "Den A4en med sorte felger og luftfjæring" f.eks... ? 3. Samle folk på kvelden! Vet ikke om det var mange på overnatting utenom campen, men det kunne virke sånn. Kunne godt vært noe på kvelden som samlet medlemmene mere. Men alt i alt - et helt sinnsykt vellykket treff!! Hver eneste bil var interessant, helt topp!! Syntes banekjøringen var morro å se på - bra variasjon! Sykt fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet Mai 28, 2007 No har jeg og kommet meg hjem Hadde et lite uhell på banen i dag...ødela et hjullager og måtte frakte bilen hjem på henger En STOR STOR takk til Arnfinn som kom helt fra Ålesund å hentet oss. Men tross alt var dette et veldig bra treff. Hatten av for alle som var med på å arangere det Natta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet Mai 28, 2007 Ja da har jeg fått en god natts søvn Var hjemme rundt kl 22 igår kveld.. Tusen takk til alle som har vært involvert i arrangeringen av treffet, veldig bra gjennomført ! Ikke kunne vi vært særlig mer heldige med været heller Mye pene biler, tydelig at det er stor interesse for både lakk, felger og motor i denne klubben. Takk også til Kjell Tonning (med Race-quattron på tilhenger) for litt selskap oppover bakkene fra Otta.. Tror vi var litt dritlei av bilkjøring ja...gikk radig ei stund da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet Mai 28, 2007 Tusen takk for et fint treff. Hyggelig å snakke med kjent folk via forumet. Dette var et av de beste treffene jeg har vært på, og gleder meg allerede til rudskogen. Forhåpentlig med nye felger og ny front, ( felger kommer i morgen ( tirsdag ) ) Retter en stor takk til de som var med å arrangerte dette treffet, og de som hjalp til på treffet. Å må bare si at banekjøring bare blir kulere og kulere får hvert treff som kommer. Ses på Rudskogen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet Mai 28, 2007 Da kom jeg inn døra hjemme for en halvtime siden, ble kjøring hele natta.Det svir litt overalt etter at sola fikk herjet litt med nord-norsk vinterhud. Tre ting jeg vil bemerke ved treffet; 1. Del gjerne ut et program ved innkjøringen slik at man har litt oversikten. Dog var speaker veldig flink til å holde oss oppdatert. 2. Ha en mic ved premieutdelingen. Hadde ingen anelse hvilke biler det var som fikk premie. Men om det ble forklart litt "Den A4en med sorte felger og luftfjæring" f.eks... ? 3. Samle folk på kvelden! Vet ikke om det var mange på overnatting utenom campen, men det kunne virke sånn. Kunne godt vært noe på kvelden som samlet medlemmene mere. Men alt i alt - et helt sinnsykt vellykket treff!! Hver eneste bil var interessant, helt topp!! Syntes banekjøringen var morro å se på - bra variasjon! Sykt fornøyd Kan prøve å svare litt på det. 1: Program kan det være greit å dele ut ja, så det skal noteres. 2: Det tror jeg kan bli en utfordring å si hviken bil det var, for det er kansje 4-5 like biler. Det letteste er å se når bilene stiller seg opp på plenen for fotografering. 3: Det er samling på kvelden, det er middag på Haslemoen klokken 20.00. Men de fleste velger å grille i campen, så det er litt problematisk å få altr til å klaffe her. Bra at du er sykt fornøyd... Når det gjelder premiering i Classicgruppa så er det vel kansje greit med 3. premieringer ja. Så det taes opp på neste møtet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet Mai 28, 2007 Må si tusen takk jeg også for et utrolig bra og artig treff. Det var helt rått: rock : Nå er det tid for å forbrede bilen til rudskogen (Kansje jeg har fullført noen planer til da så den kan stilles ut;) ) hehe... Vil nok skje noen forandringer. Sees på rudskogen (om ikke før) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet Mai 28, 2007 Ja da har jeg fått meg noen timer på øyet! Kom hjem i 7 tiden etter å ha kjørt hele natten:) Må si meg storfornøyd med helga, supert treff! Jeg og Raymond satt og pratet litt om hva som kunne vært gjortfor å sammle folk på kveldene, vi fant ut at det kansje hadde vært skøy med et stort leirbål som alle kunne sammlet seg rundt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet Mai 28, 2007 Vi tenkte tanken med stort bål borte hos oss. noen av dere la kanskje merke