Anbefalte innlegg

Vil det komme noen som har med klub merker på neste treff ( 7.1.07) ?

Eller er det en annen måte å få tak i merkene på? Har kjøpt meg Corrado

som sårt trenger merker!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kontakt Knut-Richard, han har vel merkene.

 

Er fra Kråkerøy selv jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7.1.07 kommer jeg ja, så da har jeg med meg merker! :)

 

( gjenstår bare å se om jeg kommer på sykkel : rolleyes hehe )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei..hvor pleier østfold folka å møtes? er en oslo boende men kommer egentlig fra fredrikstad.. kunne vært hyggelig å hilst på dere og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes den første søndagen i hver måned på Toys R Us parkeringsplassen på Alvim/Sarpsborg.. Litt labert oppmøte om dagen nå, men du er hjertelig velkommen! Jo flere jo bedre! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da får jeg nok ta meg en tur i februar eller no.. ;) kjipt med det været om dagen ja.. blir nok likare i mårro jah :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger et nytt merke og, greide å skrape bort en audiring med isskrapa xD hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger 2 nye da mine to tydeligvis ikke har tålt "vinteren" og bokstavene har løsnet og forsvunnet. Har VW-Aud LUB Norw g n OOOO og et halvt VW merke på ene siden. Og litt annet som mangler på andre siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som skriver i tråden at dere trenger merker :

 

1 - Møt opp på lokallagstreff, så har jeg med merker dit, vi har mottatt en ny sending så nå har jeg en del merker på "lager" ;)

 

2 - Send meg en mail med adresse så sender jeg merkene til deg! :) krspost( a )hotmail.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du Knut-Richard.. hehe.. Har du nøkkelbånd også? jeg skulle gjerne hatt to nøkkelbånd med VACN på...

Skal prøve å komme meg på neste treff.. har ikke passa helt de siste gangene... : gråter :

 

Sorry for at jeg blander nøkkelbånd inn i klubbmerke topicen her da folkens.. : haha :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre, det må du nok kjøpe i shopen. Har kun merker og plater jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre, det må du nok kjøpe i shopen. Har kun merker og plater jeg;)

 

Hei Knut-Richard.

 

Tar du med noen skiltplater til meg også: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja 2 stk skiltplater til meg og ;P pris på det igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 for platene.. Pr stk that is ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

billig xD hehe.. håper på å rekke neste det neste søndag ;P

stress med militæret og greier!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg der den 4.2.2007!! Må ha skiltplater og klubbmerker jeg óg. : vinke :

kl 18??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen sende meg ett sett klistremerker til?

Jeg har fått to stk, men vil gjerne ha 2 til...?

 

Adressen i profilen min stemmer, så bare send til den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ketil : Stemmer det, kl. 18.00

 

Ove : Skal ikke være kjip å ikke sende deg nye merker, men siden det er EKSTREM etterspørsel etter merkene ( spesielt nå som vinteren er her ) , så har jeg satt et lite forbehold om to merker til hvert medlem/pr bil. Har enkelt og greit ikke merker nok til at alle kan få fire merker eller fler. Hvis du har en bil til så kan jeg såklart sende, men håper du ( og alle andre ) har forståelse for at merkene koster klubben penger å lage og vi i lokallaget får derfor èn forsyning som er ment å holde en god stund.

 

 

Og når det gjelder skiltplater og merker så kan dere som nevnt litt lenger opp i tråden sende meg en mail så skal jeg sende dere merker og plater, mot et lite tillegg for porto selvsagt. MEN! Jeg håper dere kan ha litt forståelse for at det kan ta litt tid innimellom. Som sagt så har etterspørselen etter merker og plater tatt ganske av, og siden jeg har jobb og familie og andre ting som alle andre, er det ikke alltid jeg rekker å få ting på posten samme dag som jeg mottar mail fra dere. Gjør så godt jeg kan for å i det minste ha det på post dagen etter, men som sagt, det er mange å holde styr på og noen mailer har desverre blitt oversett og derfor resultert i litt sene leveringer... :o

 

Uansett! Jeg sender til alle som trenger det, og når dere sender meg mail får dere kontonr dere kan overføre penger for skiltplater til. Så ingen grunn til ikke å sende "bestillinger", jeg tar det fortløpende! ;)

 

 

Ellers er det fritt frem for å møte på lokallagstreffene og få merker/plater der! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.