Anbefalte innlegg

Le og le. Jeg er enig med Thomas, det er tragisk hvor firkantede folk skal være...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk.. Eller kanskje tragisk?

Jeg måtte snu og kjøre hjem igjen siden jeg hadde tatt turen til dynga (Taranrød) i 'jobbeklær' og hadde da glemt igjen lommeboka hjemme. Det var et bitte lite tilhengerlass med kvister, og ikke noe inne i bilen. 50 spenn for å tømme tilhengeren, takk! Enda de hadde fri levering av hageavfall 2 uker etterpå.. (visste ikke det da.) Vil de virkelig ikke at folk skal komme på dynga med skiten? Jeg kjørte innom i Holmestrand (jobbet i Horten den gangen) og leverte gratis der i stedet på vei til jobben dagen etter.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke hørt et av Fantomes jungelordtak:

Du skal ikkje pilla han Tomas på nasen......

 

Seriøst...var litt mer enn forbanna på Grinda da jeg var der så jeg maila ØP og først var det et leserbrev,så ble det en artikkel og iløpet av den dagen jeg tok bilder så ble det forsideoppslag......

 

Jeg ble veldig "glad" da NRK Vestfold radio ringte 0635 på Fredagen......sa JADA til et intervju(pga ble ikke kvitt han på tlf) og la på så slo jeg tlf av...han ble småsur......Grenser for hvor mye dette skulle ta av da......

Men svaret til han fra kommunen er jo helt selvmotsigende da han sier at det er svært skjelden folk kommer med traktor...vel slipp de få som kommer med det inn da??????

Og som de på jobben sa...hadde de hatt muligheten til å kjøre traktortilheneger istede for 10 billass så hadde de heller gjort det......

 

Men det var bra du fikk ledd litt da Kenneth Luringen.......

Jeg lo godt da jeg så avisa selv......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jobba Lars......

Hi, i`m The Badboy from Tjølling.......?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he... Likna jo!! ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker det likner litt på han som la inn bildet også jeg....når han "krangler" om senkesett osv........ :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.