til meg og endre henta et lite juletre men vinden gjorde fort til at vi ikke turte å fyre opp midt på plassen. men vi fikk da fyrt greit nok i teltet i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet Mai 28, 2007 Utrolig bra treff! Nå var jeg der bare søndagen og vil si at dette fungerte veldig bra ! Men som alle andre har jeg også noe og sette fingeren på men som kanskje kan taes til ettertanke for neste treff 1. Søppel Kunne godt satt opp noen søpledunker rundt forbi. Da hadde kanskje det at folk la fra seg søppel stadigvekk vært løst. 2. Hjelm Var det noe grunn til at de som kjørte Audi S5, S6 og R32 ikke brukte hjelm under oppvisningen? Men ellers virket det hele veldig bra ! som sagt, program kunne alltids vært kjekt og delt ut men savnet det ikke ettersom han i speakeren var stadig og snakka! Sees nesteår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet Mai 28, 2007 Hva med en prøve prosjekt. Når folk skriver lappene som ligger i ruta på bilen under utstilling så må tlf nr føres opp. 10 min før utdeling får vinnerene sms som sier at bilene skal samles opp på et sted for så å kjøre fram til premie utdelingen når de blir ropt opp, på denne måten kan de som ikke nødvendigvis husker alle bilene på rams få sett hvem som faktisk vinner. Bare et forslag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet Mai 28, 2007 Utrolig bra treff! Nå var jeg der bare søndagen og vil si at dette fungerte veldig bra ! Men som alle andre har jeg også noe og sette fingeren på men som kanskje kan taes til ettertanke for neste treff 1. Søppel Kunne godt satt opp noen søpledunker rundt forbi. Da hadde kanskje det at folk la fra seg søppel stadigvekk vært løst. 2. Hjelm Var det noe grunn til at de som kjørte Audi S5, S6 og R32 ikke brukte hjelm under oppvisningen? Men ellers virket det hele veldig bra ! som sagt, program kunne alltids vært kjekt og delt ut men savnet det ikke ettersom han i speakeren var stadig og snakka! Sees nesteår! 1. Det VAR satt opp søppeldunker rundt om på plassen! Problemet er vel at folk ikke gidder å gå 15 meter for å kaste det. 2. De kjørte en ren oppvisning på lukket bane i et forholdsvis rolig tempo, og slapp derfor å kjøre med hjelm. Ellers må jeg takke alle som kom og gjorde dette til et supert treff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet Mai 28, 2007 Hva med en prøve prosjekt.Når folk skriver lappene som ligger i ruta på bilen under utstilling så må tlf nr føres opp. 10 min før utdeling får vinnerene sms som sier at bilene skal samles opp på et sted for så å kjøre fram til premie utdelingen når de blir ropt opp, på denne måten kan de som ikke nødvendigvis husker alle bilene på rams få sett hvem som faktisk vinner. Bare et forslag.. Det har vært prøvd versjoner av dette før, men dessverre med litt dårlig resultat. Erfaringen viser at dette tar utrolig lang tid, og krever endel for å få gjennomført smertefritt. Men det er helt klart en god tanke, og vi skal ta det med oss videre for å se om det lar seg gjøre å få til noe slikt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet Mai 28, 2007 Tusen takk for ett kjempetreff! Masse banekjøring og mange hyggelige folk. Var litt småslækk på søndagen så jeg var borte i klubbvogna og blåste.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet Mai 28, 2007 takker for et kjempebra treff selvom jeg bare var der på søndagen. masse fine biler og fantastisk opplegg. tommy noen smakebiter Til slutt et lite "skrytebilde":) hvis eiere av noen av bilene ikke vil at bilde skal ligge her så ta kontakt så blir de fjærnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet Mai 28, 2007 Angående klasser ble det vel ført statistikk så det skal bli endra til neste år. F.eks nevnt før at Touran var en egen klasse pga mange av de bilene. Var vel ikke spesielt mange som stilte ut i går. Mange einsere og det blir jo bare mer og mer populært så vi nå. Og f.eks var 9 S3'er der som jeg fikk med meg. Burde jo ha egen klasse til de å. Men knallbra treff, godt gjennomført alt jeg fikk med meg med parkering og banekjøring, litt forsinkelse på premieutdelingen var det eneste negative men det er jo ikke mye å klage over egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet