Kvinner bak rattet (videoklipp)

Anbefalte innlegg

er så sinnsykt rå den der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart skræmt han..... LOL :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Ugyldig URL

 

vet ikke hvorfor url ikke ble slik den skulle jeg.. Var den for lang? Måtte jeg da eventuelt laget en sånn hyperkobling eller hva det heter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsom video!

 

Og angående "kvinner bak rattet" så opplevde jeg en rystende hendelse nå nylig da jeg var på butikken: Etter å ha vært vitne til en forferdelig håpløs rygging og parkering av en kvinne, der jeg NESTEN så meg nødt til å kaste meg på hornet for å latterligjøre vedkommende, ble jeg litt lang i maska da vedkommende gikk ut av den (til slutt) parkerte bilen iført en pen uniform og fire striper på jakka..

 

Og om jeg ikke husker feil, så er dette arbeidsklærne til en kaptein i et flyselskap.. (Hun må vel ha arbeidet i et lavpris-selskap:p)

 

Det er vel ingen krav om å kunne lukeparkere for å kunne håndtere en Boeing! Men allikevel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi oi oi, og så den latteren da. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var tidenes morsomste : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er like bra hver gang man ser den!! hehe! Må bare le av hu gamle kjerringa! Så jævla rå! heh!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.