Stavanger 2007, 24 - 26 August

Kommer du til Stavanger i 2007  

47 stemmer

1. 1. Kommer du til Stavanger i 2007

• Jepp, en ivrig VAG entusiast som stiller alltid opp!
      45
    • Desverre ikke
      2

Anbefalte innlegg

Dette høres jo veldig greit ut, får bare håpe det blir bedre vær en det det har vært til nå i sommer... :)

Så håper jeg at det er mange positive sjeler som ser interessen og kommer !

For jo flere jo kjekkere som regel ? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan legge til at premieutdeling legges til søndag, og det vil bli mulighet for å bremse biler hos bsh racing på nærbø..der er det begrenset kapasitet så her må det meldes på biler og planlegges litt

Dette er jo konge for de av oss som kunne tenke seg det. Hvilke priser får vi i så tilfelle, eller er dette med under "planleggingen" ? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

900 for fwd og 1200 for awd dette er dyno tingi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ustillingen på lørdagskveld og premiering på søndagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp.. det er det som er planen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan legge til at premieutdeling legges til søndag, og det vil bli mulighet for å bremse biler hos bsh racing på nærbø..der er det begrenset kapasitet så her må det meldes på biler og planlegges litt

Håland Tuning heter det Morten!;) Og holder til på Bryne, ikke Nærbø!;)

http://home.lyse.net/bsh/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men sånn aligavell, hvilken tid hadde folk tenkt seg ut på fredagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn i 3 hall 12 tiå tenke eg.. :)

nei men e vel folk der fra 4-5 tiå å udøve

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut :)

Men jeg blir nok litt senere, slutter ikke jo før 4 : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg komme:D ska bli kjekt:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om været er bra så kommer jeg nedover i ca 17 tiden lørdag. ( pga jobb )

( om ikke været er sikkert tror jeg ikke jeg kommer - gikk på en smell med 3 timers kjørtur til Bergen i helgen for å gå ute i 15 min på treffet å bli dass våt - å kjøre hjem igjen. )

Må også hjem igjen på lørdag pga jobb søndag.

Håper flere stiller en i Bergen - og at det blir bra vær ( ikke regn).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg stille nokk eg åg dette hørres kult ud!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser litt dårlig ut til nå. Fint til og med Fredag - og litt regn Lørdag og Søndag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Andreas begynner også å bli klare til å ta turen over til dere.

Jeg hadde egentlig tenkt til å haike med Andreas denne gangen, men har funnet ut at jeg må jo ta turen med min egen bil også.

Jeg har avreise klokken 0800 på fredag morgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kjekt, velkommen skal dere være:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Vi kommer med klubbvogna, panter'n til Andreas og Ice Blue

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke akkurat onsdag, men det er litt mer info her:

Fredag: inntrilling av biler og folk, grilling og "et par bayer" på kveldinga

Lørdag: Cruising, handlerunde, småaktiviteter (etter været), klargjøring til kveldens utstilling, grilling..

I heletatt, dette er dagen det skjer.

Søndag: For de som har oppført seg fint, kan bare dra hjem (eller henge litt rundt), forhåpentligvis med en god følelse og gode minner :)

De andre skal ha oppsamling av knuste tenner, bilreperasjoner, utfylling av skadeskjema, samt utkausjonering av medlemmer som har fått losji av staten.

Adressen til Bore Strandcamping er Nordsjøvegen 123, 4352 Kleppe.

Håper dette var av det informative slaget.

Så sett igang å rist sparegrisen, pant flasker, skrap sammen de siste feriepengeslanter, dette må dere få med dere!

Er det noe klokke slett for når de forskjellige tinga sjer? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra ca kl 17:00 Fredag:

inntrilling av biler og folk, grillen fyres og kos på kveldinga.

Lørdag:

Fra kl 11:00 Cruising med handlerunde etc.. Vi bør være tilbake på campen senest 15:30,

"småaktiviteter" (etter været), Her er det alt som dere ønsker å sysselsette dere med.

Det blir klargjøring til kveldens utstilling, grilling.. (utstillingen bør være igang kl 17:30 - 18:00, og folket samles i denne tiden.

Premieutdeling rundt kl 21:30

Søndag: Det hele regnes som avsluttet kl 12:00. Men forhåpentligvis utveksles noen ord før den tid.

Det er ønskelig at mange av de "lokalboende" også overnatter på campingen, for samholdets skyld.

Gleder oss masse til dette, og håper at vi klarer å få en meget hyggelig helg sammen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vegne av Stavanger Lokallag kan jeg herved meddele dere gleden av å invitere til VACN Stavanger treff 2007.

Dato vi har bestemt oss for er (24)25-26 august. Treffet er ennå på planleggings stadiet og informasjon vil forløpende bli oppdatert. Så nå er det bare å sette av datoen i kalederen og glede dere over et treff her på sørvest hjørnet av landet.

For ikke å gå i for mye detaljer enda vil det bli en eller annen for for aktivitet på lørdagen med sosial sammenkomst/fest på kvelden og utstilling på søndag. Vi har sett os for et bra egnet plass og venter på tilbake melding før vi reklamere mer med det. Blir bra med premiering på utstillingen også!

Vi ønsker at flest mulig som skal komme på treffet legger igjen en stemme, så vi Stavanger lokallag kan se responsen og lysten blant medlemmene i hele Norge og ta dette med videre i planleggingen.

Hei! Hvor i tavanger er det, det skal være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nytter ikke å se på værvarselet, større sjangs for at det er riktig om du selv melder det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken avkjørsel er det fra E39 ?? ka står det på skiltet ?? er jo mange avkjørsler på kartet.. og er det et nr me kan ringe vis me kjøre oss heilt vill ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.