Biltransport i Kristiansundsområdet

Anbefalte innlegg

Et lite stykke utpå nyåret så skal jeg vel flytte litt på meg, litt nærmere byen. Og i den forbindelse så har jeg en prosjektbil (einzer-cab'n) som må flyttes litt på.

Det enkleste er vel å leie seg en biltransporthenger...men hvor? Har Slatlem utleie av slike hengere (og hva koster det eventuelt)?

Eller kanskje det er noen i lokallaget som kjenner noen som kjenner noen igjen som har en biltransporthenger å låne/leie bort ett par timer? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Winje har, var der jeg leide enger, ikke ille pris heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha... takk for tipset :)

 

Er jo ikke snakk om mange timene man trenger henger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner Bjørn Terje. Verksmesteren på Winje. Koster ingen ting å leie den:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh?!?

 

Dritings Eskild?

 

Jeg har da bergingsbil.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehh?!?

 

Dritings Eskild?

 

Jeg har da bergingsbil.........

 

Dritings nei...det vet da du like godt som meg at jeg aldri har vært dritings, og kommer heller aldri til å bli :rolleye:

Men når du sier det så stemmer det vel at du har tilgang på bergingsbil ja...vet ikke hvor tankene mine har vært jeg : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritings nei...det vet da du like godt som meg at jeg aldri har vært dritings, og kommer heller aldri til å bli :rolleye:

Men når du sier det så stemmer det vel at du har tilgang på bergingsbil ja...vet ikke hvor tankene mine har vært jeg : klø :

 

 

Anngående tankene dine :

 

PALMER, VIN OG SANG ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.