#26 Skrevet Mars 4, 2008 Noen i Hammerfest som har et par extra klistremerker liggende? Trenger til bilen da glass service i alta reiv dem jeg hadde av når de sotet rutene mine: bråk : Tror jeg har et par ekstra liggende i Allroaden..Kan sjekke hvis du fortsatt trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 15, 2008 Tror jeg har et par ekstra liggende i Allroaden..Kan sjekke hvis du fortsatt trenger? Du har pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 9, 2008 1 stk skiltplate og klistremerker ønskes kjøpt.Magnus hva må æ gjøre for å få dette?? Trenger dem om 1 mnd ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 9, 2008 1 stk skiltplate og klistremerker ønskes kjøpt.Magnus hva må æ gjøre for å få dette??Trenger dem om 1 mnd ca. Ring å be han ta me på jobben, så tar æ me på fredag... klistremerker har æ i biln. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 9, 2008 Kanke du bare ordne det til meg,så får du penger.Du har jo litt utestående etter innkjøp av revy billetter... Åsså haster det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 26, 2008 Øyan man blir først blind på.. . Trenger 2 skilplater og merker. Bor i Tana mulig å få tak i noe inærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 14, 2008 Skulle gjerne hatt 2 skilplater og noen stickers, bor i kirkenes er vel ikke mulig å få tak i noe her i område? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 12, 2008 kordan ser di skiltplatan og klistermerkan ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 12, 2008 Ring eller mail magnus så får dere tilsendt plater og klistremerker. Kontaktinfo står på førstesiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...