Mai 28, 2007 Nok ett vellyket treff er nå avviklet Takk til alle som har gjort en insats for at dette ble vellykket. Av samtlige treff jeg har vært på med VACN er dette det treffet som virket mest gjennomført og tilrettelagt fra ledelsens side. Tusen takk for god insats gutter Stor takk til alle medlemmer som tok seg tiden til å komme. Jeg er ingen utstillings tilhenger, men det var mange nye og fine biler med mye hardt arbeid bak. For en gangs skyld synes jeg det var spennende å se hva folk hadde utrettet i løpet av vinteren. Større mangfold og mer innovative bygg skaper større interesse. Banekjøringen synes jeg alltid VACN har avviklet på en smidig måte, i år var intet unntak. Som noen nevner savnet også jeg litt mer heftige biler som skaper show, men her ligger problemet hos Våler ledelsen og ikke hos VACN. Det kommende Rudskogen treffet retter nok på dette Campingen var grei, men flere muligheter for strøm hadde gjort seg til neste år. Toalett og hygiene fasiliteter var under par, men funksjonabelt. Søppel må folk bli flinkere til å ta med seg eller plasser på behørig sted. Da vi reiste var det rikelig med søppel strødd jevnt over området, her må hver enkelt gå i seg selv og gjøre en bedre innsats til neste år. Alt i alt ett supert treff med mye hyggelige mennesker og nye ansikter. Jeg håper vi stiller vel så mannsterke til årets Rudskogen treff. Jeg kommer i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet Mai 28, 2007 vel gjennom ført treff, orket ikke å reise oppover ifra fredag-søndag, så får første gang på flere år, så ble det bare en søndagstur, noe jeg ikke angret meg på i det hele tatt, fikk kjempe utbytte av dagen, og all honør til arrangører og de som har brukt utallige timer på treffet. sees på Rudskogen i september:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet Mai 28, 2007 For et vellykket treff! Som jeg antok, var det null problem å ha campingen på enga på andre sida av banen. Faktisk ga dette nesten litt tysk treffølelse:). Hyggelig å møte igjen folk man ikke har sett siden i fjor, eller for flere år siden for den sakens skyld. Nå er det bare å forberede seg til Bugrun om to uker. Håper på like bra vær (gjerne litt varmere om natta). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet Mai 28, 2007 Utrolig bra treff! Er vel kanskje det beste som noen gang har blitt gjennomført. Hyggelig å gå rundt å se på biler, og utrolig bra gjennomført banekjøring. (Eneste feil var at bilen måtte stå igjen i Trondheim pga turboras) Gleder meg til rudskogen, og håper Seat også får komme utpå banen der. Takk til alle som bruker tiden sin til å få til et så bra treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet Mai 28, 2007 Jeg må også få takke for et utrolig bra treff. Var mitt første men definitivt ikke mitt siste! Dette ga mersmak! Selv om jeg måtte sette kursen hjemmover på lørdags kvled pga en mindre samarbeidsvillig motor etter et par heat på banen: bh : Retter en stor takk til alle som har vert involvert i planlegging og gjennomføring samt alle som møtte opp: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet Mai 28, 2007 3: Det er samling på kvelden, det er middag på Haslemoen klokken 20.00. Men de fleste velger å grille i campen, så det er litt problematisk å få altr til å klaffe her. Bra at du er sykt fornøyd... Ja, hørte jo om den middagen, men registrerte at de fleste på campingen begynte å drikke øl i 6 tiden, og da ble det til vi også gjorde det. Og når vi var bare to stk ble det ingen "designated driver". Registrerte et stort telt på banen med masse benker. En felles grilling der på kvelden eller lignende syntes jeg hadde vært en knall ide. Ellers er jeg rett og slett sykt fornøyd ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet Mai 28, 2007 Synes Valdres har fått til et veldig bra opplegg med premieutdelingen hvor man kjører frem bilene. Men det er jo en del færre premier der, så det kan nok tenkes at premieutdelingen vil ta ganske lang tid hvis man skal gjøre noe sånt på hovedtreffet..Men det måtte jo vært noe for styret å kikke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet Mai 28, 2007 Flott treff,nydelig vær og mye fine