Hvilken front/bakfanger til min S4 ?

Anbefalte innlegg

Tiden er kommet til å bruke feriepengene.. :)

Skal kjøpe ny frontfanger/bakfanger og ev. sideskjørt.

 

Spørsmålet er: Hva vil ta seg best ut?

 

Målet er å få den til å bli "stiligst" mulig. Gjerne vekke litt oppmerksomhet... ;)

 

Noen som har ideer eller tips?

 

Ja, forresten.. Det er en S4, stasjonsvågn, -94

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generelt så vil vel en stylet C4 skille seg ut, har ikke sett så utrolig mange jeg iaffal :) Men for all del, dropp 'blanke' streamere i samme farge som bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du først style C4'n så synes jeg sideskjørtene, front- og bakfangeren som Korneliussen viser fram er fine, men behold originalgrill, eller i alle fall noe med ringer. Bilen mister totalt personligheten med den grillen som er vist her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i grillen. Blir ikke fint med slik grill. Men har lyst til å fjerne metall-ringene.. Kanskje bare sorte ringer. Eller bare s4 merket.

 

Men egentli har eg lyst på enda mer oppmerksomhet en de som er vist her. De blir litt "vanlige" egentli. Vet det er litt lite å velge mellom til bilen min... :(

 

Skal nedover kontinentet om halvannen uke å handle. Hadde vore greit å funnet det eg skal ha før eg reiser...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan ta noen mål av det du skal skifte ut, gjør et lite besøk til Topstyling for å få den rette "riskoker" looken... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne frontfangeren her er vel ikke så dum?

audi_a6_st-00057501.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

beklager å måtte si det - om det støter noen - men har pr dags dato ikke sett EN typ C4 som er stylet som faktisk er pen...

 

Dekk/felg + senking er liksom det den trenger, alt annet blir mismatch på en måte.

 

RS2 front er det eneste som passer noenlunde, men igjen får du da en høydeforskjell mot kanalene, som da igjen mange sper på med M3 skjørter : grønn : (behøver ikke utdype min mening om M3 skjørter på VAG produkter) og man mangler evt bakfanger...

 

Uansett vil jeg IKKE anskaffet meg 355 bakfanger.

 

 

En heller så subjektiv post fra Ola...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola liker ikke plastikkdukker :D :D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

beklager å måtte si det - om det støter noen - men har pr dags dato ikke sett EN typ C4 som er stylet som faktisk er pen...

 

 

Må si meg fullstendig enig med Ola her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.