Hovedtreff, Vålerbanen - sommeren 2007

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg fått en god natts søvn :)

 

 

Takk også til Kjell Tonning (med Race-quattron på tilhenger) for litt selskap oppover bakkene fra Otta.. Tror vi var litt dritlei av bilkjøring ja...gikk radig ei stund da ;)

 

Vi lurte på kven det var som "kosta" forbi i motbakkane der ja.. hehe. Må igjen takke styre og involverte i eit perfekt gjennomført treff, er fortsatt "høg" på inntrykk.. Ses i slakter'n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å legge til en liten ting på banekjøringen.. Om du ser at en bil ligger bak deg i en sving, men detter av på langsida, men i neste sving er like nærme igjen.. Slipp den forbi. Den har raskere og bedre svingkjøring en deg.

Kva skal man gjere når ein køyrer i fra noken i svingar da, og blir tatt igjen på enden av lanstrekka? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva skal man gjere når ein køyrer i fra noken i svingar da, og blir tatt igjen på enden av lanstrekka? : klø :

 

Det skjer omtrent aldri, da det kommer flere og flere svinger der man drar ifra.. :) Er en grunn til at man blir tatt igjen, og det er fordi man kjører saktere enn bilen bak. Er vel ikke verre enn å slakke litt av på langstrekka og lage ei luke? Det er en grunn til at det heter ferdighetstrening og ikke kappkjøring..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp dette var jo helt konge .. :)

Så dette må nok gjentas.

 

Håper bare jeg ikke lå for mye i veien med DieselDyret mitt ;)

 

har visst mista 2 stk senterkopper av felgene fremme på bilen min.små blanke runde med DOTZ skrevet med sorte bokstaver...

noen så har sett dem ? hehe sikkert mosa nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting som slår meg, ser folk overnattet flere forskjellige steder.

Ble det gjort noen innsats for å "guide" folk til en plass, f.eks god informasjon om campen ved banen?

 

Er jo ikke nøye hvor vi bor, men det er jo fint om vi er mest mulig samlet. Trivdes godt i telt, men hadde lett betalt noen kroner for hytte dersom alle andre var der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stod vel hovedsaklig mellom Haslemoen (nedlagt militærleir som er gjort om til camp) og wålerengen som er like ved banen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stod vel hovedsaklig mellom Haslemoen (nedlagt militærleir som er gjort om til camp) og wålerengen som er like ved banen..

 

Er endel som camper på Støa camping,Heia og Elverum camping også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, en del Bergenserene pluss Nordmøre lokallag havnet på Elverum Camping. Kjekt der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi var MANGE på Elverum i år... Ny rekord!! Det var det nok "noen" som registrerte:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, det vil jeg tro det var. Men var det noen som klaget på oss?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

psht. elverum. treffet er på våler. ergo skal man sove på våler. sove på bana / ved bana er det eneste som duger. punktum strek eller.no :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke noen overnattingshytter rett ved Wålengen da, borte ved det huset? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke noen overnattingshytter rett ved Wålengen da, borte ved det huset? : klø :

 

Jo det stemmer bra det.. rett ved også. 4-5 stk småhytter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså, det var jo veeeeldig god plass på Wålengen til en god del biler og telt, så det var jo igrunn litt kjipt at flere ikke campet der..

Neste gang skal ihvertfall jeg campe nærmere de andre, drit å gå så langt, haha.. Måtte jo ha radiosamband mellom Drammen og Vestfold på lørdagen, pga. slapphet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det gjort noen innsats for å "guide" folk til en plass, f.eks god informasjon om campen ved banen?

 

Kjetil og jeg satt opp skilt til Campen rett før selve banen på fredag ca kl 17. Så den skulle være grei å finne for de fleste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjetil og jeg satt opp skilt til Campen rett før selve banen på fredag ca kl 17. Så den skulle være grei å finne for de fleste :)

 

Takk for den, det skiltet reddet oss :)

Men jeg tenker på info i forkant, slik at flest mulig samles på campen, og ikke på campingplasser, hoteller, gjestegårder etc rundt om kring. Syntes campen er en del av treffet ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den, det skiltet reddet oss :)

Men jeg tenker på info i forkant, slik at flest mulig samles på campen, og ikke på campingplasser, hoteller, gjestegårder etc rundt om kring. Syntes campen er en del av treffet ....

 

Helt enig, campen er jo en stor del av treffet og vi burde klare å samle alle på en plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er ikke lett å samle alle på en plass, når det er felles/gratis mat på haslemoen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det er ikke lett å samle alle på en plass, når det er felles/gratis mat på haslemoen...

 

Får fyre opp en stor grill og servere felles/gratis mat på Vålengen da: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen ønsker faktisk ikke å sove i telt. Slik som meg f.eks.

Vi var noen som dro bort til campen etter middag både på fredag og lørdag (jeg var der bare på fredag kveld)

Er ikke så lett å få laget mye mat til mange folk på campen. Så felles middag der kan bli vanskelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner godt at noen foretrekker hotel\motel\hytte:P

 

for og våkne opp i et glovarmt telt om morgenen, med fyllesyka fra helvete er vondt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja. Litt svinn må man regne med da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.