biler. Campingen fungerte utmerket tross stor skepsis på forhånd. Men, må si meg enige med det noen har skrevet her tidligere: det er lov å rydde opp etter seg. Etter å ha sett hvordan enkelte forlater campingen forstår jeg godt hvorfor vi ikke får lov å sove/campe på banen.De fleste av oss som var der er tross alt over 18 år og dermed "voksne" mennesker.Jeg blir rett og slett forbanna og lei meg på vegne av de i klubben som legger mange timer i å arrangere et treff. Det er ikke nødvendig å reise fra halvt nedbrente partytelt, eller kulegriller og campingstoler som har avgått med døden. Flasker KAN pantes, de MÅ ikke knuses.Noen av søplekassene var fulle, men putt da søppelet i poser/sekker å sett de ved siden av kassene. Håper bare vi får lov å bruke campingen neste år, og ikke blir nektet der også.Sånn, nå kjente jeg noe av frustrasjonen kom ut, og jeg er igjen rolig til sinns.Da må jeg bare igjen takke for et flott treff, og jeg gleder meg allerede til Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet Mai 28, 2007 Må bare si meg enig med alle her om at dette var ett knalltreff. Angrer på at jeg kun var der på lørdag Jeg har noen ønsker angående banekjøringen. Jeg hadde ganske mye problemer med "køkjøring" spesiellt i svingene. Det var to hovedårsaker til dette. Svært mange med mer motorsterke biler ville ikke slippe meg forbi selv om jeg uten å ha de foran ville hatt betydelig raskere rundetider enn de. Er ganske frusterende når de drar fra 1-2 billengder på langstrekkene samtidig som de holder deg igjen i neste sving. Blåflagget har til nå vært lite brukt, kanskje på tide å bruke det litt mer og også presisere litt mer på førermøtet at det ikke bare er de som er raskere på langstrekkene som man bør slippe forbi. Neste ting er forskjellen på erfaring på førerene som er på banen samtidig. Jeg skal ikke påberope meg å være noen ekspert, men jeg har kjørt nok på både våler og rudskogen til at jeg vet ca idealspor og bremsepunkter. Da blir det en del usikkerhet nå du har noen foran deg som kanskje bremser 50 meter før det er nødvendig og samtidig ikke kjører i nærheten av idealspor, vil de ha deg forbi eller er de bare usikre? På samme måte er det nok stressende når man er på bane for første gang å ha noen som ligger klistret på bakfangeren din og bare venter på en sjanse til å komme forbi. Er det kanskje på tide at vi deler inn i "nybegynner" og "erfaren" som da kan kjøre i separate heat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Mai 28, 2007 Må bare si meg enig med alle her om at dette var ett knalltreff. Angrer på at jeg kun var der på lørdag Jeg har noen ønsker angående banekjøringen. Jeg hadde ganske mye problemer med "køkjøring" spesiellt i svingene. Det var to hovedårsaker til dette. Svært mange med mer motorsterke biler ville ikke slippe meg forbi selv om jeg uten å ha de foran ville hatt betydelig raskere rundetider enn de. Er ganske frusterende når de drar fra 1-2 billengder på langstrekkene samtidig som de holder deg igjen i neste sving. Blåflagget har til nå vært lite brukt, kanskje på tide å bruke det litt mer og også presisere litt mer på førermøtet at det ikke bare er de som er raskere på langstrekkene som man bør slippe forbi. Neste ting er forskjellen på erfaring på førerene som er på banen samtidig. Jeg skal ikke påberope meg å være noen ekspert, men jeg har kjørt nok på både våler og rudskogen til at jeg vet ca idealspor og bremsepunkter. Da blir det en del usikkerhet nå du har noen foran deg som kanskje bremser 50 meter før det er nødvendig og samtidig ikke kjører i nærheten av idealspor, vil de ha deg forbi eller er de bare usikre? På samme måte er det nok stressende når man er på bane for første gang å ha noen som ligger klistret på bakfangeren din og bare venter på en sjanse til å komme forbi. Er det kanskje på tide at vi deler inn i "nybegynner" og "erfaren" som da kan kjøre i separate heat? Helt enig med deg.. Jeg lå å skudde en rs6 i svingene i flere runder uten at han gadd å slippe meg forbi. På strekkene hadde jeg selvfølgelig ikke noe sjangs så det ble ganske frustrerende til slutt,så jeg måtte ty til fløyta for å komme forbi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...