Skiltplater til dere i Finnmark

Anbefalte innlegg

Noen i Hammerfest som har et par extra klistremerker liggende? Trenger til bilen da glass service i alta reiv dem jeg hadde av når de sotet rutene mine: bråk :

 

Tror jeg har et par ekstra liggende i Allroaden..Kan sjekke hvis du fortsatt trenger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har et par ekstra liggende i Allroaden..Kan sjekke hvis du fortsatt trenger?

 

Du har pm:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 stk skiltplate og klistremerker ønskes kjøpt.Magnus hva må æ gjøre for å få dette??

Trenger dem om 1 mnd ca.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 stk skiltplate og klistremerker ønskes kjøpt.Magnus hva må æ gjøre for å få dette??

Trenger dem om 1 mnd ca.

 

Ring å be han ta me på jobben, så tar æ me på fredag... klistremerker har æ i biln.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanke du bare ordne det til meg,så får du penger.Du har jo litt utestående etter innkjøp av revy billetter...

Åsså haster det ikke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyan man blir først blind på.. :P. Trenger 2 skilplater og merker. Bor i Tana mulig å få tak i noe inærheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt 2 skilplater og noen stickers, bor i kirkenes er vel ikke mulig å få tak i noe her i område?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kordan ser di skiltplatan og klistermerkan ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring eller mail magnus så får dere tilsendt plater og klistremerker.

 

Kontaktinfo står på førstesiden...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.