Stavanger 2007, 24 - 26 August

Kommer du til Stavanger i 2007  

47 stemmer

  1. 1. Kommer du til Stavanger i 2007

    • Jepp, en ivrig VAG entusiast som stiller alltid opp!
      45
    • Desverre ikke
      2


Anbefalte innlegg

kan treffa meg på 93613882 hvis spørsmål..

kjør av mot bryne, følg veien til klepp, til høyre i andre rundkjøring, følg veien til det er skiltet bore strand.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var greit med folk innom i dag ja :) Tok litt tidlig kvell etter lettere røykskader i teltet i kveld slik at jeg er kjørbar kl 11 i morgen ;) Håper på enda bedre oppmøte da.... Hæla i taket å tenna i veggen... "Elle noge sånn" : smil : Schållllll!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanonbra dette! Sjøl om *host hark*, som Bjørnar sier, noen var litt ivrige etter å fyre på grillen i går kveld, inne i teltet.. Cruisinga er over i dette øyeblikk, fint vær og har tro på at det sitter endel bilder i digitalkameraene hos folket.. oppfordrer til å legge disse ut fortløpende, for det var MASSE fine biler i kolonnen idag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da tar jeg meg den friheten til å slenge ut noen bilder fra treffet:)

bildene er tatt av Petter Bukkholm (kommende medlem)

 

treff.jpg

 

t1.jpg

 

t1-2.jpg

 

fotograf.jpg

 

jetta.jpg

 

bakfra.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flere:

 

ikke bare biler på treffet;)

r6.jpg

 

ringer.jpg

 

blle.jpg

 

ars2.jpg

 

rs2.jpg

 

oettinger.jpg

 

interir.jpg

 

panther.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjertelig takk for oppmøtet folkens, og en stor takk til de som bidro med sitt til å få en kjempefin stemning.

 

Masse flotte biler, hyggelige folk og bra vær gjorde iallefall sitt til at undertegnede koste seg masse!

 

 

Neste års treff er allerede under planlegging, og det er bla noen små trix vi skal ta tak i for å lette tilgjengeligheten for mange av de utrolig skamsenka bilene som kom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke min bil skam senket - men klappet skikkelig nedpå på vei ut alikevel.

Tror faktisk jeg må på grav å sjekke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er ikke min bil skam senket - men klappet skikkelig nedpå på vei ut alikevel.

Tror faktisk jeg må på grav å sjekke.

 

Hvor da, tenker du ut på selve campingområdet på gresset, resten av veien ut er jo fin den eneste som er er de 100 siste metrene som er litt hullete men de gikk jo helt fint å der sålenge du svingte litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste års treff er allerede under planlegging, og det er bla noen små trix vi skal ta tak i for å lette tilgjengeligheten for mange av de utrolig skamsenka bilene som kom.

 

Det settes pris på...ikke bare bare å komme seg inn på området der:o

 

Men var et konge treff, ser frem til neste år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor da, tenker du ut på selve campingområdet på gresset, resten av veien ut er jo fin den eneste som er er de 100 siste metrene som er litt hullete men de gikk jo helt fint å der sålenge du svingte litt ;)

 

Var på selve gresset. Forbi den boden eller hva det var.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpet på flere bilder jeg ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpet på flere bilder jeg ...

 

Ja, er det ikke noen som har noen bilder fra crusinga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal eksistere endel bilder fra Kvadrat, og i bøtter å spann fra Ålgård.. lite bilder ved selve kjøringa desverre, noe vi har tatt til ettertanke til neste crusing ;)

Har mye fra fotosessionen på Ålgård selv, men bakrusen har gjort sitt for at det ikke har kommet inn på PC'en enda..(tenker da ikke på alkorusen, men gleden over å ha kommet i mål med treffet..) kommer nok bilder ut iløpet av morgendagen fra meg tenker jeg..selv om jeg sitter på 1 promille av alle bildene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var stuck med en innleid plateheis og en bunke gipsplater i helga, men håper på bedre lykke neste år. Fruen vil også vær med i Golfen sin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff Øivind! Utrolig bra at du og dine fikk til dette treffet til slutt! All ære til dere: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger med på den...bra jobbet Øyvind og co. for at dette gikk i boks!

Og helt konge at det blir treff i nærområdet også...ser frem til neste år:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

e klar til neste år eg øivind:)

 

 

Eg og...og da tar jeg ikke med guttongen som måtte tidlig hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.